MX-5 NA BP Turbo
Napisane: 27 paź 2010, 11:27
Marka i Model
Mazda MX-5 (wersja europejska)
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stożek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkładem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjściem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP – cewka nad świecą.
Układ Napędowy
15" Work Equip 01, opony Yokohama Parada Spec 2 195/50/15, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
SWAP układu hamulcowego na ten z Mazdy MX-5 NB 1.8 257mm Przód oraz 250mm tył;
Tarcze nawiercane i nacinane Mikoda, przewody w stalowym oplocie firmy Goodridge
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein SuperStreet, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele kubełkowe Sparco Pro2000, 4punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco, Kierownica Nardi, quick release FET, kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, roll bar Mazdaspeed, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki – czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio – jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, dokładka przód Garage Vary, dokładka tył R package, zamienione przednie kierunki z postojówkami, carbonowe lusterka GT3
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Moc i Moment Po Modyfikacjach 0.6 Bar – setup zima
218,2 KM@6553 290,7 Nm@4515
Przyśpieszenie 0-100
5,3 sekundy – mierzone sprzętem pomiarowym Beltronics Vector FX2
Po zakupie auto wyglądało tak:
Na poprzednich felgach BBS Formula 1:
Po 3 latach modyfikacji auto wygląda obecnie tak:
filmik z ostatniego zlotu:
10.04.2010 – gadżecik
10.06.2010 – lusterka
15.06.2010 – elementy na swap układu hamulcowego
20.08.2010
fotele:
nowe hamulce:
25.08.2010
szelki:
22.10.2010
roll bar firmy Mazdaspeed
Mazda MX-5 (wersja europejska)
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stożek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkładem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjściem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP – cewka nad świecą.
Układ Napędowy
15" Work Equip 01, opony Yokohama Parada Spec 2 195/50/15, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
SWAP układu hamulcowego na ten z Mazdy MX-5 NB 1.8 257mm Przód oraz 250mm tył;
Tarcze nawiercane i nacinane Mikoda, przewody w stalowym oplocie firmy Goodridge
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein SuperStreet, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele kubełkowe Sparco Pro2000, 4punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco, Kierownica Nardi, quick release FET, kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, roll bar Mazdaspeed, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki – czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio – jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, dokładka przód Garage Vary, dokładka tył R package, zamienione przednie kierunki z postojówkami, carbonowe lusterka GT3
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Moc i Moment Po Modyfikacjach 0.6 Bar – setup zima
218,2 KM@6553 290,7 Nm@4515
Przyśpieszenie 0-100
5,3 sekundy – mierzone sprzętem pomiarowym Beltronics Vector FX2
Po zakupie auto wyglądało tak:
Na poprzednich felgach BBS Formula 1:
Po 3 latach modyfikacji auto wygląda obecnie tak:
filmik z ostatniego zlotu:
10.04.2010 – gadżecik
10.06.2010 – lusterka
15.06.2010 – elementy na swap układu hamulcowego
20.08.2010
fotele:
nowe hamulce:
25.08.2010
szelki:
22.10.2010
roll bar firmy Mazdaspeed