Napisane: 14 paź 2012, 11:35
no to tak na smak.
walka o fitment trwa.. stopień fashion over function jest już u mnie blisko limitu.
walka o fitment trwa.. stopień fashion over function jest już u mnie blisko limitu.
było by superGrzesiu napisał(a):postaram się wpaść tym razem
Grzesiu napisał(a):były wykresy nowe ale kogo to interesuje:P
Neonixos666 napisał(a):Grzesiu napisał(a):były wykresy nowe ale kogo to interesuje:P
dawaj dawaj
słyszałem jak sie gimnastykowałeś żeby załadować mx5 na lawete, ale polak potrafiGrzesiu napisał(a):hm, był tor w kielcach
Paweł napisał(a):Ja słyszałem, że opona powinna stykać się możliwie największą powierzchnią, czyli wypadkowo być ~prostopadle ustawiona do nawierzchni. Nie sądzę, żeby ta miatka – piękna swoją drogą – wychylała się z tyłu w zakręcie, aż tak mocno . Na moje przyślepe oko zaryzykuję i stawiam ciepłe kalesony, że przy takim nachyleniu koła trakcja się pogorszyła.
Paweł napisał(a):a słyszałem, że opona powinna stykać się możliwie największą powierzchnią, czyli wypadkowo być ~prostopadle ustawiona do nawierzchni.
Nie sądzę, żeby ta miatka – piękna swoją drogą – wychylała się z tyłu w zakręcie, aż tak mocno
Na moje przyślepe oko zaryzykuję i stawiam ciepłe kalesony, że przy takim nachyleniu koła trakcja się pogorszyła.
jarsoN napisał(a):ale na negatywie jeszcze niżej leży przy glebie, więc idąc dalej tym tokiem rozumowania – samochody sportowe zwykle są jak najniżej gleby i są pewniejsze w zakrętach.
jarsoN napisał(a):Moim zdaniem przede wszystkim takie ma zastosowania camber, ale co ja się tam znam
Hazu napisał(a):Myślę, że tu nie chodziło ani o trakcję ani o obniżenie, tylko wykonano rzeźbę aby upchnąć te koła.
Grzesiu napisał(a):cóż poradzę, zapraszam na tor, popatrz, pojeździj, sprawdź, przeciwko wychylenią przydałby się mocniejsze staby, niestety póki co nie mam.
Paweł napisał(a):Proszę przyznaj jednak, że nie widuje się przygotowanych do sportu NA (i w ogóle samochodów), które miałyby takie negatywy na tylnej osi...