Mazda 323F BA KL 94' – projekt kac-mar
Napisane: 23 lut 2011, 19:16
Witam.
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednim właścicielem pojazdu był klubowicz z wielkopolski CRESCO ale po niemiłym incydencie jaki spotkał pojazd odkupiłem go z myślą przeznaczenia na części.
Wszystko było niby ok złom jak to złom, miał zostać rozkręcony i przydatne bebechy odłożone na sprzedaż.
Coś jednak we mnie pękło przechodząc po raz setny obok tego auta w ciągu ostatniej godziny i pomyślałem nie...nie mogę Ci tego zrobić...będziesz żyć
Planowane zmiany:
# Wyspawanie nadwozia – zrobione
# Rozpórka tylna – zrobione
# Zmiana foteli – zrobione
# KL, może drobne zmiany w silniku, nie wiem jeszcze, czas pokaże – zrobione
# Zawieszenie gwintowane – zrobione
# Odchudzenie auta – zrobione
# Pozostawiam pakiet GT z wyjątkiem spojlera tylnej klapy – zrobione
# Likwidacja anteny Elektrycznej – zrobione
# Demontaż halogenów – zrobione
# Kompletny układ wydechowy ( H.Kaliński) – zrobione
# Short shifter – zrobione
# Przyciemnienie szyb – zrobione
# Oklejenie auta – zrobione
# Hydrauliczny hamulec ręczny – zrobione
Auto będzie służyło mi na zloty i do zabawy, nie do codziennego użytku, będzie reklamowało moja firmę.
Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
2x Airbag, 4x el szyby, el lusterka, szyberdach, wsp. kierownicy.
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Wymiana oleju + filtrów
Układ dolotowy
"93-97 Mazda MX-6 LS MX6 626 2.5 2.5L V6 Cold Air Intake"
Układ wydechowy
Środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik ULTER + 2 końcówki BUZZER. Całość 2,5 kwaśiak
Układ hamulcowy
Na razie seria z przodu i z tyłu (tył nowe klocki + tarcze)
Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK od modelu BJ (przerobione)
Wnętrze
Odchudzone, fotele RECARO, kierownica MX6 JDM
Fabryczna moc
106KW – 144KM
Moc po modach
174,8KM
Waga auta
Seria – 1210KG
Waga po odchudzeniu
1120KG – na kołach 17
Fotorelacja z przeprowadzanych zmian i modów.
Fotki po rozbiórce auta – STEP I
Wizyta u mechanika i przełożenie serca – STEP II
Wizyta w kuźni – STEP III
Dawca organów dla "wściekłej"
Wyjazd do lakiernika – STEP IV
Auto polakierowane – STEP V
Składanie i montaż wydechu – STEP VI
Środkowy tłumik przelotowy, ostatni ULTER, końcówki BUZZER – 2,5 cala (całość)
Montaż i regulacja zawieszenia gwintowanego by 323F BJ – STEP VII
Na obecną chwilę to wszystkie fotki i zakres prac przy aucie
Kosztorys na dzień dzisiejszy:
– zakup auta – 1000zł ( sprzedaż części z niego nie potrzebnych mi do szczęścia – 750zł na te chwilę )
– zakup kompletnego KL'a ( 72tyś przebiegu ) – 1000zł
– montaż jednostki napędowej + olej do skrzyni biegów – 650zł
– części użyte do naprawy blacharki – własny magazyn (klapa tylna, błotnik lewy, progi + reperaturki)
– Zawieszenie gwintowane – własny magazyn
– robota blacharza – 1100zł
– lakiernik – 1100zł
– rozpórka tylna 200zł
– kierownica – 120zł
– tarcze tylne + klocki + płyn chłodniczy + obsady Macphersonów tył – 550zł
– "własny magazyn" = 2000zł
– oklejenie szyb + lusterka – 400zł
– geometria zawieszenia – 150zł
– reklama – 300zł
– hamulec ręczny – 300zł
– felgi aluminiowe "15" prostowanie, piaskowanie, malowanie – 550zł
całość – 8770zł
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednim właścicielem pojazdu był klubowicz z wielkopolski CRESCO ale po niemiłym incydencie jaki spotkał pojazd odkupiłem go z myślą przeznaczenia na części.
Wszystko było niby ok złom jak to złom, miał zostać rozkręcony i przydatne bebechy odłożone na sprzedaż.
Coś jednak we mnie pękło przechodząc po raz setny obok tego auta w ciągu ostatniej godziny i pomyślałem nie...nie mogę Ci tego zrobić...będziesz żyć
Planowane zmiany:
# Wyspawanie nadwozia – zrobione
# Rozpórka tylna – zrobione
# Zmiana foteli – zrobione
# KL, może drobne zmiany w silniku, nie wiem jeszcze, czas pokaże – zrobione
# Zawieszenie gwintowane – zrobione
# Odchudzenie auta – zrobione
# Pozostawiam pakiet GT z wyjątkiem spojlera tylnej klapy – zrobione
# Likwidacja anteny Elektrycznej – zrobione
# Demontaż halogenów – zrobione
# Kompletny układ wydechowy ( H.Kaliński) – zrobione
# Short shifter – zrobione
# Przyciemnienie szyb – zrobione
# Oklejenie auta – zrobione
# Hydrauliczny hamulec ręczny – zrobione
Auto będzie służyło mi na zloty i do zabawy, nie do codziennego użytku, będzie reklamowało moja firmę.
Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
2x Airbag, 4x el szyby, el lusterka, szyberdach, wsp. kierownicy.
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Wymiana oleju + filtrów
Układ dolotowy
"93-97 Mazda MX-6 LS MX6 626 2.5 2.5L V6 Cold Air Intake"
Układ wydechowy
Środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik ULTER + 2 końcówki BUZZER. Całość 2,5 kwaśiak
Układ hamulcowy
Na razie seria z przodu i z tyłu (tył nowe klocki + tarcze)
Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK od modelu BJ (przerobione)
Wnętrze
Odchudzone, fotele RECARO, kierownica MX6 JDM
Fabryczna moc
106KW – 144KM
Moc po modach
174,8KM
Waga auta
Seria – 1210KG
Waga po odchudzeniu
1120KG – na kołach 17
Fotorelacja z przeprowadzanych zmian i modów.
Fotki po rozbiórce auta – STEP I
Wizyta u mechanika i przełożenie serca – STEP II
Wizyta w kuźni – STEP III
Dawca organów dla "wściekłej"
Wyjazd do lakiernika – STEP IV
Auto polakierowane – STEP V
Składanie i montaż wydechu – STEP VI
Środkowy tłumik przelotowy, ostatni ULTER, końcówki BUZZER – 2,5 cala (całość)
Montaż i regulacja zawieszenia gwintowanego by 323F BJ – STEP VII
Na obecną chwilę to wszystkie fotki i zakres prac przy aucie
Kosztorys na dzień dzisiejszy:
– zakup auta – 1000zł ( sprzedaż części z niego nie potrzebnych mi do szczęścia – 750zł na te chwilę )
– zakup kompletnego KL'a ( 72tyś przebiegu ) – 1000zł
– montaż jednostki napędowej + olej do skrzyni biegów – 650zł
– części użyte do naprawy blacharki – własny magazyn (klapa tylna, błotnik lewy, progi + reperaturki)
– Zawieszenie gwintowane – własny magazyn
– robota blacharza – 1100zł
– lakiernik – 1100zł
– rozpórka tylna 200zł
– kierownica – 120zł
– tarcze tylne + klocki + płyn chłodniczy + obsady Macphersonów tył – 550zł
– "własny magazyn" = 2000zł
– oklejenie szyb + lusterka – 400zł
– geometria zawieszenia – 150zł
– reklama – 300zł
– hamulec ręczny – 300zł
– felgi aluminiowe "15" prostowanie, piaskowanie, malowanie – 550zł
całość – 8770zł