323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 17 cze 2012, 19:13

Capazo napisał(a):Kazdy ma inne zdanie.

, inne priorytety i każdy dysponuje innym portfelem ;)

Ale generalnie się z obydwoma Panami zgadzam :) To niech teraz Mariusz myśli :P a my kończymy OT <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MariuS » 7 lip 2012, 21:17

mały update:


dziś odwiedziłem hamownię, oto co na razie jest:


Obrazek









i fota z przeprawy promem – jak widać da się zglebioną wjechać nawet na prom :P
pie.jpg
pier.jpg
pierw.jpg
Ostatnio edytowano 7 lip 2012, 21:22 przez MariuS, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez cajar » 7 lip 2012, 21:20

a poprzedni pomiar ile miałeś?
co zmieniałeś?
Moja była 323F 2.5 V6 viewtopic.php?f=312&t=120101
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 20:18
Posty: 95
Skąd: Lublin
Auto: Była Mazda 323F BA KLZE

Postprzez Capazo » 7 lip 2012, 21:25

[quote="MariuS"]mały update:


dziś odwiedziłem hamownię, oto co na razie jest:


Obrazek

Z tego co widze to masz ten sam niuton przy 3500 tys co ja 210Nm a ja mam wywalone vrisy i prosty kolektor. przy 5 tys masz 160 KM a ja przy 5 mam juz pod 180. Koni wiecej o 5 odmnie ale niuta mniej o 10:D Jest dobrze:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 7 lip 2012, 21:36

mógłbym chyba jeszcze podstroić ekumajstrem i przesunąć odcinkę. Ustawiłem ją na 7300 a moc widać drastycznie nie spada. pod 7400 można by dać, co mówisz?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 7 lip 2012, 21:37

MariuS napisał(a):mógłbym chyba jeszcze podstroić ekumajstrem i przesunąć odcinkę. Ustawiłem ją na 7300 a moc widać drastycznie nie spada. pod 7400 można by dać, co mówisz?


Ja mam 7400, ale shifta robie przy 7000 wiec nie ma sensu chyba.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez grzegorzjubymx6 » 7 lip 2012, 21:53

MariuS napisał(a):mógłbym chyba jeszcze podstroić ekumajstrem i przesunąć odcinkę. Ustawiłem ją na 7300 a moc widać drastycznie nie spada. pod 7400 można by dać, co mówisz?

Spojrz na moj wykres... krecony do 7800 i moc nie spada ... wprawdzie mniej o 30koni od ciebie ale kl-de w ktorym nic nie bylo robione i ten du....waty stozek... przesun odcinke do 7800 a bieg i tak zmienisz kiedy zechcesz...
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Capazo » 7 lip 2012, 22:05

grzegorzjubymx6 napisał(a):
MariuS napisał(a):mógłbym chyba jeszcze podstroić ekumajstrem i przesunąć odcinkę. Ustawiłem ją na 7300 a moc widać drastycznie nie spada. pod 7400 można by dać, co mówisz?

Spojrz na moj wykres... krecony do 7800 i moc nie spada ... wprawdzie mniej o 30koni od ciebie ale kl-de w ktorym nic nie bylo robione i ten du....waty stozek... przesun odcinke do 7800 a bieg i tak zmienisz kiedy zechcesz...


Bez sensu to robic jak moc spada bo to nic nie daje, aby silnik katujerz tzn talerzyki ktore pekaja jak wafelki wiec jak chcesz sie nabawic dodatkowy problemow to ja bym proponowal na 10 tys fajnie wtedy slychac z daleka:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez grzegorzjubymx6 » 7 lip 2012, 22:11

Capazo napisał(a):
grzegorzjubymx6 napisał(a):
MariuS napisał(a):mógłbym chyba jeszcze podstroić ekumajstrem i przesunąć odcinkę. Ustawiłem ją na 7300 a moc widać drastycznie nie spada. pod 7400 można by dać, co mówisz?

Spojrz na moj wykres... krecony do 7800 i moc nie spada ... wprawdzie mniej o 30koni od ciebie ale kl-de w ktorym nic nie bylo robione i ten du....waty stozek... przesun odcinke do 7800 a bieg i tak zmienisz kiedy zechcesz...


Bez sensu to robic jak moc spada bo to nic nie daje, aby silnik katujerz tzn talerzyki ktore pekaja jak wafelki wiec jak chcesz sie nabawic dodatkowy problemow to ja bym proponowal na 10 tys fajnie wtedy slychac z daleka:D

przeciesz napisalem ze moc nie spada przez te ostatnie 500obrotow... nie wiem co wy macie z tymi talerzykami moje jakos nie pekaja...
a krecic na 10tys piekna rzecz...
Apropo mazdowskich 2.5V6 z serii kl to znalazlem cikekawy artykol – wykrzesali z kl'a 800koni jak wroce na swojego kompa to wkleje link :D
Ostatnio edytowano 7 lip 2012, 22:19 przez grzegorzjubymx6, łącznie edytowano 1 raz
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Gib » 7 lip 2012, 22:15

Patrzę na te kreski i dochodzę do wniosku że X25XEi to fajny silnik.
Gorzej z pokazaniem tej przewagi kresek na drodze ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pit » 7 lip 2012, 22:19

Bardziej istotne od tego, czy moc spada, czy nie, jest to, gdzie "spadasz", lądujesz rozpoczynając jazdę na biegu kolejnym po jego zmianie. Osobiście, gdy ganiałem się KL'ką najlepsze czasy (jak i inni w tamtych czasach KL'kami startujący) osiągałem zmieniając bieg przy 7750 rpm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez grzegorzjubymx6 » 7 lip 2012, 22:26

Pit napisał(a):Bardziej istotne od tego, czy moc spada, czy nie, jest to, gdzie "spadasz", lądujesz rozpoczynając jazdę na biegu kolejnym po jego zmianie. Osobiście, gdy ganiałem się KL'ką najlepsze czasy (jak i inni w tamtych czasach KL'kami startujący) osiągałem zmieniając bieg przy 7750 rpm.

<spoko>
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez kamilspider » 7 lip 2012, 23:18

Pit napisał(a): zmieniając bieg przy 7750 rpm.

Toż już odcinka w serii :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Pit » 8 lip 2012, 00:31

kamilspider napisał(a):
Pit napisał(a): zmieniając bieg przy 7750 rpm.

Toż już odcinka w serii :D

Odcinka w seryjnej MX-6 KL to 7800 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez MariuS » 8 lip 2012, 09:41

no faktycznie tak wysoko miały, nigdy bym się nie spodziewał. Przesunę sobie pod 7700 i zobaczę jak to się będzie miało do czasów przy okazji.


Gib napisał(a):Patrzę na te kreski i dochodzę do wniosku że X25XEi to fajny silnik.
Gorzej z pokazaniem tej przewagi kresek na drodze ;)



no właśnie. Na papierze kiepsko wychodzi ale jedzie to :D
a BA KL takie jak moje w obecnej konfiguracji waży około 1250kg jak ważyłem na złomowni. Nie wiem jak jedzie Twoje vectrove 2,5 ale na pewno na kreskach masz lepiej, czyli łatwiej będziesz mógł sprzedać ;)

kiedyś na g-techu szybko przemierzyliśmy 0-96 wychodziło chyba koło 5,8 – 5,95. wg deta przeliczne na 0-100 jeden pomiar ok. 6.05 do setki. Ale wszystko na wariata robione bo był czas i sprzęt. Może w lipcu pobawię się w statystyki bardziej jak już na ten sezon jest mechanicznie wszystko zrobione.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Gib » 8 lip 2012, 09:56

Jeśli chodzi o osiągi to jestem w czarnej dópie za wszystkimi ZE bo zwykle lądują w budach 150-300 kg lżejszych od mojej. U mnie jak narazie najlepszy czas na G-techu to 7.3, czas na bemowie 16.1 ET na ulicy 15.9 dlatego mówię że taki śmiesznie tani silnik X25XE który można kupić za 800zł jak się dobrze poszuka po wymianie wałków i ECU daje bardzo fajne efekty, ale robotę to by pewnie zrobił w Corsie/Tigrze czy Nexii tylko ludzie jak już robią takie egzotyczne swapy to raczej szukają 3.0/3.2 robota ta sama, a efekt Nm lepszy.
Pozdrawiam i nie powiem auto bardzo ładnie się prezentuje i ma bardzo przyjemne osiagi, jedyne co mi się nie podoba w BA to pozycja za kierownicą a właściwie to że bardzo nisko się siedzi, co mi utrudniało wsiadanie/wysiadanie :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 8 lip 2012, 10:02

MariuS napisał(a):kiedyś na g-techu szybko przemierzyliśmy 0-96 wychodziło chyba koło 5,8 – 5,95. wg deta przeliczne na 0-100 jeden pomiar ok. 6.05 do setki.

Coś te czasy zbyt optymistyczne. Patrząc po czasach z Czaplinka to nasze Mazdy jeździły podobnie a mi najlepiej udało się wykręcić 6.60s na g-techu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez MariuS » 8 lip 2012, 10:11

tzn względem czaplinka mam inną mapę, tamta była zrobiona żeby jechać na zlot bo było trochę przygód :D . było trochę zagrych, m.inn dławienie na dolnym zakresie obrotów. no może Jacek, pewne jest że faktycznie 0,6s nas nie dzieli na pewno :D . Ale 6,6 wydaje mi się coś dużo ;)

będzie czas to pomierzę dobrze. a co do mocy to wg deta wyszło 191km więc pomylił się(a raczej ja z wszystkimi składowymi do pomiaru) o 5KM-ów
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 8 lip 2012, 10:24

MariuS napisał(a):no może Jacek, pewne jest że faktycznie 0,6s nas nie dzieli na pewno :D . Ale 6,6 wydaje mi się coś dużo ;)

będzie czas to pomierzę dobrze. a co do mocy to wg deta wyszło 191km więc pomylił się(a raczej ja z wszystkimi składowymi do pomiaru) o 5KM-ów


Leee nie ma co sie bawic w cyferki bo one tylko nakreslaja jakie auto jest szybkie, moze byc tak ze do 100 bedzie wolne 6,5 a powyzej 100 do 140 jest szybsze o 1-2 s, albo odwrotnie. Czas z 1/4 pokaze.

Pit napisał(a):Odcinka w seryjnej MX-6 KL to 7800 ;)


Kurde balbym sie do tylu krecic. No a jezeli u mne spada moc powyzej 7100 to po co krecic tak wysoko jak mam jeszcze krotka skrzynie, powyzej tego auto juz tak nie przyspiesza i jest strata. zaraz zobacze w deta na ile spadaja obroty po shifcie.

1 shift 7400 spada na 5100
2 shift 7150 spada na 5400
3 shift 7330 spada na 5950
a wg przebiegu momentu wtedy mam najwiekszego niuta wiec po co krecic wyzej?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 8 lip 2012, 10:35

Capazo napisał(a):Kurde balbym sie do tylu krecic.

Cziken :P
W BP seryjnie odcinka jest przy 7300 a ja kręcę do 8100 :D
Nie ma co patrzeć na kreski tylko trzeba zweryfikować z g-techem np. U mnie niby patrząc na wykres nie ma sensu kręcić powyżej 7500 a w praktyce wychodzi, że najleprze czasy wykręcam kiedy zmieniam bieg powyżej 8000
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy