Mazda 323 BG GT BP '91 – TWR / GTR Body + Rosso Scuderia

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Fedor » 23 gru 2011, 00:31

Swietny projekt, gratuluję zapału i wiedzy w temacie!! Kolor miazga.

Jak będziesz ją sprzedawał dawaj znać :D
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 15:57
Posty: 146
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00

Postprzez ADHD » 23 gru 2011, 02:06

Jest pod każdym względem mega, boska, piękna itp... dalej musiał bym kląć :)
kolejny zapisuję się na liście zakochanych w nadwoziu – BardzoGrubo
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez Capazo » 24 gru 2011, 13:12

Super projekt kolejny z serii BG-BĘDZIE GRUBO!! Fajnie ciesze sie bardzo.. na zlocie mx-3 i BA będą miały ciezko!! Trzymam kciuki za dobre wyniki. Co do wyglądu ja wole serie, ale o tym sie nie dyskutuje. Wazne co pod maską siedzi!! Ten Jęk Japońskiej Gejszy.. będzie dla niektórych koszmarem <diabełek> <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Boris86 » 25 gru 2011, 02:04

Wszystkie elementy body kitu przeszly przez salony Mazdy, wiec na dobra sprawe niefabryczne z wygladu sa kola (chociaz zglodne z epoka) i odcien lakieru. Wloty i poszerzenia sa z GTRki czyli BG Homologaty, a pakiet TWR mimo ze bardzo rzadki to nie byl do kupienia nigdzie indziej jak wlasnie w salonach Mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez misiak89-89 » 25 gru 2011, 11:22

Gratuluje projektu:) kolejny cichy killer <spoko>

mnie bardziej interesuje czas na ćwiartkę :D
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez tekkenfan » 25 gru 2011, 20:15

Boris86 napisał(a):rozwarzam wrzucenie zawiasu -60 mm

Już teraz świetnie się prezentuje (i zapewne jedzie) a jeszcze jak wpadnie zawias to będzie mega. Szkoda tylko, że te nakładki na nadkola trochę giną ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez piwo » 25 gru 2011, 20:40

kolejny cichy killer

chyba marne szanse.nie z kompresorem. bedzie glosno na kilometr :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (215/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Boris86 » 25 gru 2011, 22:48

No trzeba przyznać że najcichsza nie jest:) Jak to powiedział Capazo. Jęk japońskiej gejszy ... hehe. Troszkę Eaton wyje. Troszkę DV sapie. Troszkę 2,5" gada.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Gib » 25 gru 2011, 23:01

Mi się podoba i kolor i body i maska.
Przepływka do wywalenia, dziwne że na niemodnym już SMT zamiast swojskim DET.
Skrzynia pożyje?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Boris86 » 25 gru 2011, 23:26

Miałem SMT6 w domu. Jedna skrzynka już umarła zanim wszedł Kompressor. Ta na razie daje rade. Jak przestanie to bede myślał albo o skrzynce z BA albo o skrzynce z Toyoty Camry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez MariuS » 25 gru 2011, 23:30

fajny projekt, pokaż jak wyje kompresor ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez misiak89-89 » 26 gru 2011, 03:06

piwo, piwo, piwo... Ty to już musisz sprowadzać ludzi na ziemię :P
a ja miałem na myśli raczej wygląd :D
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez check. » 26 gru 2011, 15:04

dlaczego odkurzacz a nie turbo ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Grzesiu » 26 gru 2011, 15:31

szlifowanie rur od wewnątrz żeby spawy nie zaburzały przepływów <co?> , 90" złożenie proste 2 rur 2x45" zamiast kolanka. hmm <co?> fatalnie.

poza tym podziwiam że chciało się odbudować BG, zderzak GTR aż się prosi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Boris86 » 26 gru 2011, 15:35

Check. Tak po prostu z chęci posiadania. Podoba mi się charakterystyka silników z SC, są też dla mnie mniej problematyczne od Turbo. Poza tym turbo w 323 było by mało unikatową sprawą, skoro dobre parę tysięcy sztuk miało je fabrycznie, a auto z założenia miało być dość unikatowe jak na Mazdę 323.
Grzesiu rury 45 nie wiem gdzie wypatrzyłeś. Złożenie 90stopni było jedynym wyjściem, jeśli chciałem założyć intercooler wypełniający cały otwór w zderzaku a jednocześnie zachować dużą seryjną chłodnicę wody i nieosłabiony przedni pas. Kolanka po prostu nie dało się tam upchnąć w żaden sposób. Nie sądzisz chyba że nie chciałem dać tam kolanka skoro wszędzie indziej one są.
Zderzak od GTR pasuje super do GTR (A to auto nie miało być "GTR wanna be"), zresztą najlepiej z całym body łącznie z tylną dokładką i opcjonalnymi progami. Dla mnie body TWR było tym które chciałem mieć od momentu gdy zobaczyłem je pierwszy raz 6 lat temu. Nie dość że body cholernie mi się podoba to jest bardzo rzadkie (przez 8 lat jak mam mazdy serii BG, widziałem 2 sztuki na żywo i 6 na zdjęciach), przez ludzi zajaranych BG mocno poszukiwane, a do tego ma bardzo fajny rodowód (dla niezorientowanych proponuje poczytać o Tom Walkinshow Racing). A do tego tak jak wspomniałem nie jest to jakiś krzakowaty ulep tylko dystrybuowane było przez salony Mazdy. Elementy które zaś mam z GTRki spełniają praktyczną rolę, bez tych poszerzeń koła zdecydowanie za bardzo by wystawały, a wyloty skutecznie upuszczają nadmiar gorącego powietrza spod maski.
Ostatnio edytowano 27 gru 2011, 12:57 przez Boris86, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Bartg » 26 gru 2011, 22:05

Ajaj przepiękna robota, będę wypatrywał na mieście <faja> <spoko> Cudo krótko mówiąc jeśli chodzi o look i performance <piwo>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7808 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Gib » 27 gru 2011, 02:18

Tom Walkinshow Racing jeśli chodzi o ścisłość.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Boris86 » 27 gru 2011, 12:59

Tak jak napisałem w pierwszym poście, ścisłości o 1 w nocy zbędne. Klepie z telefonu literówki sie zdarzają
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Fiveopac » 27 gru 2011, 15:58

Epickość :) Swietny projekcik, gratulacje Boris <spoko> zaczyno sie gęsto robic w klasie T, trzeba sie sprężyć ;) Jakie doladowanie ? 0,4 b? Wtryski beda wiekszy czy tylko zostajesz przy podnoszeniu cisnienia na listwie?
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez weede » 28 gru 2011, 11:32

WOW, rewelacja! Fajnie, ze kolejny szybki projekt. Nie chcesz czymś lepszym tego wystroić?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy