Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jaaco » 3 kwi 2012, 21:37

Ale to jest szpachla do ścian więc będzie ok :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Capazo » 3 kwi 2012, 21:49

Matheus napisał(a):a po to, żeby było ładnie w komorze, bez otworków i gładko


No to sterowanie ecumajstrem albo MS inaczej kabelkow sie nie pozbedzisz, mi zostal tylko edis i jedyne wtyczki w komorze to beda od wtryskow i od czyjnika CLT, reszta na zlom:D wiec tez bedzie dosc czysto:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 3 kwi 2012, 22:47

Jak kto lubi ja bym dał tylko na ewentualne spawy mase i tyla i kolor szpachla ciężka i będzie pękać przy mocnych szczałach :)

oby tak dalej będzie piękny rodzyn
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez BratCukierka » 4 kwi 2012, 08:38

A co to za szpachla?? uniwersalna?? wykańczająca??.... Jeśli już chciałeś szpachlować to aluminiową, bo ona jest bardzo odporna ma zmiany temperatur... i jej głównie się używa do szpachlowania masek samochodowych żeby nie odpękała od ciepła z silnika... Zwykła bardzo szybko Ci pęknie... Szkoda roboty....
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Matheus » 4 kwi 2012, 10:06

BratCukierka napisał(a):A co to za szpachla?? uniwersalna?? wykańczająca??.... Jeśli już chciałeś szpachlować to aluminiową, bo ona jest bardzo odporna ma zmiany temperatur... i jej głównie się używa do szpachlowania masek samochodowych żeby nie odpękała od ciepła z silnika... Zwykła bardzo szybko Ci pęknie... Szkoda roboty....


w większysz ubytkach była dana z dodatkiem aluminium, na to wykończeniowa.
Jak będzie pękać to będę wtedy myślał.


Capazo napisał(a):No to sterowanie ecumajstrem albo MS inaczej kabelkow sie nie pozbedzisz, mi zostal tylko edis i jedyne wtyczki w komorze to beda od wtryskow i od czyjnika CLT, reszta na zlom:D wiec tez bedzie dosc czysto:D


edisa już mam na półce a na ecumastera trzeba trochę poczekać;)
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez figaro99 » 19 kwi 2012, 20:20

projekt super:) zbieram fundusze i robię to samo:) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 sie 2010, 08:24
Posty: 21
Skąd: Jastrząb
Auto: Mazda 323F BA Z5

Postprzez Matheus » 26 kwi 2012, 10:29

wiem, wiem będzie pękać i coś tam coś tam ale mnie się podoba <jupi>

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek


Obrazek
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez mlody1921 » 27 kwi 2012, 11:11

Fajnie wygląda ja też jestem na tym etapie ale ja nie wydzieram wygłuszenia ściany tylko podlużnice maluje :) jaki kolor zwykły czarny czy jakiś PZ mazdy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Matheus » 27 kwi 2012, 21:00

mlody1921 napisał(a):Fajnie wygląda ja też jestem na tym etapie ale ja nie wydzieram wygłuszenia ściany tylko podlużnice maluje :) jaki kolor zwykły czarny czy jakiś PZ mazdy


nie wiem jaki, po prostu czarny <lol>
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Matheus » 30 kwi 2012, 22:27

nowy dekielek do auta <serduszka>
wersja fe3n ale rozebrana także na spokojnie będzie składanie a do auta wleci puki co F2T

Obrazek
By matheus323 at 2012-04-30

a tak wygląda dawca jeszcze w całości. silnik był do konca na chodzie ale został rozebrany. Teraz będzie powoli składanie i kiedyś się go wrzuci oczywiście w wersji turbo :D
Obrazek
By matheus323 at 2012-04-30
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez piwo » 30 kwi 2012, 22:45

a co planujesz z tym silnikiem? stary powiedzial papa?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4737 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Matheus » 1 maja 2012, 08:43

jak wspomniałem puki co wleci F2T a nowy silnik będę powoli składał. Udało się kupić bardzo dużo gratów za fajne pieniądze to grzech było nie wziąć :D
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez jaaco » 1 maja 2012, 14:58

Hmmm a jak wrzucisz ten nowy to co zrobisz z starym? :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Matheus » 1 maja 2012, 20:07

już ci pisałem czy nie chcesz to mnie wyśmiałeś <dupa> :D



EDIT
miałem w garażu luźną korbę od K8, po prawej korba od FE3N, jak widać do najcieńszych nie należy :D

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Prezes22 » 4 maja 2012, 22:50

Witam super projekt i 2.2 GT pod maską – jeszcze takiego swapa nie widziałem <oczy> <spoko> . W sumie to ta jednostka do zbyt rozwojowych nie należy, z tego co pamiętam u nas w klubie były tylko dwa Probki z udokumentowaną mocą ponad 200 kucy, ale widzę, że kombinujesz już z FE3N i w tym kierunku też bym się skłaniał. Z którego rocznika ten silnik F2T?
Początkujący
 
Od: 4 maja 2012, 21:09
Posty: 6
Skąd: Przytoczno
Auto: Probe 2.2 GT 92r.

Postprzez Riki » 17 maja 2012, 00:08

Ciekawe............. <oczy>

Jaką realną moc można uzyskać z F2T aby motor/skrzynia zniosły to?
ma ktoś jakieś doświadczenia?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szyna » 17 maja 2012, 14:11

W Probach słyszałem ze chłopaki kręcą do 400KM ;) Tylko ze do tego trzeba już większe turbo :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Jacek176 » 17 maja 2012, 14:51

Riki napisał(a):Jaką realną moc można uzyskać z F2T aby motor/skrzynia zniosły to?

Kiedyś o to próbowałem się spytać na forum Probe. Nie bedę mówił co uzyskałem w odpowiedzi :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 17 maja 2012, 16:21

co do silnika zapytaj kolegi Quaki on modzi go w probe, a skrzynie to jak putełko pralinek jedne smigają drugie przy fabrycznym doładowaniu sie rozsypuja :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Matheus » 22 maja 2012, 22:26

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

tak wygląda na dzień dzisiejszy komora silnika. Nowe rurki pomiędzy przepływką a turbo, turbo a ic.
Zostało jeszcze ic przepustnica oraz ogarnięcie wiązki.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy