Dokładnie na stronie ATH auto ma zaszczyt gościć na głównej stronie produktu jako tło
Jak to mówią, trzeba iść dalej i robić jeszcze grubsze projekty.
Niestety z łzą w oku muszę ogłosić, że chcę sprzedać swoją Mazdę.
Dużo ludzi wie jak wyglądała historia auta, jakie imprezy zwiedziła i ile serca włożyłem w ten projekt.
Nie muszę się dużo rozpisywać
Jeśli ktoś ma pytania lub byłby zainteresowany niech śmiało pisze
Nie mam nic do ukrycia a chciałbym aby auto też trafiło w dobre ręce – pasjonata – dlatego też najpierw ogłaszam to na forum mazdy
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od 6 lat. Auto zostało przeze mnie sprowadzone z Austrii w roku 2010 z przebiegiem 53 tyś. Od tamtej pory ciągle inwestowane. Aktualnie auto ma przbieg 135tyś – udokumentowany. Od trzech lat nie widziało zimy ! Średnie przebiegi robione jedynie na wyjazdy za granice, konkursy i zloty. Regularnie serwisowane co 10-12tyś! Olej w skrzyni wymieniony przy 95 tyś!
Ceny dla forumowiczów są mniejsze oczywiście.
Myślę, że pierwszy kto się zgłosi dostanie odpowiedni rabat i weźmie ponieważ jest to na prawdę doinwestowany i godny polecenia egzeplarz
W cenie znajdziecie:
Air Ride by Czesław Customizer :
– zbiornik 20l -malowany proszkowo w kolor gunmetal.
– 2szt. kompresorów Viair 380C.
– dwa przekaźniki i jeden czujnik.
– wyłączniki wkomponowane wraz z manometrami w deskę.
– Manometry Viair 2" pojedynczy i podwójny- podświetlane w kolorze kokpitu.
– Okucia i poduszki w tym zestawie najlepsze jakie weszły – przód 3 bałwany, tył dwa niskie – polakierowane proszkowo.
– Zawory Asco 1/4 5/3 i wyspa zaworowa 1/4 compact by Czesław.
– Przewody 6mm poliamid (tekalan).
– złączki metalowe i skręcane.
– przewody w stalowym oplocie, zakuwane, metalowe, skręcane.
– Spust zewnętrzny, odwadniacz między butlą i zaworami.
– Podniesienie podłogi w bagażniku (mdf), zbiornik na zewnątrz, reszta części schowana w wnęce koła pod podłogą.
– Koła Bardzo ciężko dostępne trzyczęściowe : BLITZ TECHNOSPEED Z1 19" x 9"
z oponami.
– Regulowane tylne wahacze: James Baron Racing USA,
– Zawieszenie gwintowane WEITEC HICON GT (najwyższy model) ze skórconym skokiem tłoków !
– Mookeh Camber plates – czyli regulowane (kąt) położenie przednich mc personów na kielichach !
– BODY-KIT: Cały bodykit ATH HINSBERGER
Trudno dostępne części z MAZDASPEED3 czyli:
– tylny spojler – lotka z trzecim ledowym światłem stop,
– krótka antena,
– wydech 2,5" z piękną nierdzewną końcówką z mazdaspeed3!
– kompletny środek skóra-alcantara z wyszywanym logiem mazdaspeed3 z czerwonymi przeszyciami,
– skórzany mieszek z mazdaspeed3
– aluminiowe podstopnice z mazdaspeed3
Dodatkowo:
– wkładka filtru powietrza K&N
– przednie wentylowane i nawiercane tarcze hamulcowe Rotinger plus klocki Textar (roczne!)
– tylne nówki sztuki tarcze hamulcowe z klockami – dziś wymieniane!
– komplet amortyzatorów oryginalnych po przebiegu 90tyś (łatwo można wrócić do seryjnego zawieszenia!
– komplet wnętrza z wersji Exclusive (siedzenie przednie, kanapa),
– komplet kół zimowych 16" na oponach Dunlop Winter Sport – stan dobry.
– Olej, smary, części zapasowe.
I wiele innych, które przedstawie bardziej zainteresowanym
CENA 31.999 do negocjacji
Oczywiście mogę wrócić do serii bez AIR jak komuś nie pasuje
Lecz myślę, że jest to mega wygoda a przy okazji bardzo fajnie wygląda auto w stanie spoczynku
Bez Air, kół letnich to tylko 16 tyś.
Myślę, że jeśli ktoś jest na kupnie otrzymuje bardzo zadbane auto z minimalnymi poprawkami lakierniczymi :
– do zrobienia jest tylny błotnik – wychodzi mała parcha.
– troszkę pęknięty próg gdy się otworzy drzwi lecz nie przeszkadza.
– lewy błotnik minimalnie podgięty lecz dobry blacharz spokojnie sobie z tym poradzi bez ingerowania w lakier.
Takie rzeczy zostawiam. Myślę, że każdy ma swojego zaufanego lakiernika i może to zrobić u siebie.
Auto przeszło kompletny detailing w tamtym roku więc lakier jest odświeżony i wypolerowany
W tej cenie osobiście wiem, że ciężko będzie znaleźć podobny egzeplarz tak zadbany mechanicznie jak i w środku. Jestem osobą nie palącą więc w aucie tapicerka jest świeża i pachnąca
Na tylnym siedzeniu w podłokietniku znajduje się jeszcze folia ochronna na plastikowym elemencie co świadczy o stanie w jakim jest zachowany środek.
Więcej info na PW lub pod telefonem 502-579-156
Rozsyłać dalej ! Pomóżcie mi stworzyć nowy projekt
Link do Fanpage :
https://www.facebook.com/lowered3/