Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Bedzie bardziej wydmuszka Ciekawe do jakiej wagi się uda zejść
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dobry mod z wycięciem wnętrza drzwi, chyba sam się w to pobawię
tekkenfan napisał(a):Pudło, to jest gwint K-sport Street z regulacją twardości. Z tyłu siedzi już od początku roku ustawiony na max twardo, a z przodem czekałem na to mocowanie co by była regulacja kątów. Tak więc teraz Astina jest już gwintowana.
Co do sprężyn to twardsze dałem na tył, tak więc dużego wyboru nie mam. Skok amorka (moment kiedy przednie koło się podnosi lewarując auto) to 4cm, czyli w porównaniu z ori amorkiem kosmos, z drugiej strony nie sądzę żeby przód aż tak mocno mi się podnosił więc może nie będzie tak źle.
Inna kwestia to fakt że w Ori amorkach były MTSy-40 (czyli sprężyna progresywna) a tutaj jest po prostu sprężyna .
Skończę przebudowę, zrobi się testy i będzie można dumać co dalej.
No to tyle dobrego Ewentualnie jakby testy się nie powiodły to zawsze możesz z ksporta zamówić bardziej miękkie springi.
Grubiutko się dzieje
Ale z tymi drzwiami to mnie zaskoczyłeś
Jak już tak walczysz o każdy gram to umyj te drzwi w środku, bo trochę tego 20 letniego brudu tam nawłaziło Żart
Mocno dopinguję i od razu zapytam, co z budą, polata jeszcze sezon czy jednak coś będziesz poprawiał?
Ale z tymi drzwiami to mnie zaskoczyłeś
Jak już tak walczysz o każdy gram to umyj te drzwi w środku, bo trochę tego 20 letniego brudu tam nawłaziło Żart
Mocno dopinguję i od razu zapytam, co z budą, polata jeszcze sezon czy jednak coś będziesz poprawiał?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kwestia nie długiego czasu jak mniemam
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
A co to jest ta falcownica, bo nie ogarniam?
Otwornica raczej będzie zbędna bo jak wszystko wytnę to nie będzie już czego dziurawić ha
Jak auto ma być na zakręty to nie wiem czy to taki dobry pomysł odchudzać i tak lekki tył?
Dobrze wiedzieć, choć i tak chodzi mi po głowie dedykowany gwint do eFki typowo do dragu, no ale nie mam na to budżetu.
Nie ma innej opcji, musi przelatać ten sezon, a przez zimę może będzie trzeba pomyśleć o ogarnięciu tego chrupka i pewnie będę Cię męczył w tej sprawie
Dzisiaj dostało się też klapie bagażnika:
Pełna klapa (18,83kg):
Bez szyby i teleskopów:
Jak założę poliwęglan to powycinam jeszcze "naddatki" metalu
Otwornica raczej będzie zbędna bo jak wszystko wytnę to nie będzie już czego dziurawić ha
misiak89-89 napisał(a):Dobry mod z wycięciem wnętrza drzwi, chyba sam się w to pobawię
Jak auto ma być na zakręty to nie wiem czy to taki dobry pomysł odchudzać i tak lekki tył?
onyx napisał(a):No to tyle dobrego Ewentualnie jakby testy się nie powiodły to zawsze możesz z ksporta zamówić bardziej miękkie springi.
Dobrze wiedzieć, choć i tak chodzi mi po głowie dedykowany gwint do eFki typowo do dragu, no ale nie mam na to budżetu.
Piotr89 napisał(a):Mocno dopinguję i od razu zapytam, co z budą, polata jeszcze sezon czy jednak coś będziesz poprawiał?
Nie ma innej opcji, musi przelatać ten sezon, a przez zimę może będzie trzeba pomyśleć o ogarnięciu tego chrupka i pewnie będę Cię męczył w tej sprawie
Dzisiaj dostało się też klapie bagażnika:
Pełna klapa (18,83kg):
Bez szyby i teleskopów:
Jak założę poliwęglan to powycinam jeszcze "naddatki" metalu
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Będzie to najlżejsza mazda 323f w Pl:–) Dobra robota , ta Astina z kazdym dodanym przez Ciebie modem jest coraz za*****strza ! Brawo graty za pracę jaką wkładasz w ten projekt . Trzymam kciuki i życzę samych wygranych . I mam nadzieję , że zobaczę Cię w końcu na żywo na wyścigach :–)
tekkenfan napisał(a):A co to jest ta falcownica, bo nie ogarniam?
hehe,wiedzialem że zapytasz.Sam to tak nazwałem bo nie wiem jak się nazywa fachowo,ale Ed China używał czegos takiego jak dziurawił blachy w pływjącym aucie.Podczas wycinania otworu od razu zaprasowuje taki falc/rant usztywniający blachę.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
a to nie przewiduję używania takiego wynalazku. Chciałbym żeby z zewnątrz to jakoś wyglądało
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Akurat używali tego na wewnętrznych blachach.No ale w astinie juz ich w większości nie ma
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
To najlepiej poszukać starej 121 to będzie lekkie dopiero
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
dokładnie, jak już zmieniać to na coś co miałoby sens, ale to i tak nie istotne bo nie przewiduję zmiany budy.
eFki są ładniejsze, a poza tym to już nie byłaby Astina i równie dobrze mógłbym zmienić auto na takie z właściwym napędem.
Tymczasem udało się wyciąć poliwęglan na klapę:
Wyciąłem też trochę blachy z samej klapy i ostatecznie razem z poliwęglanem udało się uzyskać 8,9 kg.
Jutro jeszcze trochę powycinam, wszystko ładnie wyszlifuję i zamocuję poli.
eFki są ładniejsze, a poza tym to już nie byłaby Astina i równie dobrze mógłbym zmienić auto na takie z właściwym napędem.
Tymczasem udało się wyciąć poliwęglan na klapę:
Wyciąłem też trochę blachy z samej klapy i ostatecznie razem z poliwęglanem udało się uzyskać 8,9 kg.
Jutro jeszcze trochę powycinam, wszystko ładnie wyszlifuję i zamocuję poli.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Zakładami że ideą tych modów jest aby się nie odrywała od ziemi jednak lot na koniec ćwiartki chciałbym zobaczyć
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Z tym odlatywaniem to może być różnie bo zawias z tyłu jest na beton i podnosząc lewarkiem, po jednym/dwóch machnięciach tył jest w górze, a to w połączeniu z lekką pupą może przysporzyć kilka problemów hehe.
Wczoraj powycinałem jeszcze trochę klapę, a dziś przynitowałem klapę i ostatecznie wyszło 8,1kg:
I klapa na miejscu:
Wczoraj powycinałem jeszcze trochę klapę, a dziś przynitowałem klapę i ostatecznie wyszło 8,1kg:
I klapa na miejscu:
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości