323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Rafał_ » 5 cze 2012, 00:03

Możecie przybliżyć o co biega z tymi 220KM?

220 to chyba ze strzałem nitro +50 :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez thewildone86 » 5 cze 2012, 00:05

A to już chyba niech się Mariusz tłumaczy <rotfl> ale muszę przyznać – świat jest mały :P
Obrazek
323F BA KL-ZE by Jurij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 00:32
Posty: 148
Skąd: Krotoszyn
Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary

Postprzez MariuS » 5 cze 2012, 17:27

Capazo napisał(a):i nadal mam 195


w końcu stacjonarna hamownia Ci tyle wypluła? :D


jarek.ZE napisał(a):Możecie przybliżyć o co biega z tymi 220KM?


zapytaj Szyny :P


thewildone86 napisał(a):ale muszę przyznać – świat jest mały :P


"o co kaman" ? :]


thewildone86 napisał(a):220koni... też mnie doszły o nich słuchy <czarodziej>


<lol>

Co prawda wybieram się na hamownię teraz po strojeniu ostatecznym na det3 ale z tym wynikiem to chyba na doładowaniu mówicie :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 5 cze 2012, 18:45

MariuS napisał(a):zapytaj Szyny :P


ahahah BMW KLUB POZNAN!... cos blizej?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 5 cze 2012, 19:10

nieee, nie kumam bazy. kilkoro klubowiczów bmw-poznań poznałem, ogólnie spoko ludzie :] . Choć cały czas pamiętam jednego kierowce bmw spotkanego przed rondem z rok temu, kiedy to chamsko zajechał drogę, a potem ustawił na pasie obok ze skręcona kierownicą, po czym na zielonym dodał ostro gazu i wylądował na trawniku <lol>

a najważniejsze: " z tyłu miał na klapie " przedni napęd jest dla panienek" <rotfl>



ale pisz Capazo coś więcej jak wiesz :P Bo loga nie zrobię (swoją drogą zawsze jak mam lapka z baterią jakiegoś to pada :| )
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez thewildone86 » 5 cze 2012, 22:46

Mariusz ma pamięć dobrą acz krótką :D
Obrazek
323F BA KL-ZE by Jurij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 00:32
Posty: 148
Skąd: Krotoszyn
Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary

Postprzez Marcin222 » 6 cze 2012, 23:54

Nie było mnie kilka dni a widzę że dyskusja aż kipi a fantazję co nie którym się nieźle udzielają na obydwu forach.

Wklejam posta z bmw forum bo mi się nie chce tyle pisać hehe
Ja tam nie mam nic do ukrycia a widzę że na oby dwu forach fantazje i plotki krążą. ===>
Nick: stary.jarek to jak się domyślam kolega mariusz <spoko>
stary.jarek napisał/a:
trzeba powtórzyć kiedyś, jak będzie mniejszy ruch. a e36 w compakcie z 2,8 waży niecałe 1400kg????


Compact e36 ma wbite w dowodzie 1275kg z silnikiem 1.9l bo taki miałem.
Silnik 2.8l waży o ok 80kg więcej
Na wadze wyskoczyło mi 1386kg bez kierowcy


stary.jarek napisał/a:
tu jeszcze jedno ujęcie jak jedzie e36 compact z 2,8

mam więcej video ale na innych mocno widać tablice rej wiec odpuściłem

http://www.youtube.com/wa...d&v=lTkjsonVY8Q


hehe zawady gdzie ruch był 2 krotnie większy i spaliłem start. Raz lecimy z górki a raz pod górkę.

Nie ma sprawy możemy ustawić auta jeszcze raz i zobaczymy jak bardzo tą tablice rejestracyjną widać bo pod m1 jak na 1 filmiku to zaledwie 20cm przód maski umknął mazdzie do przodu

Mada nie ma 200km ma ich : 176,9 (swap silnika z mazdy mx6 2,5 który w serii ma 163km)
http://imageshack.us/phot...nanpz3433p.jpg/

Reasumując: jadąc na sprint zakładałem że będzie ciężko i że tak jak w przypadku sprintu z honda swap na b18 odchudzoną na 1080kg dostałem majty i to baaaardzo
Tutaj w tym przypadku można stwierdzić że przy idealnym starcie obydwu aut mazda psim swędem poszła na 4 biegu do przodu niewiele.

To jest coś w rodzaju wyścigu "szczurów" dziś ktoś odchudza zamachówkę robi wydech i jest lepszy, za miesiąc dostaje w majty bo przeciwnik wsadził doładowanie.
Najważniejsze w tym wszystkim to "fun" i frajda z głową.


Jak tylko będzie okazja i czas chętnie bym ustawił dwa kluby późno w nocy żeby mogli sobie popatrzeć i podyskutować <faja> a nie wymyślać jakieś "teorie"
pozdro
Marcin222
 

Postprzez Szyna » 7 cze 2012, 11:31

Ja napisałem tylko to co powiedział człowiek od was z klubu BMW który rozmawiał z Mariuszem :P A więcej szczegółów zna Capazo :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MariuS » 7 cze 2012, 12:33

Szyna napisał(a):ylko to co powiedział człowiek od was z klubu BMW który rozmawiał z Mariuszem



No właśnie, ale co to za gość, bo ja z nikim innym prócz Marcina od e36 kompakta nie rozmawiałem nigdy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez sewo » 7 cze 2012, 13:18

dlatego najlepiej by było skrzyknąć się i jeszcze tych z hondy i zrobić ustawki ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez cross » 8 cze 2012, 02:04

W tym projekcie silnika brakuje tylko tego:

Obrazek

KL-ZE a KL-ZET by tu podszedł?
cross
 

Postprzez sewo » 16 cze 2012, 21:46

ee suszarki są takie oblatane :P lepiej coś takiego :D

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez onyx » 16 cze 2012, 21:59

sewo napisał(a):ee suszarki są takie oblatane :P lepiej coś takiego :D

Obrazek


Jak to ta konkretnie sprężarka, to trochę mała :P Przecież to Eaton M45 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MariuS » 16 cze 2012, 23:34

miał być m62 ale jak to przemyślałem to chyba lepi jeździć teraz N/A a potem sprzedać efke kupić coś x lepszym napędem i zrobić na pojeźdżawki po torze itd bo tak mając auto i jako dupowóz i jako trochę coś bardziej "sportowego" to jest kijowo. Więc zobaczymy. Bez szpery raczej doładowanie nie wleci :P a szpera Quaife droga...
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez onyx » 17 cze 2012, 01:17

MariuS napisał(a):miał być m62 ale jak to przemyślałem to chyba lepi jeździć teraz N/A a potem sprzedać efke kupić coś x lepszym napędem i zrobić na pojeźdżawki po torze itd bo tak mając auto i jako dupowóz i jako trochę coś bardziej "sportowego" to jest kijowo. Więc zobaczymy. Bez szpery raczej doładowanie nie wleci :P a szpera Quaife droga...


Słuszna droga. Kompromisy są zawsze ciężkie i łatwo być potem z jakiejś modyfikacji niezadowolonym w ostatecznym bilansie (mam na myśli komfort, ekonomię, itd.).
Dobrą opcją jest dupowóz na co dzień i drugie auto do wściekania. Ja wolałem dłubać swoje auto niż kupować drugie z prozaicznego powodu – utrzymanie. Oprócz części i paliwa dochodzą koszty ubezpieczeń, przeglądów, etc. Nie dałbym rady utrzymywać 2 aut we wzorowej kondycji. Mając dodatkowo w perspektywie udział w zawodach, gdzie jednak eksploatacja jest dużo cięższa (opony, hamulce, olej, część płynów ustrojowych – 1 impreza wystarczy żebyś miał wszystko do wymiany), oraz nie przewidziane wypadki, o które na torze nie trudno. Sumując to wszystko dojdziesz do wniosku, że usportowiony dupowóz nie jest takim złym pomysłem, a koszt szpery w porównaniu do eksploatacji auta z przeznaczeniem na tor – mając na myśli powiedzmy 3 imprezy w roku (nie licząc ubezpieczenia, przeglądów, itd,) – nie jest taki straszny jakby się wydawało.

Brak szpery zacząłem odczuwać powyżej 340Nm i głównie gdy jeździłem po zakrętach. Poniżej tego poziomu momentu w aucie FWD da się ten Nm opanować. Jeżdżąc po prostej da się bez większych problemów przenieść i 450 mając dobre sprzęgło i opony. LSD nie jest tutaj koniecznością wbrew pozorom, choć trochę ułatwia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 17 cze 2012, 14:48

Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 17 cze 2012, 16:55

weede napisał(a):Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka ;)


To nie wyobrazam sobie jak na torze wylatujesz z zakretu kolo 70 i lecisz na oponki pacholki badz na bande caly bok pokiereszowany itd. Mozna znowu wydac na blacharza 3000 tys. Wiec zabawka ale dla grzecznych chlopcow do 50km/h hahaha
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 17 cze 2012, 18:31

weede napisał(a):Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka ;)
Capazo napisał(a):
weede napisał(a):Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka ;)


To nie wyobrazam sobie jak na torze wylatujesz z zakretu kolo 70 i lecisz na oponki pacholki badz na bande caly bok pokiereszowany itd. Mozna znowu wydac na blacharza 3000 tys. Wiec zabawka ale dla grzecznych chlopcow do 50km/h hahaha



No właśnie. Jeżdżąc "przemieszczaczem" wiele razy myślałem: dlaczego teraz nie jadę np. almerą, wgniótł bym pedał w podłogę i pozamiatane :P
Wszystko ma swoje plusy i minusy ;) Wiadomo, że swoim dupowozem-zabawką jeździ się bardziej zachowawczo i nie zawsze się idzie na całość. Nie samymi jednak wynikami człowiek żyję i zapomina się często po co buduje się auto – przede wszystkim ma dawać fun z jazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 17 cze 2012, 18:39

onyx napisał(a):Wszystko ma swoje plusy i minusy ;) Wiadomo, że swoim dupowozem-zabawką jeździ się bardziej zachowawczo i nie zawsze się idzie na całość. Nie samymi jednak wynikami człowiek żyję i zapomina się często po co buduje się auto – przede wszystkim ma dawać fun z jazdy.


Dokladnie zalezy kto na co liczy, z tego co wiem mariusz mial na mysli kjs a tam jakby nie patrzec czas odgrywa kluczowa role. Mozna przeciez smigac sobie dupowozem-zbawka po torze ale czasami najwieksza frajda jest na granicy przyczepnosci jak sie troche powalczy z samochodem, takie moja odczycia. Kazdy ma inne zdanie.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gared » 17 cze 2012, 19:10

Przede wszystkim to kwestia gotówki – gdyby mieć jej tyle, że nawet rozbicie na zawodach auta pojeżdżawki nie byłoby bolesne to faktycznie nie ma lepszego połączenia niż dupowóz + autko 4 fun.
Ostatnio edytowano 17 cze 2012, 19:29 przez Gared, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy