Mazda MX-3 EC KL-DE Turbo '94

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez michaelB » 21 kwi 2015, 18:06

Wygląda groźnie, podoba mi się.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Bartg » 21 kwi 2015, 20:37

Trochę to wystające koło z tyłu na balonie średnio pasuję ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7808 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Bosaczek55 » 16 sie 2015, 12:35

Pierwsza dłuższa trasa zaliczona ;) olej docelowy po docierce wlany padlo na 10w60 valvo , 650 km zrobione z malutkim doladowaniem z racji na to ze taka trasa do najtanszych nie nalezy ;)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez tekkenfan » 16 sie 2015, 12:54

No to fajno że już sobie MXa hasa, to kiedy zaczynacie kręcić?

Za co te dyplomy?

aa no i oryginalny zbiorniczek wyrównawczy hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bosaczek55 » 16 sie 2015, 13:39

to byl zlot fanów mx-3 ;) dostałem 1 miejsce za najladniejsze autko zlotu ;p
scigania nie bylo z racji na warunki ;p brak równej prostej ;p

no plany są w tym lub w przyszlym miesiącu pozegnac sie z mbc i z edisem wszystkie czesci do tego celu mam tylko szpeca do dzialania musze namówic do działania ;p
zobacze wtedy jak na ebc bedzie zachowywac sie wg , bo wydaje mi sie ze 38 mm to troszke za malo dla stabilnego doladowania ale wszystko wyjdzie w trakcie ;)

butelka to taki spontan :D skladalem kiedys autko na szybko i ten orginalny wyrównawczy nigdzie nie pasowal ;p wiec butelka wiertlo srednicy weza przewiercilem kapsla i jest;p lezy na mocowaniu ic tak ze jest zablokowana wiec sie nie przesówa i nic sie nie wylewa , jak widac perła jej smakuje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez Bosaczek55 » 25 sty 2016, 08:28

Siema jako ze zima i caly czas cos sie dlubie to w koncu jakies konkrety, na zlocie mx zajalem pierwsze miejsce no ale jak wiadomo idealnie nie bylo, drzwi wgniecione , porysowany [jaki?] zderzak skutecznie psuły calosc...

Trzeba wiec bylo obudzic w sobie lakiernika ;D

Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

Nastepnie strona mechaniczna ... budowa nowych kolektorów wydechowych na v-bandach , nowe większe wg ...e trakcie wiec zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
spawacz ze mnie nie jest ;D ale im wiekszy postep tym wychodzi lepiej ;)

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
reszte trzeba robic na aucie
Obrazek
dodatkowo w planach jest przeróbka megasquirta tak aby sterowac cewkami a takze pozenic kompa z ebc ;)
sa dwa rokowania na ten sezon albo bedzie stalo i sie nie wyrobie z racji wielu ruszonych tematów ;p
albo mam nadzieje uda mi sie wszystko ogarnac ;)
pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 sty 2016, 09:45

grubo się dzieje .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Bosaczek55 » 28 sty 2016, 22:32

spawania kolektorów ciag dalszy.... ;D
flansza t3 z wspawanymi wyjsciami na kolektory

Obrazek
nowy zawór wg
Obrazek
v-band nr 1
Obrazek
v-band nr 2

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez MIRU » 28 sty 2016, 22:41

hoho jak to się rozkręcił ze szlifierką :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Bosaczek55 » 17 kwi 2016, 14:54

Uzupelniamy temacik i dzisiejszą sesję ;) zostały detale do dopracowania ;) ale ogolnie efekt dla mnie jest w sam raz ;)
jedynie co to pupkę bym posadzil ciut nizej ;) bede nad tym myslal ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
niebawem jakis update ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez sylwo » 17 kwi 2016, 19:31

Heh i gitara gra :D jeden z moich ulubionych projektów <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DamianoV6 » 24 kwi 2016, 12:40

Dokładnie :) każda wolna chwila w garażu :) projekt piękny zwłaszcza że sam wszystko sobie robisz :)
A tak btw. Niżej się jeszcze da? hahaha
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 kwi 2016, 09:43

Pięknie z tyłu wygląda. Fakt tył ciut niżej i ta rejstracja z przodu zasłaniająca 80 % Icka to też sio.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Bosaczek55 » 26 kwi 2016, 19:05

Był plan wyrzucić rejestrację z frontu ale niestety nie zaspawałem otworów a już był polakierowany , przy następnej okazji poleci w inne miejsce ;) ten sezon musi tak zostać ;)
no właśnie na tą chwilę niżej się nie da , a szkoda bo chętnie bym posadził jedyny ratunek to gwint ale narazie budżet nie pozwala ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez MIRU » 27 kwi 2016, 07:59

Otwory w niej zrób i może zostac jak jest :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez mlody1921 » 27 kwi 2016, 15:37

Tylko gdzie blache wywalić chyba na lewy halogen pod kątem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mx-3lover » 27 kwi 2016, 21:46

Podnieś samą rejestrację.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez mlody1921 » 28 kwi 2016, 12:48

No tak ale wtedy cienko to wygląda :) przydał by sie większy otwór w zderzaku i rej na bok wtedy było by wiecej powietrza
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bosaczek55 » 30 kwi 2016, 07:11

Ale ja tam na temp w dolocie nie narzekam jak postoje to fakt jest parowa ale jak tylko rusze i przegonie to zaraz rurki robią się chłodne wiec icek spełnia swoje zadanie , holset niejest jakoś mocno dmuchany żeby grzac powietrze wiec podejrzewam ze w tym momencie wywalenie blachy niewiele zmieni jeśli chodzi o moce ;)
A na jakieś zawody czy coś blachę można zdjąć ;)
Jeśli miałbym zbijac temp to chyba zaczął bym od kolektora ssacego bo to on najmocniej się grzeje ale to już od strony silnika ;)
Narazie śmiga jest fun;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez Neonixos666 » 30 kwi 2016, 15:20

Bosaczek55 napisał(a):Jeśli miałbym zbijac temp to chyba zaczął bym od kolektora ssacego


uszczelka termiczna może rozwiąże problem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy