Mazda 323F BA KL-ZE '97
Napisane: 3 wrz 2010, 21:29
MAZDA 323F (BA) GT 2,5 V6 KL-ZE J-SPEC
MODEL:
Baza: Mazda 323F BA GT 2.0 V6 1997 rok (SWAP na 2.5 V6 KL-ZE)
SILNIK:
KL-ZE 2,5 V6 J-Spec
– Odświeżony by xXx,
– Olej: Valvoline VR1 Racing 5W50,
– Filtr oleju: K&N,
– Lekkie koło pasowe OBX,
– Nowy pasek rozrządu,
– Nowa pompa wody,
– Wymienione wszystkie oleje i płyny,
PLANY:
– Sprężynki zaworowe interprep i talerzyki z KL-DE,
– Wymiana rozrządu,
– Kute korby K1 RODS lub korby z Milleni S,
– Kute tłoki WISECO,
– Turbo,
MALOWANIE:
– Dekle: Czarny,
– Kolektor ssący: Czarny,
– Detale: Czarny,
– Spolerowane napisy na deklu,
PLANY:
...
UKŁAD ZAPŁONOWY:
– Przyśpieszony zapłon,
– Świece irydowe NGK,
– Przewody WN – NGK,
– Nowa kopułka + palec,
PLANY:
...
UKŁAD PALIWOWY:
– Pompa Paliwowa (Walbro 255),
– Regulator ciśnienia paliwa (SARD),
PLANY:
– Wtryski 280cc,
UKŁAD DOLOTOWY:
– Przepustnica KL-ZE,
– Kolektor Curved Neck KL-ZE,
– Carbon Box (BMC CDA),
– CAI ze stali nierdzewnej doprowadzający powietrze bezpośrednio z wlotu zamontowanego w zderzaku,
– Uszczelki pod kolektor ssący OUTLAW,
– Łączniki FMIC PERFORMANCE,
– Filtr odmy SIMOTA + przewód AOMA,
PLANY:
– Przebudowa dolotu,
UKŁAD WYDECHOWY:
– Kolektory wydechowe 6-2-1 ze stali nierdzewnej,
– Kolektory oplecione bandażem termoizolacyjnym,
– Wydech (przelotowy) 2,5 cala z kwasówki,
– Tłumik końcowy (przelotowy) made by EL-TEC,
– Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu,
PLANY:
– Wymiana osłon wydechu,
ELEKTRONIKA:
– ECU MASTER DET III,
– Akumulator Bosch S5,
– Wskaźnik temperatury oleju AUTO GAUGE (czkeka na montaż),
– Wskaźnik ciśnienia oleju AUTO GAUGE (czeka na montaż),
– Wskaźnik afr AUTO GAUGE (czeka na montaż),
PLANY:
– Przeniesienie akumulatora do bagażnika,
UKŁAD NAPĘDOWY:
– Short Shifter,
– Skrzynia biegów (K8) (Pomalowana w kolor czarny),
– Skrzynia zalana olejem Valvoline 75W90,
– Odchudzone koło zamachowe (K8),
– Sprzęgło EXEDY,
– Piąty bieg od FS'a,
PLANY:
– Szpera,
– Lekkie koło zamachowe Fidanza,
– Sprzęgło ACT lub XTD,
ZAWIESZENIE:
– Zawieszenie gwintowane K-Sport Coilover Set Street,
– Seryjna rozpórka kielichów (przód) pomalowana w kolor srebrny,
– Ultra Racing UR-LA4-553 – Front Lower Bar,
– Ultra Racing UR-AR19-163 – Rear Anti-roll Bar 19mm (Swaybar),
– Ultra Racing UR-RL2-554 – Rear Lower Bar,
PLANY:
– Ultra Racing UR-TW2-550 – Front Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-551 – Rear Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-552 – Rear Upper Bar,
– Ultra Racing UR-RO2-555 – Room Bar / Rear Cross Bar,
– Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia (tył),
– Poliuretanowe tuleje ... (DEUTER lub SUPERPRO),
KOŁA:
Lato:
– Alufelgi: Advan Racing RG II 17" ET40,
– Opony: Toyo Proxes 215/45/17,
Zima:
– Alufelgi: Oryginalne 16" z Mazda 323F GT odnowione i pomalowane na biało,
– Opony: Fulda Control HP 205/50/16,
PLANY:
– Alufelgi: 18" Rota 'Boost',
– Opony: Yokohama Parada Spec lub Federal 215/40/18 lub 215/35/18,
UKŁAD HAMULCOWY:
– Przerobiona pompa hamulcowa,
– Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge'a,
– Zaciski hamulcowe (przód) ... (SWAP z M6 – pomalowane farbą do zacisków MOTIP),
– Tarcze EBC Turbo Groove (nacinane, nawiercane) – przód,
– Klocki EBC Green Stuff – przód,
– Tarcze nacinane i nawiercane (Bozarto GTR) – (tył),
– Klocki hamulcowe Ferodo Premier – tył,
– Płyn hamulcowy FERODO,
– Usunięte osłony tarcz przód/tył,
PLANY:
– Wymiana linki hamulca ręcznego (prawa/lewa),
– Regeneracja i malowanie zacisków (tył),
– Klocki EBC RED STUFF (przód) (czekają na montaż),
– Płyn hamulcowy EBC RACING (czeka na wymianę),
BODY:
– Cały samochód polakierowany,
– Komora silnika w kolorze felg,
– Mocowanie chłodnicy pomalowane w kolor srebrny,
– Badlook (maska w kolorze Black Panther Mica ze złotym brokatem),
– Usunięte wygłuszenie maski oraz pomalowanie w kolor komory silnika,
– Dach i kawałek klapy bagażnika w kolorze Black Panther Mica,
– Wnęka przedniego i tylnego zderzaka w kolorze Black Panther Mica,
– Usunięcie znaczka (przedni zderzak),
– Oryginalny pakiet GT w którym została wymieniona przednia dokładka zderzaka oraz usunięte przednie jak i tylne chlapacze,
– Progi z pakietu MAZDASPEED,
– Dokładki tylnego zderzaka,
– Lusterka w kolorze nadwozia,
– Blenda bez oznaczenia – pomalowana w kolor Black Panther MIca ze złotym brokatem,
– Wszystkie belki, łączniczki, uchwyty itp elementy pod autem jak i w komorze silnika zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno (do odnowy pozostało tylne zawieszenie i elementy przedniego),
– Uchwyty wycieraczek pomalowane proszkowo na czarno,
– Usunięte przeciwmgielne (dwa białe klosze),
– Żarówki 1/3 chrom w kierunkowskazach przednich,
– Boczne kierunkowskazy – CLEAR DYMIONE,
– Białe diody w światłach pozycyjnych (przód),
– XENONY 8000k,
– Philips Blue Vision (w światłach drogowych),
– Światła przeciwmgłowe w zderzak (ORI),
– Blacharka nadwozia i podwozia (Wymiana progów na oryginalne),
– Zakonserwowane podwozie, nadkola, profile itd,
PLANY:
– Blenda z Lantisa,
– Elektrycznie składane lusterka z Lantisa,
– Ramiona wycieraczek w czarny połysk,
– Emblemat Efini lub nowe logo Mazdy na przedni zderzak,
– Obklejenie auta firmowymi naklejkami,
AUDIO:
– Radio: Pioneer DEH-P6900IB,
– Głośniki przód: Blaupunkt,
– Głośniki tył: Alpine,
– Zabudowa pod Car-Audio z płyty MDF powleczonej czarną wykładziną,
PLANY:
– Przebudowa bagażnika i zabudowy (w trakcie),
– Maty wygłuszające (DYNAMAT),
– Nowsze radio,
ŚRODEK:
– Dido Aluringi,
– Moman Indiglo (Seledyn),
– Pomalowane na czarną perłę plastiki zegarów i panelu środkowego,
– Podświetlenie przycisków i panelu nawiewu na niebiesko,
– Żarówka diodowa w bagażniku,
PLANY:
– Żarówki diodowe w podsufitce,
– Obszycie podsufitki na czarno,
– Fotele z Mazdy RX-8 a w przyszłości MAZDASPEED lub SPARCO Torino,
– Gałka zmiany biegów z pakietu Toruing A-Spec,
DODATKOWE:
– Mżawkowe dysze spryskiwaczy (C3),
– Centralny sterowany z pilota,
– Podwyższona podłoga bagażnika,
– Nakładki na pedały MOMO,
– KLIMATYZACJA,
– Dywaniki welurowe,
– NAKRĘTKI do felg (VERMILION),
– Drugi komplet nakrętek (TPI),
– Wycieraczki Valeo Silencio X-TRM,
– Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
PLANY:
– Wymiana dyszy z C3 na nowe,
– Centralny zamek RTX z funkcją domykania szyb, alarmem itd,
– Napełnienie klimy + przerobienie wentylatora lub wrzucenie mniejszego,
– Wymiana filtra kabinowego,
– Słupek na zegary AUTO GAUGE,
– Fotele Sparco Torino,
Fabryczna MOC i MOMENT:
– 195 km / 224 nm
MOC i MOMENT po modyfikacjach:
– 195,2 hp / 248,1 nm
GALERIA:
...
MODEL:
Baza: Mazda 323F BA GT 2.0 V6 1997 rok (SWAP na 2.5 V6 KL-ZE)
SILNIK:
KL-ZE 2,5 V6 J-Spec
– Odświeżony by xXx,
– Olej: Valvoline VR1 Racing 5W50,
– Filtr oleju: K&N,
– Lekkie koło pasowe OBX,
– Nowy pasek rozrządu,
– Nowa pompa wody,
– Wymienione wszystkie oleje i płyny,
PLANY:
– Sprężynki zaworowe interprep i talerzyki z KL-DE,
– Wymiana rozrządu,
– Kute korby K1 RODS lub korby z Milleni S,
– Kute tłoki WISECO,
– Turbo,
MALOWANIE:
– Dekle: Czarny,
– Kolektor ssący: Czarny,
– Detale: Czarny,
– Spolerowane napisy na deklu,
PLANY:
...
UKŁAD ZAPŁONOWY:
– Przyśpieszony zapłon,
– Świece irydowe NGK,
– Przewody WN – NGK,
– Nowa kopułka + palec,
PLANY:
...
UKŁAD PALIWOWY:
– Pompa Paliwowa (Walbro 255),
– Regulator ciśnienia paliwa (SARD),
PLANY:
– Wtryski 280cc,
UKŁAD DOLOTOWY:
– Przepustnica KL-ZE,
– Kolektor Curved Neck KL-ZE,
– Carbon Box (BMC CDA),
– CAI ze stali nierdzewnej doprowadzający powietrze bezpośrednio z wlotu zamontowanego w zderzaku,
– Uszczelki pod kolektor ssący OUTLAW,
– Łączniki FMIC PERFORMANCE,
– Filtr odmy SIMOTA + przewód AOMA,
PLANY:
– Przebudowa dolotu,
UKŁAD WYDECHOWY:
– Kolektory wydechowe 6-2-1 ze stali nierdzewnej,
– Kolektory oplecione bandażem termoizolacyjnym,
– Wydech (przelotowy) 2,5 cala z kwasówki,
– Tłumik końcowy (przelotowy) made by EL-TEC,
– Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu,
PLANY:
– Wymiana osłon wydechu,
ELEKTRONIKA:
– ECU MASTER DET III,
– Akumulator Bosch S5,
– Wskaźnik temperatury oleju AUTO GAUGE (czkeka na montaż),
– Wskaźnik ciśnienia oleju AUTO GAUGE (czeka na montaż),
– Wskaźnik afr AUTO GAUGE (czeka na montaż),
PLANY:
– Przeniesienie akumulatora do bagażnika,
UKŁAD NAPĘDOWY:
– Short Shifter,
– Skrzynia biegów (K8) (Pomalowana w kolor czarny),
– Skrzynia zalana olejem Valvoline 75W90,
– Odchudzone koło zamachowe (K8),
– Sprzęgło EXEDY,
– Piąty bieg od FS'a,
PLANY:
– Szpera,
– Lekkie koło zamachowe Fidanza,
– Sprzęgło ACT lub XTD,
ZAWIESZENIE:
– Zawieszenie gwintowane K-Sport Coilover Set Street,
– Seryjna rozpórka kielichów (przód) pomalowana w kolor srebrny,
– Ultra Racing UR-LA4-553 – Front Lower Bar,
– Ultra Racing UR-AR19-163 – Rear Anti-roll Bar 19mm (Swaybar),
– Ultra Racing UR-RL2-554 – Rear Lower Bar,
PLANY:
– Ultra Racing UR-TW2-550 – Front Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-551 – Rear Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-552 – Rear Upper Bar,
– Ultra Racing UR-RO2-555 – Room Bar / Rear Cross Bar,
– Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia (tył),
– Poliuretanowe tuleje ... (DEUTER lub SUPERPRO),
KOŁA:
Lato:
– Alufelgi: Advan Racing RG II 17" ET40,
– Opony: Toyo Proxes 215/45/17,
Zima:
– Alufelgi: Oryginalne 16" z Mazda 323F GT odnowione i pomalowane na biało,
– Opony: Fulda Control HP 205/50/16,
PLANY:
– Alufelgi: 18" Rota 'Boost',
– Opony: Yokohama Parada Spec lub Federal 215/40/18 lub 215/35/18,
UKŁAD HAMULCOWY:
– Przerobiona pompa hamulcowa,
– Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge'a,
– Zaciski hamulcowe (przód) ... (SWAP z M6 – pomalowane farbą do zacisków MOTIP),
– Tarcze EBC Turbo Groove (nacinane, nawiercane) – przód,
– Klocki EBC Green Stuff – przód,
– Tarcze nacinane i nawiercane (Bozarto GTR) – (tył),
– Klocki hamulcowe Ferodo Premier – tył,
– Płyn hamulcowy FERODO,
– Usunięte osłony tarcz przód/tył,
PLANY:
– Wymiana linki hamulca ręcznego (prawa/lewa),
– Regeneracja i malowanie zacisków (tył),
– Klocki EBC RED STUFF (przód) (czekają na montaż),
– Płyn hamulcowy EBC RACING (czeka na wymianę),
BODY:
– Cały samochód polakierowany,
– Komora silnika w kolorze felg,
– Mocowanie chłodnicy pomalowane w kolor srebrny,
– Badlook (maska w kolorze Black Panther Mica ze złotym brokatem),
– Usunięte wygłuszenie maski oraz pomalowanie w kolor komory silnika,
– Dach i kawałek klapy bagażnika w kolorze Black Panther Mica,
– Wnęka przedniego i tylnego zderzaka w kolorze Black Panther Mica,
– Usunięcie znaczka (przedni zderzak),
– Oryginalny pakiet GT w którym została wymieniona przednia dokładka zderzaka oraz usunięte przednie jak i tylne chlapacze,
– Progi z pakietu MAZDASPEED,
– Dokładki tylnego zderzaka,
– Lusterka w kolorze nadwozia,
– Blenda bez oznaczenia – pomalowana w kolor Black Panther MIca ze złotym brokatem,
– Wszystkie belki, łączniczki, uchwyty itp elementy pod autem jak i w komorze silnika zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno (do odnowy pozostało tylne zawieszenie i elementy przedniego),
– Uchwyty wycieraczek pomalowane proszkowo na czarno,
– Usunięte przeciwmgielne (dwa białe klosze),
– Żarówki 1/3 chrom w kierunkowskazach przednich,
– Boczne kierunkowskazy – CLEAR DYMIONE,
– Białe diody w światłach pozycyjnych (przód),
– XENONY 8000k,
– Philips Blue Vision (w światłach drogowych),
– Światła przeciwmgłowe w zderzak (ORI),
– Blacharka nadwozia i podwozia (Wymiana progów na oryginalne),
– Zakonserwowane podwozie, nadkola, profile itd,
PLANY:
– Blenda z Lantisa,
– Elektrycznie składane lusterka z Lantisa,
– Ramiona wycieraczek w czarny połysk,
– Emblemat Efini lub nowe logo Mazdy na przedni zderzak,
– Obklejenie auta firmowymi naklejkami,
AUDIO:
– Radio: Pioneer DEH-P6900IB,
– Głośniki przód: Blaupunkt,
– Głośniki tył: Alpine,
– Zabudowa pod Car-Audio z płyty MDF powleczonej czarną wykładziną,
PLANY:
– Przebudowa bagażnika i zabudowy (w trakcie),
– Maty wygłuszające (DYNAMAT),
– Nowsze radio,
ŚRODEK:
– Dido Aluringi,
– Moman Indiglo (Seledyn),
– Pomalowane na czarną perłę plastiki zegarów i panelu środkowego,
– Podświetlenie przycisków i panelu nawiewu na niebiesko,
– Żarówka diodowa w bagażniku,
PLANY:
– Żarówki diodowe w podsufitce,
– Obszycie podsufitki na czarno,
– Fotele z Mazdy RX-8 a w przyszłości MAZDASPEED lub SPARCO Torino,
– Gałka zmiany biegów z pakietu Toruing A-Spec,
DODATKOWE:
– Mżawkowe dysze spryskiwaczy (C3),
– Centralny sterowany z pilota,
– Podwyższona podłoga bagażnika,
– Nakładki na pedały MOMO,
– KLIMATYZACJA,
– Dywaniki welurowe,
– NAKRĘTKI do felg (VERMILION),
– Drugi komplet nakrętek (TPI),
– Wycieraczki Valeo Silencio X-TRM,
– Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
PLANY:
– Wymiana dyszy z C3 na nowe,
– Centralny zamek RTX z funkcją domykania szyb, alarmem itd,
– Napełnienie klimy + przerobienie wentylatora lub wrzucenie mniejszego,
– Wymiana filtra kabinowego,
– Słupek na zegary AUTO GAUGE,
– Fotele Sparco Torino,
Fabryczna MOC i MOMENT:
– 195 km / 224 nm
MOC i MOMENT po modyfikacjach:
– 195,2 hp / 248,1 nm
GALERIA:
...