Mazda 323 BG GT BP '91 – TWR / GTR Body + Rosso Scuderia
Swietny projekt, gratuluję zapału i wiedzy w temacie!! Kolor miazga.
Jak będziesz ją sprzedawał dawaj znać
Jak będziesz ją sprzedawał dawaj znać
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Jest pod każdym względem mega, boska, piękna itp... dalej musiał bym kląć
kolejny zapisuję się na liście zakochanych w nadwoziu – BardzoGrubo
kolejny zapisuję się na liście zakochanych w nadwoziu – BardzoGrubo
Super projekt kolejny z serii BG-BĘDZIE GRUBO!! Fajnie ciesze sie bardzo.. na zlocie mx-3 i BA będą miały ciezko!! Trzymam kciuki za dobre wyniki. Co do wyglądu ja wole serie, ale o tym sie nie dyskutuje. Wazne co pod maską siedzi!! Ten Jęk Japońskiej Gejszy.. będzie dla niektórych koszmarem
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Wszystkie elementy body kitu przeszly przez salony Mazdy, wiec na dobra sprawe niefabryczne z wygladu sa kola (chociaz zglodne z epoka) i odcien lakieru. Wloty i poszerzenia sa z GTRki czyli BG Homologaty, a pakiet TWR mimo ze bardzo rzadki to nie byl do kupienia nigdzie indziej jak wlasnie w salonach Mazdy.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Gratuluje projektu:) kolejny cichy killer
mnie bardziej interesuje czas na ćwiartkę
mnie bardziej interesuje czas na ćwiartkę
Boris86 napisał(a):rozwarzam wrzucenie zawiasu -60 mm
Już teraz świetnie się prezentuje (i zapewne jedzie) a jeszcze jak wpadnie zawias to będzie mega. Szkoda tylko, że te nakładki na nadkola trochę giną
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
kolejny cichy killer
chyba marne szanse.nie z kompresorem. bedzie glosno na kilometr
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No trzeba przyznać że najcichsza nie jest:) Jak to powiedział Capazo. Jęk japońskiej gejszy ... hehe. Troszkę Eaton wyje. Troszkę DV sapie. Troszkę 2,5" gada.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Miałem SMT6 w domu. Jedna skrzynka już umarła zanim wszedł Kompressor. Ta na razie daje rade. Jak przestanie to bede myślał albo o skrzynce z BA albo o skrzynce z Toyoty Camry.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
piwo, piwo, piwo... Ty to już musisz sprowadzać ludzi na ziemię
a ja miałem na myśli raczej wygląd
a ja miałem na myśli raczej wygląd
szlifowanie rur od wewnątrz żeby spawy nie zaburzały przepływów , 90" złożenie proste 2 rur 2x45" zamiast kolanka. hmm fatalnie.
poza tym podziwiam że chciało się odbudować BG, zderzak GTR aż się prosi.
poza tym podziwiam że chciało się odbudować BG, zderzak GTR aż się prosi.
Check. Tak po prostu z chęci posiadania. Podoba mi się charakterystyka silników z SC, są też dla mnie mniej problematyczne od Turbo. Poza tym turbo w 323 było by mało unikatową sprawą, skoro dobre parę tysięcy sztuk miało je fabrycznie, a auto z założenia miało być dość unikatowe jak na Mazdę 323.
Grzesiu rury 45 nie wiem gdzie wypatrzyłeś. Złożenie 90stopni było jedynym wyjściem, jeśli chciałem założyć intercooler wypełniający cały otwór w zderzaku a jednocześnie zachować dużą seryjną chłodnicę wody i nieosłabiony przedni pas. Kolanka po prostu nie dało się tam upchnąć w żaden sposób. Nie sądzisz chyba że nie chciałem dać tam kolanka skoro wszędzie indziej one są.
Zderzak od GTR pasuje super do GTR (A to auto nie miało być "GTR wanna be"), zresztą najlepiej z całym body łącznie z tylną dokładką i opcjonalnymi progami. Dla mnie body TWR było tym które chciałem mieć od momentu gdy zobaczyłem je pierwszy raz 6 lat temu. Nie dość że body cholernie mi się podoba to jest bardzo rzadkie (przez 8 lat jak mam mazdy serii BG, widziałem 2 sztuki na żywo i 6 na zdjęciach), przez ludzi zajaranych BG mocno poszukiwane, a do tego ma bardzo fajny rodowód (dla niezorientowanych proponuje poczytać o Tom Walkinshow Racing). A do tego tak jak wspomniałem nie jest to jakiś krzakowaty ulep tylko dystrybuowane było przez salony Mazdy. Elementy które zaś mam z GTRki spełniają praktyczną rolę, bez tych poszerzeń koła zdecydowanie za bardzo by wystawały, a wyloty skutecznie upuszczają nadmiar gorącego powietrza spod maski.
Grzesiu rury 45 nie wiem gdzie wypatrzyłeś. Złożenie 90stopni było jedynym wyjściem, jeśli chciałem założyć intercooler wypełniający cały otwór w zderzaku a jednocześnie zachować dużą seryjną chłodnicę wody i nieosłabiony przedni pas. Kolanka po prostu nie dało się tam upchnąć w żaden sposób. Nie sądzisz chyba że nie chciałem dać tam kolanka skoro wszędzie indziej one są.
Zderzak od GTR pasuje super do GTR (A to auto nie miało być "GTR wanna be"), zresztą najlepiej z całym body łącznie z tylną dokładką i opcjonalnymi progami. Dla mnie body TWR było tym które chciałem mieć od momentu gdy zobaczyłem je pierwszy raz 6 lat temu. Nie dość że body cholernie mi się podoba to jest bardzo rzadkie (przez 8 lat jak mam mazdy serii BG, widziałem 2 sztuki na żywo i 6 na zdjęciach), przez ludzi zajaranych BG mocno poszukiwane, a do tego ma bardzo fajny rodowód (dla niezorientowanych proponuje poczytać o Tom Walkinshow Racing). A do tego tak jak wspomniałem nie jest to jakiś krzakowaty ulep tylko dystrybuowane było przez salony Mazdy. Elementy które zaś mam z GTRki spełniają praktyczną rolę, bez tych poszerzeń koła zdecydowanie za bardzo by wystawały, a wyloty skutecznie upuszczają nadmiar gorącego powietrza spod maski.
Ostatnio edytowano 27 gru 2011, 12:57 przez Boris86, łącznie edytowano 1 raz
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Tak jak napisałem w pierwszym poście, ścisłości o 1 w nocy zbędne. Klepie z telefonu literówki sie zdarzają
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Epickość Swietny projekcik, gratulacje Boris zaczyno sie gęsto robic w klasie T, trzeba sie sprężyć Jakie doladowanie ? 0,4 b? Wtryski beda wiekszy czy tylko zostajesz przy podnoszeniu cisnienia na listwie?
Less roof, more fun
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości