Mazda MX-3 EC B6 '95 Supercharged

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 9 gru 2013, 13:30

Eno bez przesady kanapy i plastiki ważą całe nic to nie możliwe że dupa tak stoi, chyba że wycinałeś blachy nie masz tylnej szyby to może, ja mam PI springi twarde jak H&R-y i tył siedził proporcjonalnie do przodu
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Mac1 » 9 gru 2013, 17:50

mlody1921 napisał(a):Eno bez przesady kanapy i plastiki ważą całe nic to nie możliwe że dupa tak stoi, chyba że wycinałeś blachy nie masz tylnej szyby to może, ja mam PI springi twarde jak H&R-y i tył siedził proporcjonalnie do przodu


Jak pisałem wcześniej, ten K.a.w nie siada z tyłu 45mm jak powinien, u mnie po odchudzaniu auto poszło z 2cm do góry. U ciebie jest 2x 45mm a u mnie z przodu jest 60mm dlatego optycznie rzuca się to jeszcze bardziej w oczy. Ten K.a.w też jest beton. Jak miałem w bagażniku koła zimowe to auto było zglebione. Mniej więcej 72 kilo wyjąłem z całego auta (miałem nie seryjna ciężka półkę z 8 głośnikami), nie wiem też ile wsadziłem ( kompresor, większe hamulce itd.). Tu masz wagę poszczególnych elementów, nie ważyłem wszystkiego ale to co zważyłem się zgadzało były odchyły kilkunastu gramów ale to pewnie od wagi też zależy.

Po niemiecku http://wiki.mx-3-community.de/index.php ... 42e11cf528

Po angielsku http://web.archive.org/web/200406022140 ... weight.htm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 17:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez Egoist » 9 gru 2013, 23:26

Fajnie zrobiona , wygląda jak należy , dobrej gleby jej tylko brak. Chętnie obejrzę jakieś video jak to pomyka.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez zemoj » 9 gru 2013, 23:44

Ciekawy projekt i wizualnie z gustem (poza wszechobecną wykładziną BRIDE) :P
powodzenia w pracach i czekam na wykres :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 10 gru 2013, 17:21

Fajny projekt. Rzeczywiście ten tył strasznie stoi jak na -45. Jak ci się jeździ na tym zestawie od K.A.W Jakiś czas temu zastanawiałem się nad tym. Poleciłbyś ?
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Mac1 » 10 gru 2013, 19:28

adis555 napisał(a):Fajny projekt. Rzeczywiście ten tył strasznie stoi jak na -45. Jak ci się jeździ na tym zestawie od K.A.W Jakiś czas temu zastanawiałem się nad tym. Poleciłbyś ?


Polecił bym, auto prowadzi się bardzo dobrze, jest twardo, nie przechyla się na boki, na dziurach skacze trochę. Ale cała prawda jest taka że K.A.W i G.T.S tak naprawdę to są skrócone i utwardzone Kayaby Excel-G
ze sprężynami K.A.W albo Eibach. Jeżeli masz sprężyny to kup u nich w sklepie np.tu http://www.tuningstudio.de/index.php/language/en zwykłe Kayaby Excel-G i poproś o skrócenie. Jak weźmiesz od 323 które mają pasować do mx-3 + skrócenie to zapłacisz tylko 72euro za amora, z naklejką G.T.S kosztuje już 140E. Pamiętaj że wersja 45mm – 45mm ma zwykłe amortyzatory tylko ta 60mm-45mm ma skrócone. Jak poprosisz to ci nawet na przód 80mm sprzedadzą. W tych pieniądzach nie ma nic lepszego do mx-3.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 17:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez mlody1921 » 10 gru 2013, 19:58

Moim zdaniem auto typowo na droge to -45 tyl i przod to najlepsze obnirzenie bo 60 na przodzie to juz za nisko, ale -45 to kaw,h&r,PI,eibach ale do tego by sie zdalo nie tyle co krotszy ale twardszy amor albo z regulacja twardosci albo jakis na grobej ladze
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Mac1 » 10 gru 2013, 20:31

mlody1921 napisał(a):Moim zdaniem auto typowo na droge to -45 tyl i przod to najlepsze obnirzenie bo 60 na przodzie to juz za nisko, ale -45 to kaw,h&r,PI,eibach ale do tego by sie zdalo nie tyle co krotszy ale twardszy amor albo z regulacja twardosci albo jakis na grobej ladze


Masz sporo racji, u mnie musiałem zdemontować te haki pod autem bo ciągle nimi zawadzałem, pod krawężnik podjechać strach bo dokładka się połamie, auto jeździ za granicą po równych drogach ale w Polsce już nie raz uderzyłem zderzakiem o ziemię lub na jakiś dziwnych podjazdach/ wyjazdach.
Tylko wybór zawieszenia do mx-3 jest niejaki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 17:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez adis555 » 10 gru 2013, 20:41

W Europie niestety tak jest. W stanach jeszcze coś byś kupił porządanego .

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez drataj » 12 gru 2013, 23:32

Witam! Gratuluje udanego projektu :) Jak poprowadzone są rury z intercoolera? Musieliście ciąć karoserię, czy może chłodnica mniejsza i przechodzą obok? Mało tam miejsca i jestem ciekaw. Może są jakieś fotki, jak to idzie pod zderzakiem? :)
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2009, 14:30
Posty: 33
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC 1992

Postprzez Mac1 » 13 gru 2013, 00:10

drataj napisał(a):Witam! Gratuluje udanego projektu :) Jak poprowadzone są rury z intercoolera? Musieliście ciąć karoserię, czy może chłodnica mniejsza i przechodzą obok? Mało tam miejsca i jestem ciekaw. Może są jakieś fotki, jak to idzie pod zderzakiem? :)


Nic nie cięte oprócz kratki zderzaka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 17:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez presco » 27 gru 2013, 09:21

Świetny projekt, jestem ciekaw ile można z tego silnika wycisnąć. Na pewno będę śledził temat, powodzenia w dalszych modyfikacjach <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 18:23
Posty: 83
Auto: mx-3 1.6 16V DOHC '96

Postprzez Mac1 » 29 gru 2013, 15:16

Też jestem ciekaw w mx-5 1.6 były już ciekawe wyniki, jak uda się przerobić sprzęgło to z hamuje do 10.01. Znalazłem takie foto, miał ktoś wizje :D
Załączniki
DSC_0045.JPG
Resztki układanki Thx Onyx
062.JPG
Wolno i wściekle he he
044.JPG
Bling Bling ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 17:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez drataj » 29 gru 2013, 21:14

Co dokładnie będzie robione przy sprzęgle? Wzmacniane u kogoś czy samoróbka? :)
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2009, 14:30
Posty: 33
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC 1992

Postprzez mlody1921 » 30 gru 2013, 00:00

O boże niemów że to twoje thrreeebale i wycierłaczki ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Dominator » 30 gru 2013, 00:03

Wies spiewa i tanczy <lol>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Rafał_ » 30 gru 2013, 00:05

Pewnie tak kiedyś wyglądała za poprzedniego właściciela :D Dywaniki zacne, trybal też niczego sobie <serduszka>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Mac1 » 30 gru 2013, 01:10

Nie no panowie he he, o co wy mnie podejrzewacie , to wizja syna byłej właścicielki dla uwarznych dziury w słupkach na diody :D chyba tylko jarekZe uwarznie czytał :P. Sprzęgło seria exedy z Mitsu 3000GT pomysłu Przemy72
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 17:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez onyx » 30 gru 2013, 02:15

Nie ma za co ;) Czekam na kreski <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 4 sty 2014, 14:17

świetny projekt!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy