Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Eklerek323f » 29 gru 2015, 02:46

Bedzie bardziej wydmuszka :D Ciekawe do jakiej wagi się uda zejść <czarodziej>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Beny » 29 gru 2015, 07:50

Zaraz się weźmie za siebie i będzie niepotrzebne organy rozsprzedawal żeby masę własną zredukować <lol>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez misiak89-89 » 29 gru 2015, 11:21

Dobry mod z wycięciem wnętrza drzwi, chyba sam się w to pobawię <oczko>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez onyx » 29 gru 2015, 11:49

tekkenfan napisał(a):Pudło, to jest gwint K-sport Street z regulacją twardości. Z tyłu siedzi już od początku roku ustawiony na max twardo, a z przodem czekałem na to mocowanie co by była regulacja kątów. Tak więc teraz Astina jest już gwintowana.
Co do sprężyn to twardsze dałem na tył, tak więc dużego wyboru nie mam. Skok amorka (moment kiedy przednie koło się podnosi lewarując auto) to 4cm, czyli w porównaniu z ori amorkiem kosmos, z drugiej strony nie sądzę żeby przód aż tak mocno mi się podnosił więc może nie będzie tak źle.
Inna kwestia to fakt że w Ori amorkach były MTSy-40 (czyli sprężyna progresywna) a tutaj jest po prostu sprężyna ;).
Skończę przebudowę, zrobi się testy i będzie można dumać co dalej.


No to tyle dobrego ;) Ewentualnie jakby testy się nie powiodły to zawsze możesz z ksporta zamówić bardziej miękkie springi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Piotr89 » 29 gru 2015, 16:03

Grubiutko się dzieje <spoko>
Ale z tymi drzwiami to mnie zaskoczyłeś <diabełek>
Jak już tak walczysz o każdy gram to umyj te drzwi w środku, bo trochę tego 20 letniego brudu tam nawłaziło :P Żart
Mocno dopinguję i od razu zapytam, co z budą, polata jeszcze sezon czy jednak coś będziesz poprawiał?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez mx-3lover » 29 gru 2015, 18:17

Poziom Pro odchudzania, kibicuję. <spoko>
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Bo_Lo » 29 gru 2015, 18:56

Ja czekam kiedy w ruch pójdzie otwornica z falcownicą :D
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez szkodnik_byd » 29 gru 2015, 19:01

Kwestia nie długiego czasu jak mniemam
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez tekkenfan » 29 gru 2015, 19:16

A co to jest ta falcownica, bo nie ogarniam?
Otwornica raczej będzie zbędna bo jak wszystko wytnę to nie będzie już czego dziurawić hahahaha

misiak89-89 napisał(a):Dobry mod z wycięciem wnętrza drzwi, chyba sam się w to pobawię <oczko>

Jak auto ma być na zakręty to nie wiem czy to taki dobry pomysł odchudzać i tak lekki tył?

onyx napisał(a):No to tyle dobrego ;) Ewentualnie jakby testy się nie powiodły to zawsze możesz z ksporta zamówić bardziej miękkie springi.

Dobrze wiedzieć, choć i tak chodzi mi po głowie dedykowany gwint do eFki typowo do dragu, no ale nie mam na to budżetu.

Piotr89 napisał(a):Mocno dopinguję i od razu zapytam, co z budą, polata jeszcze sezon czy jednak coś będziesz poprawiał?

Nie ma innej opcji, musi przelatać ten sezon, a przez zimę może będzie trzeba pomyśleć o ogarnięciu tego chrupka i pewnie będę Cię męczył w tej sprawie ;)

Dzisiaj dostało się też klapie bagażnika:
Pełna klapa (18,83kg):
Obrazek

Bez szyby i teleskopów:
Obrazek

Jak założę poliwęglan to powycinam jeszcze "naddatki" metalu ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez aBartez » 29 gru 2015, 21:34

Będzie to najlżejsza mazda 323f w Pl:–) !! Dobra robota , ta Astina z kazdym dodanym przez Ciebie modem jest coraz za*****strza ! Brawo graty za pracę jaką wkładasz w ten projekt <spoko> . Trzymam kciuki i życzę samych wygranych . I mam nadzieję , że zobaczę Cię w końcu na żywo na wyścigach :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez Bo_Lo » 29 gru 2015, 21:42

tekkenfan napisał(a):A co to jest ta falcownica, bo nie ogarniam?

hehe,wiedzialem że zapytasz.Sam to tak nazwałem bo nie wiem jak się nazywa fachowo,ale Ed China używał czegos takiego jak dziurawił blachy w pływjącym aucie.Podczas wycinania otworu od razu zaprasowuje taki falc/rant usztywniający blachę.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez tekkenfan » 30 gru 2015, 05:50

a to nie przewiduję używania takiego wynalazku. Chciałbym żeby z zewnątrz to jakoś wyglądało ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bo_Lo » 30 gru 2015, 06:05

Akurat używali tego na wewnętrznych blachach.No ale w astinie juz ich w większości nie ma ;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez mlody1921 » 31 gru 2015, 15:05

A może lepiej pomyśleć o 323BG 3-D po wybebeszeniu będzie chyba lżejsza a reszte przełożyć :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez szkodnik_byd » 31 gru 2015, 16:55

To najlepiej poszukać starej 121 to będzie lekkie dopiero
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez tekkenfan » 31 gru 2015, 20:19

dokładnie, jak już zmieniać to na coś co miałoby sens, ale to i tak nie istotne bo nie przewiduję zmiany budy.
eFki są ładniejsze, a poza tym to już nie byłaby Astina i równie dobrze mógłbym zmienić auto na takie z właściwym napędem.

Tymczasem udało się wyciąć poliwęglan na klapę:
Obrazek

Wyciąłem też trochę blachy z samej klapy i ostatecznie razem z poliwęglanem udało się uzyskać 8,9 kg.
Obrazek

Jutro jeszcze trochę powycinam, wszystko ładnie wyszlifuję i zamocuję poli.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez aBartez » 31 gru 2015, 21:11

a ten oryginalny spojlerek będzie zamontowany czy już bez zostanie klapa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez Biniu » 31 gru 2015, 21:12

Nie martwisz się, że w końcu po tym odchudzaniu bagieta zacznie się odrywać od ziemi? ;)
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez szkodnik_byd » 1 sty 2016, 11:19

Zakładami że ideą tych modów jest aby się nie odrywała od ziemi jednak lot na koniec ćwiartki chciałbym zobaczyć
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez tekkenfan » 2 sty 2016, 15:34

Z tym odlatywaniem to może być różnie bo zawias z tyłu jest na beton i podnosząc lewarkiem, po jednym/dwóch machnięciach tył jest w górze, a to w połączeniu z lekką pupą może przysporzyć kilka problemów hehe.

Wczoraj powycinałem jeszcze trochę klapę, a dziś przynitowałem klapę i ostatecznie wyszło 8,1kg:
Obrazek

I klapa na miejscu:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy