Mazda MX-3 EC B6 '95 Supercharged
Eno bez przesady kanapy i plastiki ważą całe nic to nie możliwe że dupa tak stoi, chyba że wycinałeś blachy nie masz tylnej szyby to może, ja mam PI springi twarde jak H&R-y i tył siedził proporcjonalnie do przodu
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Eno bez przesady kanapy i plastiki ważą całe nic to nie możliwe że dupa tak stoi, chyba że wycinałeś blachy nie masz tylnej szyby to może, ja mam PI springi twarde jak H&R-y i tył siedził proporcjonalnie do przodu
Jak pisałem wcześniej, ten K.a.w nie siada z tyłu 45mm jak powinien, u mnie po odchudzaniu auto poszło z 2cm do góry. U ciebie jest 2x 45mm a u mnie z przodu jest 60mm dlatego optycznie rzuca się to jeszcze bardziej w oczy. Ten K.a.w też jest beton. Jak miałem w bagażniku koła zimowe to auto było zglebione. Mniej więcej 72 kilo wyjąłem z całego auta (miałem nie seryjna ciężka półkę z 8 głośnikami), nie wiem też ile wsadziłem ( kompresor, większe hamulce itd.). Tu masz wagę poszczególnych elementów, nie ważyłem wszystkiego ale to co zważyłem się zgadzało były odchyły kilkunastu gramów ale to pewnie od wagi też zależy.
Po niemiecku http://wiki.mx-3-community.de/index.php ... 42e11cf528
Po angielsku http://web.archive.org/web/200406022140 ... weight.htm
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Fajnie zrobiona , wygląda jak należy , dobrej gleby jej tylko brak. Chętnie obejrzę jakieś video jak to pomyka.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
Ciekawy projekt i wizualnie z gustem (poza wszechobecną wykładziną BRIDE)
powodzenia w pracach i czekam na wykres
powodzenia w pracach i czekam na wykres
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
adis555 napisał(a):Fajny projekt. Rzeczywiście ten tył strasznie stoi jak na -45. Jak ci się jeździ na tym zestawie od K.A.W Jakiś czas temu zastanawiałem się nad tym. Poleciłbyś ?
Polecił bym, auto prowadzi się bardzo dobrze, jest twardo, nie przechyla się na boki, na dziurach skacze trochę. Ale cała prawda jest taka że K.A.W i G.T.S tak naprawdę to są skrócone i utwardzone Kayaby Excel-G
ze sprężynami K.A.W albo Eibach. Jeżeli masz sprężyny to kup u nich w sklepie np.tu http://www.tuningstudio.de/index.php/language/en zwykłe Kayaby Excel-G i poproś o skrócenie. Jak weźmiesz od 323 które mają pasować do mx-3 + skrócenie to zapłacisz tylko 72euro za amora, z naklejką G.T.S kosztuje już 140E. Pamiętaj że wersja 45mm – 45mm ma zwykłe amortyzatory tylko ta 60mm-45mm ma skrócone. Jak poprosisz to ci nawet na przód 80mm sprzedadzą. W tych pieniądzach nie ma nic lepszego do mx-3.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Moim zdaniem auto typowo na droge to -45 tyl i przod to najlepsze obnirzenie bo 60 na przodzie to juz za nisko, ale -45 to kaw,h&r,PI,eibach ale do tego by sie zdalo nie tyle co krotszy ale twardszy amor albo z regulacja twardosci albo jakis na grobej ladze
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Moim zdaniem auto typowo na droge to -45 tyl i przod to najlepsze obnirzenie bo 60 na przodzie to juz za nisko, ale -45 to kaw,h&r,PI,eibach ale do tego by sie zdalo nie tyle co krotszy ale twardszy amor albo z regulacja twardosci albo jakis na grobej ladze
Masz sporo racji, u mnie musiałem zdemontować te haki pod autem bo ciągle nimi zawadzałem, pod krawężnik podjechać strach bo dokładka się połamie, auto jeździ za granicą po równych drogach ale w Polsce już nie raz uderzyłem zderzakiem o ziemię lub na jakiś dziwnych podjazdach/ wyjazdach.
Tylko wybór zawieszenia do mx-3 jest niejaki.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Witam! Gratuluje udanego projektu Jak poprowadzone są rury z intercoolera? Musieliście ciąć karoserię, czy może chłodnica mniejsza i przechodzą obok? Mało tam miejsca i jestem ciekaw. Może są jakieś fotki, jak to idzie pod zderzakiem?
- Od: 20 gru 2009, 14:30
- Posty: 33
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC 1992
drataj napisał(a):Witam! Gratuluje udanego projektu Jak poprowadzone są rury z intercoolera? Musieliście ciąć karoserię, czy może chłodnica mniejsza i przechodzą obok? Mało tam miejsca i jestem ciekaw. Może są jakieś fotki, jak to idzie pod zderzakiem?
Nic nie cięte oprócz kratki zderzaka
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Pewnie tak kiedyś wyglądała za poprzedniego właściciela Dywaniki zacne, trybal też niczego sobie
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości