Strona 2 z 20

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 09:20
przez TR4PSTAR
Hazu napisał(a):
Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.

Hamulce seryjne ?

Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?



Niby czemu miała by nie mieć nawet 170KM ?

Hamulce seryjne, ale na te kilka dni wystarczą :D

Zawias jak najbardziej jak narazie wystarcza :)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 16:33
przez hopek
A jaka kondycja silnika ?? Dużo wciąga oliwy ??

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 17:07
przez TR4PSTAR
Zrobiłem nim dopiero jakies 1500 km więc nie moge stwierdzić ile łyka oliwy bo narazie jest ok :)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 18:20
przez Pyton162
widac ze auto powraca na wlasciwe tory modyfikacji , pozdro

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 20:10
przez D@m$on
No właśnie Pyton masz racje :D <spoko>
A co robisz z tyłem ?
Lexy czy zostają ori i blenda od Lantisa??

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 20:37
przez TR4PSTAR
D@m$on napisał(a):A co robisz z tyłem ?
Lexy czy zostają ori i blenda od Lantisa??


Myślę nad jedną jak i nad drugą opcją z przewagą tej drugiej :D

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 20:42
przez D@m$on
No to zrób blende od Lantisa a i na czarno przyciemń kierunki lub na biało i będzie si :D

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 20:56
przez TR4PSTAR
D@m$on napisał(a):No to zrób blende od Lantisa a i na czarno przyciemń kierunki lub na biało i będzie si :D

Blende od Lantisa pewnie wrzuce, ale narazie na pierwszy rzut idą inne plany związane z autem :)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 20:57
przez D@m$on
A jakie ? :D

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 21:26
przez luki_92_92
A już byś chciał wiedzieć :P Jak zrobi to co planuje to sam się pochwali ;P

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 21:34
przez TR4PSTAR
D@m$on napisał(a):A jakie ? :D

Kilka już opisałem w temacie a reszta w swoim czasie :)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 14:13
przez Piotrek323
Hazu napisał(a):Tak, tak dawaj foty.
Pokaż komorę silnika, zobaczymy co się zmieniło od czasu gdy wyszła spod rąk Patryka.
No i oczywiście shamuj tego potwora, zobaczymy z czym przyjdzie Ci się zmierzyć w dalszych modach.

Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.

Hamulce seryjne ?
Nie kopci się z nich jak się trochę poszaleje?

Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?

Mistrzowski sarkazm ;) Co do projektu, może nie mój interes... ale to auto powinno czekać w kolejce do projektów, jeżeli osoby tutaj się wypowiadające tak jak np. Hazu, mają rację.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 15:42
przez xXx
Hazu.... nie chce być uszczypliwy, ale po czym sądzisz, że silnik w tym samochodzie nie ma nawet 170 KM ?

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 17:28
przez TR4PSTAR
Piotrek323 napisał(a):Co do projektu, może nie mój interes... ale to auto powinno czekać w kolejce do projektów, jeżeli osoby tutaj się wypowiadające tak jak np. Hazu, mają rację.


Skoro moderatorzy zgodzili się na rozpoczęcie wątku w tym dziale to myślę, że nie powinno być co do tego dyskusji ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 18:23
przez Hazu
xXx napisał(a):Hazu.... nie chce być uszczypliwy, ale po czym sądzisz, że silnik w tym samochodzie nie ma nawet 170 KM ?


Z tego co pamiętam na hamowni w Ożarowie coś około 180KM wyskoczyło.

Zakładając nawet że po drodze tamtemu silnikowi nic się nie przydarzyło to raczej podczas dalszego użytkowania raczej mocy nie przybyło.

A kolejni użytkownicy maja raczej średnie pojecie w temacie no chyba że wymiana kół czy amorków na seryjne.

Shamować gada to będziemy dyskutować.

Ja tam się dziwie ze przed zakupem nie shamowany został ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 18:31
przez Pyton162
na zlocie mega chyba wyrecil badyl jak pamietam 14,75 na 400 wiec cos blisko kolo 200 tam powinno byc jak na taki czas

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 20:08
przez Badyl
Hazu i Hopek, strasznie negatywnie jesteście nastawieni do tego auta. Nie wnikam z jakich powodów, nie od tego jest to forum. Myślę jednak, że zdrowiej i sympatyczniej byłoby wspierać kolegę, podsunąć mu parę pomysłów na rozwinięcie auta, w sposób na jaki ja jednak pozwolić sobie nie mogłem. Wasza kąśliwość jest bezsensowna, bezcelowa i niekonstruktywna.

Auto przed Sochaczewem legitymowało się taką oto mocą:
Obrazek
Hamowanie o którym pisze Hazu rzeczywiście wykazało około 180 koni. Po korekcie ustawienia pompy paliwowej oraz wymianie świec udałem się do Ożarowa raz jeszcze. Efekt mówi sam za siebie. Mazda wykręcając powtarzalne czasy 14,7** w Sochaczewie potwierdziła te cyferki.
Nie wiem jak jest obecnie, hamować trzeba by pewnie codziennie, żeby Was zadowolić. Auto jednak nie służy do bycia hamowanym, bo nie cyferki dostarczają radości z jazdy nim. A z tego co wiem, nowy właściciel jest więcej niż zadowolony. Osobiście życzę i jemu, i autu jak najlepiej. Wierzę, że projekt skierowany zostanie na zupełnie nowe tory – i zaistnieje w nim jakaś suszareczka. Osobiście trzymam kciuki i służę wsparciem jak tylko potrafię. Czego i Wam życzę.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 21:49
przez luki_92_92
I to jest podejście Badyl, a nie to co inni ludzie – zachowują się jakby chcieli kogoś zgnoić za to ze sami nie mają takiego auta z takim motorem :) Skoro auto tu trafiło, to znaczy ze są jakieś plany i jest jakiś projekt, nie musicie o wszystkim od razu wiedzieć, nie skreślajcie nikogo na starcie, jeśli sami nie chcecie być skreślani... Sam nie wiem nic o planach, ale jestem pewien że jak TR4PSTAR wszystko zrobi co chce, to będziecie pisać same "ochy" i "achy" jaki to nie cudowny pomysł itp.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 22:30
przez TR4PSTAR
Hazu napisał(a):Z tego co pamiętam na hamowni w Ożarowie coś około 180KM wyskoczyło.

Zakładając nawet że po drodze tamtemu silnikowi nic się nie przydarzyło to raczej podczas dalszego użytkowania raczej mocy nie przybyło.

A kolejni użytkownicy maja raczej średnie pojecie w temacie no chyba że wymiana kół czy amorków na seryjne.

Shamować gada to będziemy dyskutować.

Ja tam się dziwie ze przed zakupem nie shamowany został ...

Oj shamuje shamuje, ale narazie jestem w Niemczech i nie mam czasu jeździć po hamowniach ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 11 wrz 2010, 23:57
przez Hazu
Nie hamuj, jest już wykres, jest Ok.

A swoim chwalił się nie będę, bo maje padło kupione za mniejsze pieniądze niż Twoje koła kosztowały, to dobrze, że wogóle jeździ.

Seryjny 1,6 nie dał rady to pozbierałem trochę złomu na podwórku i teraz ta "kuchenka gazowa" jakoś się odpycha.
Ale gdzie mnie tam porównywać się z zacnym 200 konnym BA KL ZE.

Więc więcej się nie wypowiadam, niepotrzebnie zamieszania narobiłem.

Niech Ci dobrze służy ta mazda.
No i koniecznie blenda od lantisa <spoko>