Silnik na obrotach dusi się.

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez TORK » 11 paź 2005, 12:13

mam problem z madzią 626 i silnikiem jak sie rozgrzeje to sie dusi jak sie wciśnie pedał gazu – sie poprostu muli powoli jak sie wciska pedał gazu to wchodzi na obroty ale i tak mocy sie nie czuje. Sprawdzałem błędy – nie ma wszystkie elektrozawory sprawdzone przepływomierz pow na ile moge potwierdzic to jest dobry i raczej lewego powietrza też nie dostaje Proszę o poradę co może być przyczyną tego niedziałnia.
TORK
 

Postprzez Grzyby » 11 paź 2005, 23:39

TORK napisał(a):raczej lewego powietrza też nie dostaje


raczej, czy na pewno? Sprawdź wszystkie połączenia i stan el. gumowych.
Troll naczelny
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 16589 (9/78)
Skąd: KIELCE
Auto: HS SVX Turbo
Mazda 6 GY MZR-CD
Renault Kangoo 1.9D
Renault Master 2.5D

Postprzez es » 12 paź 2005, 12:21

To moze byc lewe powietrze. Jednak samochod sie dusi zawsze pod obciazeniem czy jest zimny czy cieply. Dolot to tak sztywna guma, ze nielatwo jest wymacac szczeline, ktora otwiera sie, gdy silnik przesunie sie na poduszkach.
Avatar użytkownika
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 444
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez TORK » 12 paź 2005, 13:25

NO właśnie jest to zauważalne przy obciążeniu podczas jazdy
przy przegazówkach raczej tego "duszenia" nie ma. Serdeczne dzięki za wszystkie wskazówki szczerze mówiąc nie szukałem pęknięć co ogólnie są nie zauważalne.
TORK
 

Postprzez es » 12 paź 2005, 13:31

Zapewne moga byc inne powody, ale ten dosc czesto wystepuje po przebiegach. A jak sie o tym wie, latwo go wymacac oczami i palcami.
Avatar użytkownika
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 444
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Grzyby » 12 paź 2005, 13:56

es napisał(a):Zapewne moga byc inne powody, ale ten dosc czesto wystepuje po przebiegach


<spoko>
Troll naczelny
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 16589 (9/78)
Skąd: KIELCE
Auto: HS SVX Turbo
Mazda 6 GY MZR-CD
Renault Kangoo 1.9D
Renault Master 2.5D

Postprzez TORK » 1 lut 2007, 17:31

Dzięki za porady!
Jak się okazało to po wymianie przewodów wysokiego napiecia (całego kompletu) pomogło od razu iauto śmiga jak dawniej.
Poprostu gubił silnik iskrę!
TORK
 

Postprzez radost » 1 lut 2007, 18:21

Mam podobny problem. Auto nagle słabo się zbiera na Pb. Szczególnie w zakresie 2000 – 5000. Na postoju jak gazuję to wręcz przerywa jak wciskam do podłogi a jak dociąga do 5500 to nagle odzyskuje ciąg. Objaw szczególnie uciążliwy pod obciążeniem. Pierwsza myśl to przewody WN lub świece ale to odpada bo na gazie idzie jak strzała. Instalacja II gen. – nigdy nie strzeliła, wszystko ok. Na pierwszy rzut okiem w dolocie nie ma nieszczelności. Czyżby filtr paliwka, wtryski? Pomóżcie...
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 186
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez slav » 1 lut 2007, 18:43

radost napisał(a):Pierwsza myśl to przewody WN lub świece ale to odpada bo na gazie idzie jak strzała.


wychodzi na to ze paliwo w dostateczej ilosci nie dochodzi.
zacznij od filtra paliwa a do baku jakis srodek na przeczyszczenie wtryskow :)
gorzej jak zaczela siadac pompa paliwa :(
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1218
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez radost » 1 lut 2007, 19:00

drof napisał(a):zacznij od filtra paliwa


Gdzie on się znajduję, jak się do niego dobrać?
Dodam jeszcze, że madzia dostała jeszcze takiego objawu, że jak ją odpalam standardowo bez gazu na Pb to po sekundzie gaśnie. Za drugim razem już nie.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 186
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez slav » 1 lut 2007, 19:02

w kl pod obudowa filtra powietrza w fs za dobrze nie pamietam ale chyba tez
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1218
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6