Mazda 323F BA KL-ZE '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez TR4PSTAR » 10 wrz 2010, 08:20

Hazu napisał(a):
Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.

Hamulce seryjne ?

Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?



Niby czemu miała by nie mieć nawet 170KM ?

Hamulce seryjne, ale na te kilka dni wystarczą :D

Zawias jak najbardziej jak narazie wystarcza :)
Ostatnio edytowano 10 wrz 2010, 08:26 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 1 raz
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez hopek » 10 wrz 2010, 15:33

A jaka kondycja silnika ?? Dużo wciąga oliwy ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 23:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez TR4PSTAR » 10 wrz 2010, 16:07

Zrobiłem nim dopiero jakies 1500 km więc nie moge stwierdzić ile łyka oliwy bo narazie jest ok :)
Ostatnio edytowano 11 wrz 2010, 22:22 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 1 raz
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Pyton162 » 10 wrz 2010, 17:20

widac ze auto powraca na wlasciwe tory modyfikacji , pozdro
Pyton162
 

Postprzez D@m$on » 10 wrz 2010, 19:10

No właśnie Pyton masz racje :D <spoko>
A co robisz z tyłem ?
Lexy czy zostają ori i blenda od Lantisa??
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 22:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez TR4PSTAR » 10 wrz 2010, 19:37

D@m$on napisał(a):A co robisz z tyłem ?
Lexy czy zostają ori i blenda od Lantisa??


Myślę nad jedną jak i nad drugą opcją z przewagą tej drugiej :D
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez D@m$on » 10 wrz 2010, 19:42

No to zrób blende od Lantisa a i na czarno przyciemń kierunki lub na biało i będzie si :D
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 22:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez TR4PSTAR » 10 wrz 2010, 19:56

D@m$on napisał(a):No to zrób blende od Lantisa a i na czarno przyciemń kierunki lub na biało i będzie si :D

Blende od Lantisa pewnie wrzuce, ale narazie na pierwszy rzut idą inne plany związane z autem :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez D@m$on » 10 wrz 2010, 19:57

A jakie ? :D
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 22:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez luki_92_92 » 10 wrz 2010, 20:26

A już byś chciał wiedzieć :P Jak zrobi to co planuje to sam się pochwali ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 18:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez TR4PSTAR » 10 wrz 2010, 20:34

D@m$on napisał(a):A jakie ? :D

Kilka już opisałem w temacie a reszta w swoim czasie :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Piotrek323 » 11 wrz 2010, 13:13

Hazu napisał(a):Tak, tak dawaj foty.
Pokaż komorę silnika, zobaczymy co się zmieniło od czasu gdy wyszła spod rąk Patryka.
No i oczywiście shamuj tego potwora, zobaczymy z czym przyjdzie Ci się zmierzyć w dalszych modach.

Ja tam myślę że teraz to ten gad nawet 170KM może nie złapać.

Hamulce seryjne ?
Nie kopci się z nich jak się trochę poszaleje?

Zawias seryjny daje radę opanować tego potwora na drodze?

Mistrzowski sarkazm ;) Co do projektu, może nie mój interes... ale to auto powinno czekać w kolejce do projektów, jeżeli osoby tutaj się wypowiadające tak jak np. Hazu, mają rację.
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2009, 20:07
Posty: 46
Skąd: ŁÓdź
Auto: 323f ba, 1.8 16v kat

Postprzez xXx » 11 wrz 2010, 14:42

Hazu.... nie chce być uszczypliwy, ale po czym sądzisz, że silnik w tym samochodzie nie ma nawet 170 KM ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 00:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez TR4PSTAR » 11 wrz 2010, 16:28

Piotrek323 napisał(a):Co do projektu, może nie mój interes... ale to auto powinno czekać w kolejce do projektów, jeżeli osoby tutaj się wypowiadające tak jak np. Hazu, mają rację.


Skoro moderatorzy zgodzili się na rozpoczęcie wątku w tym dziale to myślę, że nie powinno być co do tego dyskusji ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Hazu » 11 wrz 2010, 17:23

xXx napisał(a):Hazu.... nie chce być uszczypliwy, ale po czym sądzisz, że silnik w tym samochodzie nie ma nawet 170 KM ?


Z tego co pamiętam na hamowni w Ożarowie coś około 180KM wyskoczyło.

Zakładając nawet że po drodze tamtemu silnikowi nic się nie przydarzyło to raczej podczas dalszego użytkowania raczej mocy nie przybyło.

A kolejni użytkownicy maja raczej średnie pojecie w temacie no chyba że wymiana kół czy amorków na seryjne.

Shamować gada to będziemy dyskutować.

Ja tam się dziwie ze przed zakupem nie shamowany został ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Pyton162 » 11 wrz 2010, 17:31

na zlocie mega chyba wyrecil badyl jak pamietam 14,75 na 400 wiec cos blisko kolo 200 tam powinno byc jak na taki czas
Pyton162
 

Postprzez Badyl » 11 wrz 2010, 19:08

Hazu i Hopek, strasznie negatywnie jesteście nastawieni do tego auta. Nie wnikam z jakich powodów, nie od tego jest to forum. Myślę jednak, że zdrowiej i sympatyczniej byłoby wspierać kolegę, podsunąć mu parę pomysłów na rozwinięcie auta, w sposób na jaki ja jednak pozwolić sobie nie mogłem. Wasza kąśliwość jest bezsensowna, bezcelowa i niekonstruktywna.

Auto przed Sochaczewem legitymowało się taką oto mocą:
Obrazek
Hamowanie o którym pisze Hazu rzeczywiście wykazało około 180 koni. Po korekcie ustawienia pompy paliwowej oraz wymianie świec udałem się do Ożarowa raz jeszcze. Efekt mówi sam za siebie. Mazda wykręcając powtarzalne czasy 14,7** w Sochaczewie potwierdziła te cyferki.
Nie wiem jak jest obecnie, hamować trzeba by pewnie codziennie, żeby Was zadowolić. Auto jednak nie służy do bycia hamowanym, bo nie cyferki dostarczają radości z jazdy nim. A z tego co wiem, nowy właściciel jest więcej niż zadowolony. Osobiście życzę i jemu, i autu jak najlepiej. Wierzę, że projekt skierowany zostanie na zupełnie nowe tory – i zaistnieje w nim jakaś suszareczka. Osobiście trzymam kciuki i służę wsparciem jak tylko potrafię. Czego i Wam życzę.
Ostatnio edytowano 11 wrz 2010, 21:07 przez Badyl, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 14:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez luki_92_92 » 11 wrz 2010, 20:49

I to jest podejście Badyl, a nie to co inni ludzie – zachowują się jakby chcieli kogoś zgnoić za to ze sami nie mają takiego auta z takim motorem :) Skoro auto tu trafiło, to znaczy ze są jakieś plany i jest jakiś projekt, nie musicie o wszystkim od razu wiedzieć, nie skreślajcie nikogo na starcie, jeśli sami nie chcecie być skreślani... Sam nie wiem nic o planach, ale jestem pewien że jak TR4PSTAR wszystko zrobi co chce, to będziecie pisać same "ochy" i "achy" jaki to nie cudowny pomysł itp.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 18:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez TR4PSTAR » 11 wrz 2010, 21:30

Hazu napisał(a):Z tego co pamiętam na hamowni w Ożarowie coś około 180KM wyskoczyło.

Zakładając nawet że po drodze tamtemu silnikowi nic się nie przydarzyło to raczej podczas dalszego użytkowania raczej mocy nie przybyło.

A kolejni użytkownicy maja raczej średnie pojecie w temacie no chyba że wymiana kół czy amorków na seryjne.

Shamować gada to będziemy dyskutować.

Ja tam się dziwie ze przed zakupem nie shamowany został ...

Oj shamuje shamuje, ale narazie jestem w Niemczech i nie mam czasu jeździć po hamowniach ...
Ostatnio edytowano 12 wrz 2010, 07:43 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 2 razy
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Hazu » 11 wrz 2010, 22:57

Nie hamuj, jest już wykres, jest Ok.

A swoim chwalił się nie będę, bo maje padło kupione za mniejsze pieniądze niż Twoje koła kosztowały, to dobrze, że wogóle jeździ.

Seryjny 1,6 nie dał rady to pozbierałem trochę złomu na podwórku i teraz ta "kuchenka gazowa" jakoś się odpycha.
Ale gdzie mnie tam porównywać się z zacnym 200 konnym BA KL ZE.

Więc więcej się nie wypowiadam, niepotrzebnie zamieszania narobiłem.

Niech Ci dobrze służy ta mazda.
No i koniecznie blenda od lantisa <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy