Mazda MX-3 EC B6 '95 Supercharged
skąd masz takie fajne kapselki do OZtów dopasowane, to są całe czy naklejki na oryginalne? Bo gdzieś mi jeden zaginął w akcji i nigdzie nie mogę takiego ozetowego żółtego dostać i by się przydały jakieś inne
luki_92_92 napisał(a):skąd masz takie fajne kapselki do OZtów dopasowane, to są całe czy naklejki na oryginalne? Bo gdzieś mi jeden zaginął w akcji i nigdzie nie mogę takiego ozetowego żółtego dostać i by się przydały jakieś inne
Kapselki kupione pod wymiar i na to naklejone aluminiowe emblematy, od razu proponuje użyć np. kleju epoksydowego bo ten oryginalny to straszny syf jest i jeden już zgubiłem i musiałem dokupić.
Enki napisał(a):dużo m2 poszło na to ?
Ten Bride to było chyba 200cm x 150cm starczył na wszystko co widać i zostały spore skrawki.
Ten tylny nie pamiętam ale nie tak dużo o ile czegoś źle nie dotniesz i będziesz musiał dokupić kawałek
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Enki napisał(a):i jeszcze jedno
ten materiał w bagażniku to jaki to jest , zwykły czarny koc na kolumny z allegro ?
Nie, lekka a zarazem mocna wykładzina podłogowa, nie bierz najchudszej bo ci się zniszczy od wkładania przedmiotów.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Fajnie wygląda na żywo, zarówno w środku jak i pod maską. Mam nadzieję, że przema szybko ogarnie napęd i ruszysz na drogi
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Dzięki prawie się udało
Mazda przeszłą trochę operacji, pierwsza z nich to operacja plastyczna
Komora silnikowa i spód maski został odmalowany, doszła nowa chłodnica wody i została zamontowana sonda lambda. Usunięty przędni hak holowniczy i zastąpiony tow strapem.
Doszła też stalowa uszczelka pod głowicę bo grafitowa już się buntowała.
Przema wymienił łożyska w kompresorze zamontował małe kółko i zrobił nowy napinacz żeby to wszystko ładnie działało. Przód odchudzony dobre 3 kilo
Sprzęgło od Mitsu 3000Gt zamontowane, strzał ze sprzęgła kola piszczą sprzęgło trzyma
Wkłady Koni weszły plug and play nie były konieczne większe przeróbki
I na koniec strojenie, doładowanie 0.85, niestety nie udało się ogarnąć spalania stukowego nawet paliwo 98 nie pomogło, silnik trzeba odprężyć żeby dało się bezpiecznie dmuchać.
Pozostało montaż rozpórki dolnej na przód, wymiana tylnych sprężyn, pasy 4 punktowe i podpięcie shift light, mam tam jeszcze projekt splitera i duck taila ale na razie nie chce mi się nic robić przy aucie, poczekam na zajawkę Lepsze foty po odbiorze auta.
Mazda przeszłą trochę operacji, pierwsza z nich to operacja plastyczna
Komora silnikowa i spód maski został odmalowany, doszła nowa chłodnica wody i została zamontowana sonda lambda. Usunięty przędni hak holowniczy i zastąpiony tow strapem.
Doszła też stalowa uszczelka pod głowicę bo grafitowa już się buntowała.
Przema wymienił łożyska w kompresorze zamontował małe kółko i zrobił nowy napinacz żeby to wszystko ładnie działało. Przód odchudzony dobre 3 kilo
Sprzęgło od Mitsu 3000Gt zamontowane, strzał ze sprzęgła kola piszczą sprzęgło trzyma
Wkłady Koni weszły plug and play nie były konieczne większe przeróbki
I na koniec strojenie, doładowanie 0.85, niestety nie udało się ogarnąć spalania stukowego nawet paliwo 98 nie pomogło, silnik trzeba odprężyć żeby dało się bezpiecznie dmuchać.
Pozostało montaż rozpórki dolnej na przód, wymiana tylnych sprężyn, pasy 4 punktowe i podpięcie shift light, mam tam jeszcze projekt splitera i duck taila ale na razie nie chce mi się nic robić przy aucie, poczekam na zajawkę Lepsze foty po odbiorze auta.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Tarcza od od 3000 GT pasuję Ci na wieloklin ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Czyli kółko prawie idealnie wyszło, co do wartości doładowania
Z tym stukiem to dziwna sprawa, ten silnik ma chyba stopień sprężania 9:1 – więc niezbyt wysoki. Może zamiast go odprężać to wycofajcie mu mocniej zapłon i załóżcie zimniejsze świeczki? Twierdziłeś, że te silniki ok. 1 bara znoszą.
Z tym stukiem to dziwna sprawa, ten silnik ma chyba stopień sprężania 9:1 – więc niezbyt wysoki. Może zamiast go odprężać to wycofajcie mu mocniej zapłon i załóżcie zimniejsze świeczki? Twierdziłeś, że te silniki ok. 1 bara znoszą.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości