Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo
Ale to jest szpachla do ścian więc będzie ok
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Matheus napisał(a):a po to, żeby było ładnie w komorze, bez otworków i gładko
No to sterowanie ecumajstrem albo MS inaczej kabelkow sie nie pozbedzisz, mi zostal tylko edis i jedyne wtyczki w komorze to beda od wtryskow i od czyjnika CLT, reszta na zlom:D wiec tez bedzie dosc czysto:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jak kto lubi ja bym dał tylko na ewentualne spawy mase i tyla i kolor szpachla ciężka i będzie pękać przy mocnych szczałach
oby tak dalej będzie piękny rodzyn
oby tak dalej będzie piękny rodzyn
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
A co to za szpachla?? uniwersalna?? wykańczająca??.... Jeśli już chciałeś szpachlować to aluminiową, bo ona jest bardzo odporna ma zmiany temperatur... i jej głównie się używa do szpachlowania masek samochodowych żeby nie odpękała od ciepła z silnika... Zwykła bardzo szybko Ci pęknie... Szkoda roboty....
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):A co to za szpachla?? uniwersalna?? wykańczająca??.... Jeśli już chciałeś szpachlować to aluminiową, bo ona jest bardzo odporna ma zmiany temperatur... i jej głównie się używa do szpachlowania masek samochodowych żeby nie odpękała od ciepła z silnika... Zwykła bardzo szybko Ci pęknie... Szkoda roboty....
w większysz ubytkach była dana z dodatkiem aluminium, na to wykończeniowa.
Jak będzie pękać to będę wtedy myślał.
Capazo napisał(a):No to sterowanie ecumajstrem albo MS inaczej kabelkow sie nie pozbedzisz, mi zostal tylko edis i jedyne wtyczki w komorze to beda od wtryskow i od czyjnika CLT, reszta na zlom:D wiec tez bedzie dosc czysto:D
edisa już mam na półce a na ecumastera trzeba trochę poczekać;)
Fajnie wygląda ja też jestem na tym etapie ale ja nie wydzieram wygłuszenia ściany tylko podlużnice maluje jaki kolor zwykły czarny czy jakiś PZ mazdy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Fajnie wygląda ja też jestem na tym etapie ale ja nie wydzieram wygłuszenia ściany tylko podlużnice maluje jaki kolor zwykły czarny czy jakiś PZ mazdy
nie wiem jaki, po prostu czarny
nowy dekielek do auta
wersja fe3n ale rozebrana także na spokojnie będzie składanie a do auta wleci puki co F2T
By matheus323 at 2012-04-30
a tak wygląda dawca jeszcze w całości. silnik był do konca na chodzie ale został rozebrany. Teraz będzie powoli składanie i kiedyś się go wrzuci oczywiście w wersji turbo
By matheus323 at 2012-04-30
wersja fe3n ale rozebrana także na spokojnie będzie składanie a do auta wleci puki co F2T
By matheus323 at 2012-04-30
a tak wygląda dawca jeszcze w całości. silnik był do konca na chodzie ale został rozebrany. Teraz będzie powoli składanie i kiedyś się go wrzuci oczywiście w wersji turbo
By matheus323 at 2012-04-30
a co planujesz z tym silnikiem? stary powiedzial ?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
jak wspomniałem puki co wleci F2T a nowy silnik będę powoli składał. Udało się kupić bardzo dużo gratów za fajne pieniądze to grzech było nie wziąć
Hmmm a jak wrzucisz ten nowy to co zrobisz z starym?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
już ci pisałem czy nie chcesz to mnie wyśmiałeś
EDIT
miałem w garażu luźną korbę od K8, po prawej korba od FE3N, jak widać do najcieńszych nie należy
Uploaded with ImageShack.us
EDIT
miałem w garażu luźną korbę od K8, po prawej korba od FE3N, jak widać do najcieńszych nie należy
Uploaded with ImageShack.us
Witam super projekt i 2.2 GT pod maską – jeszcze takiego swapa nie widziałem . W sumie to ta jednostka do zbyt rozwojowych nie należy, z tego co pamiętam u nas w klubie były tylko dwa Probki z udokumentowaną mocą ponad 200 kucy, ale widzę, że kombinujesz już z FE3N i w tym kierunku też bym się skłaniał. Z którego rocznika ten silnik F2T?
- Od: 4 maja 2012, 21:09
- Posty: 6
- Skąd: Przytoczno
- Auto: Probe 2.2 GT 92r.
Riki napisał(a):Jaką realną moc można uzyskać z F2T aby motor/skrzynia zniosły to?
Kiedyś o to próbowałem się spytać na forum Probe. Nie bedę mówił co uzyskałem w odpowiedzi
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
co do silnika zapytaj kolegi Quaki on modzi go w probe, a skrzynie to jak putełko pralinek jedne smigają drugie przy fabrycznym doładowaniu sie rozsypuja
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Uploaded with ImageShack.us
tak wygląda na dzień dzisiejszy komora silnika. Nowe rurki pomiędzy przepływką a turbo, turbo a ic.
Zostało jeszcze ic przepustnica oraz ogarnięcie wiązki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości