Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez HKSze » 4 lis 2011, 18:31

widzialem we Wrocku ta wdowe :D ładna buda ;) Mechanika tez widze ze juz prawie skończona...
teraz trzeba czekac na wyniki :D Powodzenia!
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez loockas » 4 lis 2011, 19:46

Panowie zdjęcia się nie ładują :(

Fotosik to zuo....
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Capazo » 4 lis 2011, 22:00

Gared napisał(a):Przy KLce podczas w miarę przepisowej jazdy na trasie zszedłem do 7,5/100


lee to cos zaduzo, mx-3 palilo na poziomie 6,5 z piatka od fs'a, moje kl-ze z krotka skrzynia to 8l na trasie bez problemu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 5 lis 2011, 23:00

Dzisiaj udalo sie odpalic kl-ze, okazalo sie ze rozrusznik mial prad ale nie dostawal sygnalu ze stacyjki, a na krotko odpalil na dotyk.. masakra usmiech na twarzy i drzenie rak po zgasnieciu silnika nie do opisania. Jutro dokonczymy starter dla rozrusznika i zasilanie dla pompy paliwa. W pon wybieram sie do tlumikarza zeby mi wydech pospawal do kupy z mx-3, bo mam przykrecone kolektory tylko. Ehh.. <serduszka> <serduszka> <serduszka>

http://www.youtube.com/watch?v=eeXxAvs8UwY
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 6 lis 2011, 00:13

Już widzę miny ludzi wracających z kościoła jak wyjedziemy tym czymś jutro na ulice hahaha
Po prostu dźwięk miażdży wszystko :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Jacek176 » 6 lis 2011, 11:22

teraz dopiero przeczyttałem cały wątek. Fajny projekt :D

weede napisał(a):nie pamiętam już czemu ale wiem, ze ludzie np. z clubprotege zmieniają przedni i [jaki?] wózek z mx-3 do 323, chyba właśnie ze względu na prowadzenie. Może warto się zainteresować.
O ile się dobrze orientuję to MX-3 ma identyczne zawieszenie i hamulce jak 323(F) BG GT
Może te wóżki zmieniają ci co mieli zwykłe 323 nie GT. Wtedy faktycznie jest sens.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 6 lis 2011, 11:45

troszke roznic jacek jest.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Capazo » 6 lis 2011, 11:49

piwo napisał(a):troszke roznic jacek jest.


Tak Macieju twoja belka pewnie <diabełek> <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez karoll.30 » 6 lis 2011, 12:55

323F = mx-3 ta sama płyta podłogowa więc tutaj różnic nie będzie.323BG minimalnie jak Piwo napisał różnią się
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2011, 14:01
Posty: 16
Auto: MAZDA 323 BG GT

Postprzez Jacek176 » 6 lis 2011, 13:31

Płyta podłogowa nie ma chyba nic do tego. Mówimy tutaj o "wózkach" czyli zawieszenie, hamulce itd. Nawet pomiędzy 323 BG GT a zwykłym 323 BG są spore różnice: inne stabilizatory, inne hamulce, inne zwrotnice, inne sprężyny itd. Aczkolwiek mi się wydawało, że w 323 GT jest to samo co w MX-3. Jeśli jest inaczej to chętnie się dowiem. Piwo, prosimy o więcej info :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 6 lis 2011, 13:36

pokazsowalem juz pdf z dokumentacjami 323.ale co do roznic to sa inne przednie wahacze trojkatne i inne z tego co pamietam stabilizatory i koncowki stabilizatorow.dodatkowo z tylu belka ma dodatkowa rozporke dolna.no i z tego co capazo mowil jest inna dlugosc belki, ale moze sie myle.dodatkowo 1,8 v6 z tego co kojarze ma piasty na 5 srub.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez weede » 6 lis 2011, 13:55

piwo napisał(a):1,8 v6 z tego co kojarze ma piasty na 5 srub.

nie ma
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 6 lis 2011, 13:59

:) widac mi sie z ba kf popitolilo
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Capazo » 6 lis 2011, 19:46

Witam dzisiaj ogarnelismy temate elektroniki czyli starter dla rozrusznika i zasilanie dla pompy paliwa, ALE wiatrak od chlodnicy niechce sie wlaczyc. ( na sztywno ruszyl bez problemu ) Przekazniki sa ok. Macie jakies rozwiazanie na ten problem?? No i 2 rzecz to niedzialajace serwo, widocznie cos z podcisnieniami jest pokickane. Mam pytanie czy ten wezyk co idzie z okolic baku do pompy prozniowej musi byc zaslepiony czy na wolnym powietrzu, bo ja w 1,3 go nie mam w ogole.

Pare fotek z dzisiejszych prac
w1.jpg
w2.jpg
w3.jpg
w4.jpg
w5.jpg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 6 lis 2011, 21:25

Mogłeś powiedzieć ze robisz zdjęcia obrócił bym się przodem :D
Co do wentylatora to musimy porządnie zrobić ta wtyczkę. A serwo to pewnie tak jak mówisz problem podciśnienia :P Oby xD
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Michał88 » 6 lis 2011, 21:34

Z prawdziwą przyjemnością przegląda się takie projekty <spoko>

Gdzie zgubiliście śrubę od amorka? :P
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
like a shadow
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 16:22
Posty: 2161 (14/6)
Skąd: Krk / Ostr
Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89

Postprzez Capazo » 6 lis 2011, 23:37

Michał88 napisał(a):Gdzie zgubiliście śrubę od amorka? :P


haha sa zalozone H&R zmieniajace geometrie kol <lol> <lol>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 7 lis 2011, 00:58

No właśnie jak jest z tą puszką koło prawego kielicha potrzebna ona bo miejsce zajmuje :)

Rozpurke w tylnej belce ma tylko wersja V6, wahacze wzdłużne sie różnią v6 ma profil zamknięty a np mx-3 1,6 nie, tak samo przód łączniki stab i drażek sie różnią mx-3 od 323, a wersja v6 też ma dodatkowo dolną rozpórke wersja 1,6 niema
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Jacek176 » 7 lis 2011, 09:38

Ta puszka to jest "węgiel aktywny", ma ona za zadanie magazynować opary benzyny z baku. Właśnie ten "wężyk idący z oklic baku" powinien byc do niej podłączony. W czasie pracy silnika, specjalny elktrozaworek wpuszcza te opary z tej puszki do kolektora ssącego w celu spalenia :D ot taki kolejny chory wymysł ekologów <glupek2> Także oczywiście, że ta puszka jest niezbędna, bez niej rozpuści się kilka lodowców <diabełek>
Co do wspomagania: to prawidłowo założyliście ten wężyk idący z kolektora ssącego do serwo z zaworkiem zwrotnym?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gared » 7 lis 2011, 17:13

Capazo napisał(a):Witam dzisiaj ogarnelismy temate elektroniki czyli starter dla rozrusznika i zasilanie dla pompy paliwa, ALE wiatrak od chlodnicy niechce sie wlaczyc. ( na sztywno ruszyl bez problemu )


Przekaźniki są ok, tzn? Załączają się? Jeśli na krótko puścisz sygnał na przekaźnik, tak by ten dał zasilanie na wentylator to wiatrak się odpali? Jaka część wiązki została z 323bg, a jaka część została przełożona z mx-3? W przypadku mx-3 przedlift i polift wiązki nie są do końca kompatybilne, właśnie jeśli chodzi o wentylator. Jest trochę różnic w okablowaniu skrzynki z bezpiecznikami/przekaźnikami, tej koło akumulatora. Jeśli część wiązki, którą podpinasz wtyczkami od spodu do tego pudełka masz z 323bg, zaś skrzynka pochodzi z wiązki z mx-3 to tam szukajcie problemu z nie załączającym się wentylatorem. Obecnie przerabiam ten temat u siebie, tylko "w drugą stronę" (część "od pudełka" jest z mx-3 po lift, zaś do pudełka z mx-3 przedlift).
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy