weede napisał(a):Moment średni ale moc świetna!
Dzięki Weed, ja kibicuje twoje machinie bo dźwięk killer
Seryjnie było 134nm to wynik jest ok
mlody1921 napisał(a):Sądze że jak na 1,6 i na kompressor to i moc fajna i moment też
Trzeba pamietać że seria to 107 kunia
No właśnie spory przyrost jak na ten silnik to nie honda że dało by się więcej
michaelB napisał(a):Git, podoba mi się
wreszcie są efekty długiej pracy.
Dzięki u ciebie też jest zacnie
Bartg napisał(a):Wynik rzeczywiście zacny, a u przema72 to chyba standardowy czas realizacji, ale przynajmniej efekty widać
Znajomy z Tczewa prawie rok czekał na skończenie Civica B16 + kompresor z Mercedesa C32 AMG, ale efekt też przerósł tam oczekiwania, bo wyszło 350 koni.
To teraz media jak to jeździ poprosimy póki jeszcze pogoda w miare
Prawda u Przemy terminy długie ale za to auta są dopracowane, Przema zarobiony aut ma tyle jak by autokomis prowadził
Jakieś filmy na dniach bo po urlopie pozostał mi tylko telefon i ciężko to jakoś sensownie przymocować
Co się działo z autem poza staniem
Stukowe zabiło 2 i 3 tłok, pękły półki, i lekkie nadtopienie. Przyczyna najprawdopodobniej były środkowe wtyczki wtrysków bo już kiedyś były z nimi problemy i prawdopodobnie po wymianie uszczelki pod głowicą coś nie do końca stykało. Podjerzany był tez ecu master, został wysłany do producenta, producent nie stwierdził wady wgrał nowy soft i go odesłał. Trzecim podejrzanym jest komputer oryginalny mazdy że to on przestawiał sobie zapłon, Przema miał już taki przypadek w innym aucie tylko tam zapalała się lampka check engine a w mazdzie jej brak.
Dół silnika został złożony na nowych (używanych) o małym przebiegu tłokach i korbowodach, nowe pierścienie Rik i panewki Acl race jak już była okazja, ponownie stalowa uszczelka z mazdy premacy, blok został odmalowany na czarno i wpadł nowy BOV.
Przema podłączył mi jakoś odczyt czy sterowanie zapłonem z cewki tak na wszelki wypadek, ale jako ojciec projektu niech on się tu wypowie i poprawi moje błedy
Silnik dotarty na średnio ostro
300km
Na przód wpadł eibach camber kit, negatyw ustawiony na -1.5 stopnia, tylne sprężyny zmienione na krótsze też firmy K.A.W wreszcie
usiadła tak jak przód na koniec geometria i zbieżność,
Auto w nagrodę poszło na detaling zostało całkowicie odświeżone, teraz znowu wygląda dobrze i nawet kolor zaczął mi się podobać
Auto przeszło pomyślnie moje testy 200km upalania i 800 kilometrów trasy mieszanego stylu jazdy.
Teraz tylko przednia rozpórka pasy i w końcu będzie czas na shift light.