Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
widzialem we Wrocku ta wdowe ładna buda Mechanika tez widze ze juz prawie skończona...
teraz trzeba czekac na wyniki Powodzenia!
teraz trzeba czekac na wyniki Powodzenia!
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
Gared napisał(a):Przy KLce podczas w miarę przepisowej jazdy na trasie zszedłem do 7,5/100
lee to cos zaduzo, mx-3 palilo na poziomie 6,5 z piatka od fs'a, moje kl-ze z krotka skrzynia to 8l na trasie bez problemu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Dzisiaj udalo sie odpalic kl-ze, okazalo sie ze rozrusznik mial prad ale nie dostawal sygnalu ze stacyjki, a na krotko odpalil na dotyk.. masakra usmiech na twarzy i drzenie rak po zgasnieciu silnika nie do opisania. Jutro dokonczymy starter dla rozrusznika i zasilanie dla pompy paliwa. W pon wybieram sie do tlumikarza zeby mi wydech pospawal do kupy z mx-3, bo mam przykrecone kolektory tylko. Ehh..
http://www.youtube.com/watch?v=eeXxAvs8UwY
http://www.youtube.com/watch?v=eeXxAvs8UwY
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
teraz dopiero przeczyttałem cały wątek. Fajny projekt
Może te wóżki zmieniają ci co mieli zwykłe 323 nie GT. Wtedy faktycznie jest sens.
O ile się dobrze orientuję to MX-3 ma identyczne zawieszenie i hamulce jak 323(F) BG GTweede napisał(a):nie pamiętam już czemu ale wiem, ze ludzie np. z clubprotege zmieniają przedni i [jaki?] wózek z mx-3 do 323, chyba właśnie ze względu na prowadzenie. Może warto się zainteresować.
Może te wóżki zmieniają ci co mieli zwykłe 323 nie GT. Wtedy faktycznie jest sens.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
troszke roznic jacek jest.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):troszke roznic jacek jest.
Tak Macieju twoja belka pewnie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Płyta podłogowa nie ma chyba nic do tego. Mówimy tutaj o "wózkach" czyli zawieszenie, hamulce itd. Nawet pomiędzy 323 BG GT a zwykłym 323 BG są spore różnice: inne stabilizatory, inne hamulce, inne zwrotnice, inne sprężyny itd. Aczkolwiek mi się wydawało, że w 323 GT jest to samo co w MX-3. Jeśli jest inaczej to chętnie się dowiem. Piwo, prosimy o więcej info
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
pokazsowalem juz pdf z dokumentacjami 323.ale co do roznic to sa inne przednie wahacze trojkatne i inne z tego co pamietam stabilizatory i koncowki stabilizatorow.dodatkowo z tylu belka ma dodatkowa rozporke dolna.no i z tego co capazo mowil jest inna dlugosc belki, ale moze sie myle.dodatkowo 1,8 v6 z tego co kojarze ma piasty na 5 srub.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
widac mi sie z ba kf popitolilo
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Witam dzisiaj ogarnelismy temate elektroniki czyli starter dla rozrusznika i zasilanie dla pompy paliwa, ALE wiatrak od chlodnicy niechce sie wlaczyc. ( na sztywno ruszyl bez problemu ) Przekazniki sa ok. Macie jakies rozwiazanie na ten problem?? No i 2 rzecz to niedzialajace serwo, widocznie cos z podcisnieniami jest pokickane. Mam pytanie czy ten wezyk co idzie z okolic baku do pompy prozniowej musi byc zaslepiony czy na wolnym powietrzu, bo ja w 1,3 go nie mam w ogole.
Pare fotek z dzisiejszych prac
Pare fotek z dzisiejszych prac
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Mogłeś powiedzieć ze robisz zdjęcia obrócił bym się przodem
Co do wentylatora to musimy porządnie zrobić ta wtyczkę. A serwo to pewnie tak jak mówisz problem podciśnienia Oby xD
Co do wentylatora to musimy porządnie zrobić ta wtyczkę. A serwo to pewnie tak jak mówisz problem podciśnienia Oby xD
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Z prawdziwą przyjemnością przegląda się takie projekty
Gdzie zgubiliście śrubę od amorka?
Gdzie zgubiliście śrubę od amorka?
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Michał88 napisał(a):Gdzie zgubiliście śrubę od amorka?
haha sa zalozone H&R zmieniajace geometrie kol
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
No właśnie jak jest z tą puszką koło prawego kielicha potrzebna ona bo miejsce zajmuje
Rozpurke w tylnej belce ma tylko wersja V6, wahacze wzdłużne sie różnią v6 ma profil zamknięty a np mx-3 1,6 nie, tak samo przód łączniki stab i drażek sie różnią mx-3 od 323, a wersja v6 też ma dodatkowo dolną rozpórke wersja 1,6 niema
Rozpurke w tylnej belce ma tylko wersja V6, wahacze wzdłużne sie różnią v6 ma profil zamknięty a np mx-3 1,6 nie, tak samo przód łączniki stab i drażek sie różnią mx-3 od 323, a wersja v6 też ma dodatkowo dolną rozpórke wersja 1,6 niema
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ta puszka to jest "węgiel aktywny", ma ona za zadanie magazynować opary benzyny z baku. Właśnie ten "wężyk idący z oklic baku" powinien byc do niej podłączony. W czasie pracy silnika, specjalny elktrozaworek wpuszcza te opary z tej puszki do kolektora ssącego w celu spalenia ot taki kolejny chory wymysł ekologów Także oczywiście, że ta puszka jest niezbędna, bez niej rozpuści się kilka lodowców
Co do wspomagania: to prawidłowo założyliście ten wężyk idący z kolektora ssącego do serwo z zaworkiem zwrotnym?
Co do wspomagania: to prawidłowo założyliście ten wężyk idący z kolektora ssącego do serwo z zaworkiem zwrotnym?
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Capazo napisał(a):Witam dzisiaj ogarnelismy temate elektroniki czyli starter dla rozrusznika i zasilanie dla pompy paliwa, ALE wiatrak od chlodnicy niechce sie wlaczyc. ( na sztywno ruszyl bez problemu )
Przekaźniki są ok, tzn? Załączają się? Jeśli na krótko puścisz sygnał na przekaźnik, tak by ten dał zasilanie na wentylator to wiatrak się odpali? Jaka część wiązki została z 323bg, a jaka część została przełożona z mx-3? W przypadku mx-3 przedlift i polift wiązki nie są do końca kompatybilne, właśnie jeśli chodzi o wentylator. Jest trochę różnic w okablowaniu skrzynki z bezpiecznikami/przekaźnikami, tej koło akumulatora. Jeśli część wiązki, którą podpinasz wtyczkami od spodu do tego pudełka masz z 323bg, zaś skrzynka pochodzi z wiązki z mx-3 to tam szukajcie problemu z nie załączającym się wentylatorem. Obecnie przerabiam ten temat u siebie, tylko "w drugą stronę" (część "od pudełka" jest z mx-3 po lift, zaś do pudełka z mx-3 przedlift).
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości