Strona 1 z 20

Mazda 323F BA KL-ZE '97

PostNapisane: 3 wrz 2010, 21:29
przez TR4PSTAR
MAZDA 323F (BA) GT 2,5 V6 KL-ZE J-SPEC

Obrazek

MODEL:

Baza: Mazda 323F BA GT 2.0 V6 1997 rok (SWAP na 2.5 V6 KL-ZE)

SILNIK:

KL-ZE 2,5 V6 J-Spec

– Odświeżony by xXx,
– Olej: Valvoline VR1 Racing 5W50,
– Filtr oleju: K&N,
– Lekkie koło pasowe OBX,
– Nowy pasek rozrządu,
– Nowa pompa wody,
– Wymienione wszystkie oleje i płyny,

PLANY:

– Sprężynki zaworowe interprep i talerzyki z KL-DE,
– Wymiana rozrządu,
– Kute korby K1 RODS lub korby z Milleni S,
– Kute tłoki WISECO,

– Turbo,

MALOWANIE:

– Dekle: Czarny,
– Kolektor ssący: Czarny,
– Detale: Czarny,
– Spolerowane napisy na deklu,

PLANY:

...

UKŁAD ZAPŁONOWY:

– Przyśpieszony zapłon,
– Świece irydowe NGK,
– Przewody WN – NGK,
– Nowa kopułka + palec,

PLANY:

...

UKŁAD PALIWOWY:

– Pompa Paliwowa (Walbro 255),
– Regulator ciśnienia paliwa (SARD),

PLANY:

– Wtryski 280cc,

UKŁAD DOLOTOWY:

– Przepustnica KL-ZE,
– Kolektor Curved Neck KL-ZE,
– Carbon Box (BMC CDA),
– CAI ze stali nierdzewnej doprowadzający powietrze bezpośrednio z wlotu zamontowanego w zderzaku,
– Uszczelki pod kolektor ssący OUTLAW,
– Łączniki FMIC PERFORMANCE,
– Filtr odmy SIMOTA + przewód AOMA,

PLANY:

– Przebudowa dolotu,

UKŁAD WYDECHOWY:

– Kolektory wydechowe 6-2-1 ze stali nierdzewnej,
– Kolektory oplecione bandażem termoizolacyjnym,
– Wydech (przelotowy) 2,5 cala z kwasówki,
– Tłumik końcowy (przelotowy) made by EL-TEC,
– Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu,

PLANY:

– Wymiana osłon wydechu,

ELEKTRONIKA:

– ECU MASTER DET III,
– Akumulator Bosch S5,
– Wskaźnik temperatury oleju AUTO GAUGE (czkeka na montaż),
– Wskaźnik ciśnienia oleju AUTO GAUGE (czeka na montaż),
– Wskaźnik afr AUTO GAUGE (czeka na montaż),

PLANY:

– Przeniesienie akumulatora do bagażnika,

UKŁAD NAPĘDOWY:

– Short Shifter,
– Skrzynia biegów (K8) (Pomalowana w kolor czarny),
– Skrzynia zalana olejem Valvoline 75W90,
– Odchudzone koło zamachowe (K8),
– Sprzęgło EXEDY,
– Piąty bieg od FS'a,

PLANY:

– Szpera,
– Lekkie koło zamachowe Fidanza,
– Sprzęgło ACT lub XTD,

ZAWIESZENIE:

– Zawieszenie gwintowane K-Sport Coilover Set Street,
– Seryjna rozpórka kielichów (przód) pomalowana w kolor srebrny,
– Ultra Racing UR-LA4-553 – Front Lower Bar,
– Ultra Racing UR-AR19-163 – Rear Anti-roll Bar 19mm (Swaybar),
– Ultra Racing UR-RL2-554 – Rear Lower Bar,

PLANY:

– Ultra Racing UR-TW2-550 – Front Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-551 – Rear Strut Bar,
– Ultra Racing UR-RE2-552 – Rear Upper Bar,
– Ultra Racing UR-RO2-555 – Room Bar / Rear Cross Bar,
– Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia (tył),
– Poliuretanowe tuleje ... (DEUTER lub SUPERPRO),

KOŁA:

Lato:

– Alufelgi: Advan Racing RG II 17" ET40,
– Opony: Toyo Proxes 215/45/17,

Zima:

– Alufelgi: Oryginalne 16" z Mazda 323F GT odnowione i pomalowane na biało,
– Opony: Fulda Control HP 205/50/16,

PLANY:

– Alufelgi: 18" Rota 'Boost',
– Opony: Yokohama Parada Spec lub Federal 215/40/18 lub 215/35/18,

UKŁAD HAMULCOWY:

– Przerobiona pompa hamulcowa,
– Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge'a,
– Zaciski hamulcowe (przód) ... (SWAP z M6 – pomalowane farbą do zacisków MOTIP),
– Tarcze EBC Turbo Groove (nacinane, nawiercane) – przód,
– Klocki EBC Green Stuff – przód,
– Tarcze nacinane i nawiercane (Bozarto GTR) – (tył),
– Klocki hamulcowe Ferodo Premier – tył,
– Płyn hamulcowy FERODO,
– Usunięte osłony tarcz przód/tył,

PLANY:

– Wymiana linki hamulca ręcznego (prawa/lewa),
– Regeneracja i malowanie zacisków (tył),
– Klocki EBC RED STUFF (przód) (czekają na montaż),
– Płyn hamulcowy EBC RACING (czeka na wymianę),

BODY:

– Cały samochód polakierowany,
– Komora silnika w kolorze felg,
– Mocowanie chłodnicy pomalowane w kolor srebrny,
– Badlook (maska w kolorze Black Panther Mica ze złotym brokatem),
– Usunięte wygłuszenie maski oraz pomalowanie w kolor komory silnika,
– Dach i kawałek klapy bagażnika w kolorze Black Panther Mica,
– Wnęka przedniego i tylnego zderzaka w kolorze Black Panther Mica,
– Usunięcie znaczka (przedni zderzak),
– Oryginalny pakiet GT w którym została wymieniona przednia dokładka zderzaka oraz usunięte przednie jak i tylne chlapacze,
– Progi z pakietu MAZDASPEED,
– Dokładki tylnego zderzaka,
– Lusterka w kolorze nadwozia,
– Blenda bez oznaczenia – pomalowana w kolor Black Panther MIca ze złotym brokatem,
– Wszystkie belki, łączniczki, uchwyty itp elementy pod autem jak i w komorze silnika zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno (do odnowy pozostało tylne zawieszenie i elementy przedniego),
– Uchwyty wycieraczek pomalowane proszkowo na czarno,
– Usunięte przeciwmgielne (dwa białe klosze),
– Żarówki 1/3 chrom w kierunkowskazach przednich,
– Boczne kierunkowskazy – CLEAR DYMIONE,
– Białe diody w światłach pozycyjnych (przód),
– XENONY 8000k,
– Philips Blue Vision (w światłach drogowych),
– Światła przeciwmgłowe w zderzak (ORI),
– Blacharka nadwozia i podwozia (Wymiana progów na oryginalne),
– Zakonserwowane podwozie, nadkola, profile itd,

PLANY:

– Blenda z Lantisa,
– Elektrycznie składane lusterka z Lantisa,
– Ramiona wycieraczek w czarny połysk,
– Emblemat Efini lub nowe logo Mazdy na przedni zderzak,
– Obklejenie auta firmowymi naklejkami,

AUDIO:

– Radio: Pioneer DEH-P6900IB,
– Głośniki przód: Blaupunkt,
– Głośniki tył: Alpine,
– Zabudowa pod Car-Audio z płyty MDF powleczonej czarną wykładziną,

PLANY:

– Przebudowa bagażnika i zabudowy (w trakcie),
– Maty wygłuszające (DYNAMAT),
– Nowsze radio,

ŚRODEK:

– Dido Aluringi,
– Moman Indiglo (Seledyn),
– Pomalowane na czarną perłę plastiki zegarów i panelu środkowego,
– Podświetlenie przycisków i panelu nawiewu na niebiesko,
– Żarówka diodowa w bagażniku,

PLANY:

– Żarówki diodowe w podsufitce,
– Obszycie podsufitki na czarno,
– Fotele z Mazdy RX-8 a w przyszłości MAZDASPEED lub SPARCO Torino,
– Gałka zmiany biegów z pakietu Toruing A-Spec,

DODATKOWE:

– Mżawkowe dysze spryskiwaczy (C3),
– Centralny sterowany z pilota,
– Podwyższona podłoga bagażnika,
– Nakładki na pedały MOMO,
– KLIMATYZACJA,
– Dywaniki welurowe,
– NAKRĘTKI do felg (VERMILION),
– Drugi komplet nakrętek (TPI),
– Wycieraczki Valeo Silencio X-TRM,
– Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,

PLANY:

– Wymiana dyszy z C3 na nowe,
– Centralny zamek RTX z funkcją domykania szyb, alarmem itd,
– Napełnienie klimy + przerobienie wentylatora lub wrzucenie mniejszego,
– Wymiana filtra kabinowego,
– Słupek na zegary AUTO GAUGE,
– Fotele Sparco Torino,

Fabryczna MOC i MOMENT:

– 195 km / 224 nm

MOC i MOMENT po modyfikacjach:

– 195,2 hp / 248,1 nm

Obrazek

GALERIA:

...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 09:35
przez radekkm
jakie plany na przyszlosc ??
beda jakies modyfikacje w kierunku mocy ??

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 11:35
przez TR4PSTAR
radekkm napisał(a):jakie plany na przyszlosc ??
beda jakies modyfikacje w kierunku mocy ??


Plany jak najbardziej są, ale na pierwszy rzut myślę o zawieszeniu, układzie hamulcowym oraz poprawie wyglądu zewnętrznego :)

Co do mocy to dopiero za rok coś pomyślimy ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 14:02
przez hopek
Czemu ten wątek jest w dziale projekty jak juz takie samo autko w nim jest ??

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 15:28
przez Seraf
właściciel się zmienił wcześniej to było auto Badyla.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 20:56
przez Hazu
A niby skąd Tyle mocy Ci się nabrało, byłeś na hamowni, masz jakiś papier?

Patryk zrobił auto, Badyl je doprowadzał do serii a teraz znowu będzie zabawa w obniżanie itd.
Jeden samochód a tylu ludzi się przy nim pobawi.

No i dawaj jakieś foty skoro już umieściłeś w dziale projekty to auto.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 21:41
przez TR4PSTAR
Hazu napisał(a):A niby skąd Tyle mocy Ci się nabrało, byłeś na hamowni, masz jakiś papier?

Patryk zrobił auto, Badyl je doprowadzał do serii a teraz znowu będzie zabawa w obniżanie itd.
Jeden samochód a tylu ludzi się przy nim pobawi.

No i dawaj jakieś foty skoro już umieściłeś w dziale projekty to auto.


Do czego pijesz ... ?

Jeszcze nie byłem na hamowni ... Tyle Badyl uzyskał na hamowni ... Był w jego wątku skan wykresu ...

Zdjęcia dodam jak tylko będe miał czas ... Obecnie ze względu na prace nie mam go za wiele ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 22:18
przez Hazu
Bo wiesz, patrząc na auta Pita-a, lukster-a, czy marka 323s BA itp. to montaż nowych kół trochę trudno nazwać projektem.
Bo według mnie tylko pierwszy właściciel tego auta coś w nim zrobił, a Wy to tylko użytkownicy.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 22:41
przez TR4PSTAR
Nie mówie, że nie masz racji, ale jeszcze nie uzupełniłem opisu o PLANY :)

Wszystko w swoim czasie ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 23:28
przez Radex
Hazu ma w 100% racje, skoro nic póki co nie robisz to po co ten temat w "projektach"?
autko ładniutkie :)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 4 wrz 2010, 23:34
przez TR4PSTAR
Dodam reszte opisu to będzie wiadome czy coś robie czy nie ...

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 5 wrz 2010, 03:37
przez hopek
Własnie mnie to tez zaciekawiło dlaczego ktos pozwolił aby to auto znów trafiło do tego działu skoro własciciel kupił gotowe...Przeciez to nie jego projekt :| A plany to ma każdy a jednak w tym dziale nie ma wszystkich aut :P Czyli przykładowo jeśli obecny właściciel sprzeda auto i następca zgłosi je tutaj to będzie kolejny projekt ?? itd itd
dziwny ten regulamin :|

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 5 wrz 2010, 10:41
przez ravo
koledzy tamte tematy są zamknięte, ten dział pokazuje ciekawe auta, gdzie można porozmawiać z właścicielem. Jest nowy właściciel jest nowy temat, tak samo jak z autem fivea.

Proszę o nie kontynuowanie takich rozmów tutaj. Jest wątek zgłoś swoje auto.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 9 wrz 2010, 09:19
przez lukster
Hazu napisał(a):Bo wiesz, patrząc na auta Pita-a, lukster-a, czy marka 323s BA itp.

Moje ? Ja mam dolot i wydech zrobiony hahaha

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 9 wrz 2010, 10:10
przez brii
lukster napisał(a):Moje ? Ja mam dolot i wydech zrobiony

hahaha
Ale w sumie to masz rację, powinieneś dodać, że jeszcze do tego dolotu odpowiednio wysterowałeś mieszankę ;)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 9 wrz 2010, 16:20
przez luki_92_92
A może tak zakończycie offtop i poczekacie na uzupełnienie tematu? Bo na rozmowę o aucie Lukstera macie miejsce w temacie Lukstera itp.

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 9 wrz 2010, 19:48
przez hopek
OMG <boje się> moderator sie znalazł :P

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 9 wrz 2010, 20:41
przez D@m$on
No! to jest to mój faworyt ta MADZIA jest piękna! :D

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 9 wrz 2010, 22:45
przez TR4PSTAR
Widzę, że temat się rozkręca ...

Jutro powinienem wrzucić jakieś fotki ... :)

Re: TR4PSTAR

PostNapisane: 10 wrz 2010, 05:59
przez Hazu
Tak, tak dawaj foty.
Pokaż komorę silnika, zobaczymy co się zmieniło od czasu gdy wyszła spod rąk Patryka.
No i oczywiście shamuj tego potwora, zobaczymy z czym przyjdzie Ci się zmierzyć w dalszych modach.

Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.

Hamulce seryjne ?
Nie kopci się z nich jak się trochę poszaleje?

Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?