MX-5 NA BP Turbo
Foty rewelacja! "PLATAN" i okolice chyba jedne z lepszych miejscówek w Zabrzu
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Pierwsze zdjęcie z Twojej ostatniej sesji wysłał mi kumpel chyba znalazł na google, i powiedział: " patrz takie cudo ze stanów" Trochę się zdziwił jak mu powiedziałem że Auto z Polski:D
Przekozacko zrobiłeś Miatkę.
Przekozacko zrobiłeś Miatkę.
przegladam sobie facebooka a tam znajduje cos takiego
Pajko napisał(a):PHM raceism.pl ! wiecej ciekawych projektów tam jest !
wiem śledzę ich stronkę
nie mam facebooka ale również do mnie dotarło;)
jak już mnie przywiało to się pochwalę że w końcu zarobiłem wtykę do det, pozostaje podłączyć.
Uploaded with ImageShack.us
i w formie "dla funu" zrobiłem sobie z otwartego dyfra.. szperę 100% czyli zaspawałem, ciekawość była zbyt silna i musiałem taki doświadczalny dyferek zrobić, pozostaje podmienić na aucie i sprawdzić jak to bangla jak się ociepli;)
jak już mnie przywiało to się pochwalę że w końcu zarobiłem wtykę do det, pozostaje podłączyć.
Uploaded with ImageShack.us
i w formie "dla funu" zrobiłem sobie z otwartego dyfra.. szperę 100% czyli zaspawałem, ciekawość była zbyt silna i musiałem taki doświadczalny dyferek zrobić, pozostaje podmienić na aucie i sprawdzić jak to bangla jak się ociepli;)
obudzę nieco do życia ten umierający temat.
tematów przewodnich kilka, o kilka za wiele:/
ah, czas leci, wiosna co raz bliżej, a ja.. w lesie. Ale z braku czasu na jakiś mega zryw się nie zanosi w pracach. No ale ważne że cokolwiek się dzieje..
Ogólnie jest mi przykro że na świecie panują trendy "clean look" a u mnie pod maską ogólny burdel look;) ale będę się starał powoli powoli to jakoś do ładu i składu układać.
– jest walka z kołami, jakieś przymiarki nawet zrobiłem, ranty będą się polerowały znowu, jakiś dystans jak oponę przypasuję muszę dorobić sobie
– do e-szpery brakuje mi jednej półosi..
– wtyczki nowe zarobione na wtryski
– simer na aparacie wymieniony bo lał strasznie
– gdzieś w tle opracowywuje coolant rr kit;) zasadniczo..nikomu to nic nie powie, w skrócie chodzi o zmianę przepływu wody przez blok silnika i przez to diametralną zmianę w pracy układzie chłodzenia, ma być zupełnie inaczej niż jest... a to ma na celu poprawę wydajności chłodnicy, bo obecnie, jest fatalnie, "ten typ tak ma".
– zaopatrzyłem się w końcu w mocny docisk sprzęgła, wersja budżetowa czyli exedy z silnika KL (2.5 v6)
– det-a i jego podpięcia jeszcze nie ruszyłem poza "przygotowaniem się"
– zaopatrzyłem się też w nową uszczelkę pod turbo i kolektor wydechowy bo ostatnio straszą mnie przedmuchy wszędzie więc przy grzebaniu podmienię
– mam też w planie zmianę odpływu od turbiny nieco, bo coś mi się tam dziad poci, co jest bynajmniej dziwne
– z look-u, ramka jest;) teraz coś na przednią tablicę, coś tam zbuduję jakieś mocowanie zewnętrzne, jak mnie już misiaczki zmuszą, to musi wisieć godnie.
tematów przewodnich kilka, o kilka za wiele:/
ah, czas leci, wiosna co raz bliżej, a ja.. w lesie. Ale z braku czasu na jakiś mega zryw się nie zanosi w pracach. No ale ważne że cokolwiek się dzieje..
Ogólnie jest mi przykro że na świecie panują trendy "clean look" a u mnie pod maską ogólny burdel look;) ale będę się starał powoli powoli to jakoś do ładu i składu układać.
– jest walka z kołami, jakieś przymiarki nawet zrobiłem, ranty będą się polerowały znowu, jakiś dystans jak oponę przypasuję muszę dorobić sobie
– do e-szpery brakuje mi jednej półosi..
– wtyczki nowe zarobione na wtryski
– simer na aparacie wymieniony bo lał strasznie
– gdzieś w tle opracowywuje coolant rr kit;) zasadniczo..nikomu to nic nie powie, w skrócie chodzi o zmianę przepływu wody przez blok silnika i przez to diametralną zmianę w pracy układzie chłodzenia, ma być zupełnie inaczej niż jest... a to ma na celu poprawę wydajności chłodnicy, bo obecnie, jest fatalnie, "ten typ tak ma".
– zaopatrzyłem się w końcu w mocny docisk sprzęgła, wersja budżetowa czyli exedy z silnika KL (2.5 v6)
– det-a i jego podpięcia jeszcze nie ruszyłem poza "przygotowaniem się"
– zaopatrzyłem się też w nową uszczelkę pod turbo i kolektor wydechowy bo ostatnio straszą mnie przedmuchy wszędzie więc przy grzebaniu podmienię
– mam też w planie zmianę odpływu od turbiny nieco, bo coś mi się tam dziad poci, co jest bynajmniej dziwne
– z look-u, ramka jest;) teraz coś na przednią tablicę, coś tam zbuduję jakieś mocowanie zewnętrzne, jak mnie już misiaczki zmuszą, to musi wisieć godnie.
Grzesiu napisał(a):...opracowywuje coolant rr kit;) zasadniczo..nikomu to nic nie powie...
Aa i tutaj się mylisz Grześ Leży takie ustrojstwo (a dokładniej część kit'u) do NA z dobre pół roku u mnie w garażu na półce hehe
Pit napisał(a):Grzesiu napisał(a):...opracowywuje coolant rr kit;) zasadniczo..nikomu to nic nie powie...
Aa i tutaj się mylisz Grześ Leży takie ustrojstwo (a dokładniej część kit'u) do NA z dobre pół roku u mnie w garażu na półce hehe
aj no tak, biję się w pierś, nie wziąłem pod uwagę że weterani tu zajrzą:P
zapomniałem dodać jeszcze jeden "up".
jest zamiennik obecnego vinylu z NB, upragniony materiał:)
Grzesiu napisał(a):...biję się w pierś...
Ja to tylko przechowuję Niemniej z tego co emixpiątkowcy z moich okolic rzeczą – faktyko w serii chłodziwo płynie w złą stronę a przy wysilonej jednostce bywa to problemem objawiającym się głupawym wychyleniem wskazówki temperatury cieczy przy zapierniczaniu
nie robiłem "up"a dawno więc strzelę.
w ramach walki o trwający już pełną parą sezon...
rr kit (przebudowa układu chłodzenia) w sumie gotowy, kwestia wiązkowo- wtryskowa, porządkowa też w sumie na tyle na ile mam zacięcia zrobiona..
pozostaje "tylko", poskładać wszystko do kupy co związane z stroną wydechową, no i coś zacząć stroić, zobaczymy czy całe zamieszanie z rr kit-em było warte. Jak widzę ten makaron pod maską to mi się chce rzygać ale już za późno w tym sezonie.
w ramach walki o trwający już pełną parą sezon...
rr kit (przebudowa układu chłodzenia) w sumie gotowy, kwestia wiązkowo- wtryskowa, porządkowa też w sumie na tyle na ile mam zacięcia zrobiona..
pozostaje "tylko", poskładać wszystko do kupy co związane z stroną wydechową, no i coś zacząć stroić, zobaczymy czy całe zamieszanie z rr kit-em było warte. Jak widzę ten makaron pod maską to mi się chce rzygać ale już za późno w tym sezonie.
bardzo dawno nic tu nie aktualizowałem więc wrzucę parę info, autko wygląda obecnie jak na fotkach;)
wystrojone na em det3, mapa zachowawcza to na 0.6bara 210KM/285Nm, generalne strojenie i finalny wykres planowany na przyszły tydzień.. sporo rzeczy się zmieniało, w tym z ciekawszych kierownica, fotel, pasy, pod maską jakieś porządki etc. Generalnie jeżdżę, cieszę, chętnie sprzedam;)
taki tam spot psychopatów do których się zaliczam;)
wystrojone na em det3, mapa zachowawcza to na 0.6bara 210KM/285Nm, generalne strojenie i finalny wykres planowany na przyszły tydzień.. sporo rzeczy się zmieniało, w tym z ciekawszych kierownica, fotel, pasy, pod maską jakieś porządki etc. Generalnie jeżdżę, cieszę, chętnie sprzedam;)
taki tam spot psychopatów do których się zaliczam;)
taki tam wykresik,
Uploaded with ImageShack.us
no i z przebiegu strojenia, na hamowni około pół godziny :razz: , jeszcze sporo do dopieszczenia, ale póki co nie ma kiedy się tym zająć.
Uploaded with ImageShack.us
btw. zielona na wykresie to hamownia, –> auto krzywo opięte na rolkach ale nie było chęci ustawiać lepiej, bez znaczenia.
góra obcięta, boję się o motor zwyczajnie.
Uploaded with ImageShack.us
no i z przebiegu strojenia, na hamowni około pół godziny :razz: , jeszcze sporo do dopieszczenia, ale póki co nie ma kiedy się tym zająć.
Uploaded with ImageShack.us
btw. zielona na wykresie to hamownia, –> auto krzywo opięte na rolkach ale nie było chęci ustawiać lepiej, bez znaczenia.
góra obcięta, boję się o motor zwyczajnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości