Mazda RX-8 FE k20 '05 – by Przema72
Przenoszę do Projektów. Powodzenia w dalszych modach
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Gratuluję świetnego pomysłu, teraz to dałeś do myślenia z RX'em :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
- Od: 8 gru 2012, 15:36
- Posty: 58
- Skąd: włoszczowa
- Auto: rx-8 k20
Super projekt i fajny pomysł z tabletem
Nie myślałeś, żeby światła dzienne wsadzić zamiast halogenów przeciwmgłowych (tzn takie okrągłe)?
Nie myślałeś, żeby światła dzienne wsadzić zamiast halogenów przeciwmgłowych (tzn takie okrągłe)?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Co prawda to prawda, ale u ciebie będzie nie Twin tylko Bi bo każde turbo będzie napędzane z 2cylindrów, a Twin to mniejsze turbo będzie pedzić większe jak sie nie myle
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
twin turbo to dwie takie same sprezarki
biturbo to poprostu dwie sprezarki , moga byc takie same bądz rózne
okreslenia bi turbo zazwyczaj stosują niemcy , twin turbo zazwyczaj japonczycy
to troche tak jak z TDI , majac samo TD w nazwie nie oznacza ze nieposiadamy Intercoolera
biturbo to poprostu dwie sprezarki , moga byc takie same bądz rózne
okreslenia bi turbo zazwyczaj stosują niemcy , twin turbo zazwyczaj japonczycy
to troche tak jak z TDI , majac samo TD w nazwie nie oznacza ze nieposiadamy Intercoolera
- Od: 8 gru 2012, 15:36
- Posty: 58
- Skąd: włoszczowa
- Auto: rx-8 k20
ogolnie k-seria jest nawet bardziej wytrzymala niz b-seria
miałem w sumie 340konne b18 , wiec tez 100% wiecej niz seria a nawet wiecej bo sam dól byl od 130konnego b18a1 , plus głowica c4 dmuchniete na 1.1bara
jezdzilem na tym 2 sezonu a teraz 3 sezon jezdzil bedzie nowy własciciel
miałem w sumie 340konne b18 , wiec tez 100% wiecej niz seria a nawet wiecej bo sam dól byl od 130konnego b18a1 , plus głowica c4 dmuchniete na 1.1bara
jezdzilem na tym 2 sezonu a teraz 3 sezon jezdzil bedzie nowy własciciel
- Od: 8 gru 2012, 15:36
- Posty: 58
- Skąd: włoszczowa
- Auto: rx-8 k20
wiesz paralizu w nodze od gazu niemam ,
normalnie startowałem z 2 biegu , na 3 biegu juz trakcja była , najlepszy czas do setki jaki udalo mi sie osiagnac to 4,5 , ale powtarzalnie bylo w granicach 5-5,2 , no i vmax jaki jechalem to 270 z gps
pozatym
wpada tez licznik z obrotomierzem do 10tys , gdyż oryginalny do 9 jest za krótki i piszczenie shifta już przy 7500 bardzo denerwuje
normalnie startowałem z 2 biegu , na 3 biegu juz trakcja była , najlepszy czas do setki jaki udalo mi sie osiagnac to 4,5 , ale powtarzalnie bylo w granicach 5-5,2 , no i vmax jaki jechalem to 270 z gps
pozatym
wpada tez licznik z obrotomierzem do 10tys , gdyż oryginalny do 9 jest za krótki i piszczenie shifta już przy 7500 bardzo denerwuje
- Od: 8 gru 2012, 15:36
- Posty: 58
- Skąd: włoszczowa
- Auto: rx-8 k20
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości