Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Szyna » 2 sty 2016, 16:10

Może przydały by się jakieś dodatkowe lotki dociskające przy dużej prędkości :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez KoRnFUN » 2 sty 2016, 22:44

zbedna masa dla tekkena hahaha
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2031 (9/9)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez sewo » 2 sty 2016, 23:26

zrób odlew budy z laminatu buduj ramę na rurkach i będzie drag z prawdziwego zdarzenia. <lol>

Podziwiam! ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez aBartez » 3 sty 2016, 12:40

Zaj****a robota !!!!! Zawsze podobał mi się taki tuning :–)!!! Klatki , laminaty i duża moc ! Działaj teken dalej działaj !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez piwo » 4 sty 2016, 11:16

to chyba juz ostatni sezon Madzi efci...
w przyszlym roku nie bedzie juz czego wycinac :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 4 sty 2016, 11:17

no bardzo ładnie schodzisz z masą . Pewnie już też Ci po głowie chodzi wycięcie wnęki na dojazdówkę . Można też urwać ze 4 kg. Pozdrawiam i kiedy na wagę jedziesz ?
A stary bak już zdemontowałeś ? Ile chcesz urwać z masy auta – cel 900 kg realny ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez tekkenfan » 4 sty 2016, 12:37

Myślałem ale bardziej w kwestii aerodynamiki, bo wagowo dużo nie ugram, bo wytnę wnękę, a i tak w jej miejsce będę musiał wspawać blachę i dać jakieś wzmocnienie co by się nie telepała. Jak wyleci zbiornik to w zależności od tego jak będzie wyglądać podłoga będę nad tym dumał.
Z wagą do 900 nie dobiję, bo teraz niby wyleciała:
– podsufitka 2 kg
– nagrzewnica 3,5kg
– dmuchawa 2,2 kg
– bak + przewody 10-15kg?
– klapa -10 kg
– drzwi tył – 12 kg

Czyli razem jakieś 40 kg a dużego pola do popisu już nie mam.

Z drugiej strony wpadły:
– zbiornik 20l 3,5kg
– stelaż zbiornika – 4-6 kg?
– obudowa zbiornika 10 kg? (jeszcze nie zrobiona więc nie wiem)
– jakieś pierdoły ukł. paliwowego
– cięższe kola z przodu ?
– gaśnica
– nitro
....

Czyli podsumowując względem zeszłego sezonu bedzie może 20 kg mniej a to w najlepszym wypadku 980kg?
Z drugiej strony to co usunąłem wyleciało z tyłu, a to co przybyło wpadło na przód co poprawi trochę rozkład masy.
Na wagę wjadę jak wszystko poskładam i odpalę auto. Czyli jeszcze kilka miesięcy hehe

piwo napisał(a):to chyba juz ostatni sezon Madzi efci...
w przyszlym roku nie bedzie juz czego wycinac :)

no to trzeba trzeba będzie zwiększać moc :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bo_Lo » 4 sty 2016, 18:16

AL przejąć na dietę :D
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez tekkenfan » 5 sty 2016, 12:47

dieta w toku, ale z nią jest trochę trudniej, bo nie wytnę nic bzykiem nie tracąc czynności życiowych hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Boris86 » 5 sty 2016, 19:13

Będziesz jeździł na e85 ze stacji? Czy jakas wlasna mieszanka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez tekkenfan » 5 sty 2016, 21:51

Jeszcze nie wiem, jak będzie bliżej odpalania to będę się martwił.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Boris86 » 6 sty 2016, 13:06

Auto zostaje już tylko na lawete i zawody czy jakieś Streetowe upalanko dalej wchodzi w grę?
Aktulane 400KM przyjmuje dalej tarcza z KL w kevlarze + seryjny docisk?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez tekkenfan » 6 sty 2016, 15:53

Raczej tylko laweta, na streeta nie ma za bardzo warunków i chyba nie miałbym odwagi poginać 150+ przez miasto (pomijam już fakt możliwości utraty prawka). Stąd też projekt idzie w tą a nie inną stronę.

Spiek nie wypalił więc wróciłem do pełnej tarczy z nowo obitym kevlarem + nowy docisk z K serii. W tym sezonie jest plan na wielotarcz bo obecne sprzęgło już tego nie zniesie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Boris86 » 6 sty 2016, 16:13

Powiedz. Sprzęgło z KL siada na zamach od BP bez kłopotu?
Co trzeba zmodyfikowac? wyspręglik?
Bo mam do wymiany sprzęgiełko i nie wiem w jaką stronę iść.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez tekkenfan » 6 sty 2016, 17:03

Dawno temu je zakładałem ale wydaje mi się że Waldii delikatnie skracał wysprzęglik bo nie było luzu.
Jak dla mnie do 400NM zestaw idealny, bo masz dalej normalne sprzęgło.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez aBartez » 6 sty 2016, 21:09

tekkenfan w dążeniu do jak najmniejszej masy Mazdy zawsze możesz pokusić się o wymianę deski rozdzielczej na lżejszą . Lecz wtedy pewnie musiał byś też wymienić seryjny licznik na jakiś elektroniczny jak mają w driftowozach . Tylko to są wiadomo koszta , ale masz kozacki fotelik , wyprute wnętrze to taki modzik by spoko wyglądał i zawsze parę kg by znowu uciekło
Załączniki
09_drift.jpg
pawel_trela_2012_2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez Bartek1986 » 6 sty 2016, 21:32

Za cenę takiego wyświetlacza to teken nieźle dokoksuje auto :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez tekkenfan » 6 sty 2016, 21:55

hehe też, z drugiej strony nie potrzebuje takiego dasha bo mam tablet, który komunikuje sie z EMU i wyświetlana wszystkie potrzebne parametry życiowe silnika.
Druga kwestia to nie po to szukałem cyfrowych zegarów żeby się ich teraz pozbyć. Nawet jeżeli będą pokazywały tylko obroty silnika to i tak się ich nie pozbędę.
Na przyszły rok jest plan zrobić deskę z alu, no ale tak jak mówiłem planów mam sporo, a znając moje tempo prac większości i tak nie zrealizuję hehe
W tym roku chcę zrobić tak żeby to jako tako wyglądało ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez aBartez » 6 sty 2016, 22:32

No patrząc na to jaki masz talent do robienie rzeczy własnoręcznie to dorobienie uchwytów na lekkiej desce pod twoje zegary to bułka z masłem :–) .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez tekkenfan » 7 sty 2016, 14:38

Nooo talent taki że pierwsze V8 mam już za sobą hehe:
Obrazek

Tak więc deskę też się wyrzeźbi ale wszystko w swoim czasie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy