626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Gib » 4 kwi 2010, 13:40

A faktycznie troche się w probe zmieniło.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez KoKo » 4 kwi 2010, 15:02

Ja tam sie zgadzam z tym co kolega pisze. Możesz worek siana władować w FP/FS tylko po to żeby dostać lanie od KL. No niestety ale taka prawda. Jedyne co to turbić, ale koszta jakie są każdy wie, i wtedy jest nadzieja ze pojedzie to tak jak KL, a może sie okazać ze też dostanie... A probe to fajne i szybkie auto z F2T pod maską. Gibsong, a ta bordowa GE KL co miał kiedyś xXx to nie była szybka ?? 15,56 o ile dobrze pamiętam na taką krowe jaką jest GE to czas rewelacja... Ale skrzynia tam siedziała od KF chyba..
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Lukas007 » 4 kwi 2010, 15:30

A no taka prawda. Widzę to po sobie. Kupa kasy poszła w silnik FP a efekt jest średni ... o ile na oryginalnych kołach, z fabrycznymi tarczami auto jeździ na poziomie fabrycznego KL'a to na obecnym setupie w dodatku z ciężkim audio będzie jeździc jak zwykły FS ... gdyby ktoś chciał pisac, że mody były bez sensu, to od siebie powiem, że fabryczny FP z takimi kołami i audio nie jechał by wcale ... podobnie sprawa ma się do seryjnego FS'a. To są po prostu silniki nastawione na ekonomię a nie na moc... IMO dobre do tuningu silniki skończyły się na erze BP, FE3N, F2T itp ... Myśle, że po zmianie silnika (o ile się na to zdecyduje) na 2.0 i zrobieniu do tego dobrego dolotu auto będzie jeździc jak fabryczny KL, ale to sprawa dyskusyjna, bo jeden silnik drugiemu nie równy, dobrym przykładem na to jest xXx i czas 15.56, którego w rzędowej 626 bez mocniejszych zmian w głowicy (wałki) i podniesienia stopnia sprężania nie uzyskam. Poza tym dłubane Probe o mocy ok. 200KM będzie robic na 1/4 czasy 14s (niskie, czy wysokie to kwestia jak wysoko pójdę z boost'em).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 4 kwi 2010, 15:51

To teraz ja, po pierwsze jaki FS ma potencjał to proszę się zapoznać z tematem kolegi Pinky, bardzo ładnie mu to jeździło i jeździ.
Po drugie oczywiście jeździłeś z KL że wiesz jak się co odpycha, bo takie prównywanie suchych danych to trochę bez sensu jest. Do 100 kmh może i zdłubana czterocylindrówka dałaby radę ale na 1/4 to 4-cyl FS czy FP z czasami poniżej 16 sekund to byłby już ewenement.
Nie ma się co spierać, F2T jest dużo lepszą bazą do szybkiej jazdy i tyle zawsze można dać słupek z FE3N i robić grubo na dużym turbo.
Te 14 to fajnie żeby były z profi pomiaru czasu a nie z akcelerometru.
Tak przy okazji, masz Gtecha pro zdaje się jakie czasy robi twoje GE bo chyba zmierzyłeś oba auta a nie tylko jedno. Moja na klubowym pokazała 8,6 najlepszy czas czyli jak na serię rewelacja. Mam w tej chwili jedno auto i albo będzie coś dłubane albo wjedzie coś naprawdę rozwojowego, jeszcze się nie zdecydowałem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 4 kwi 2010, 15:54

Chcesz to możemy się ustawic. Moja GE będzie skończona w II połowie kwietnia. Nie będę się wdawał w jałowe dyskusja co jest szybsze – staniemy na kresce i wszystko się wyjaśni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 4 kwi 2010, 16:26

Spoko, ale tym razem zapraszam do Warszawy, z tym że raczej ustaw się z jakimś KL skoro tak fajnie jeździ, a nie zagazowanym FSem ;) A najlepiej to na jakiś zlot podjedź będzie okazja pojeździć z różnymi mazdami.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 4 kwi 2010, 16:33

Miszcz ironii ... pozdro ;)

Rozpoczęte prace nad wygłuszaniem bagażnika ...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez KoKo » 7 kwi 2010, 11:56

Super sprawa. Jeśli to nie tajemnica to jaki koszt takiej przyjemności wygłuszenia autka ?
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Lukas007 » 9 kwi 2010, 17:24

Koszt wygłuszenia to głównie koszt samych mat jeżeli robisz to sam ... u mnie za maty Dynamat'a wyszło jakieś 1500zł.

Ciąg dalszy głuszenia ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Green » 11 kwi 2010, 22:26

spy foto :D

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez barren » 12 kwi 2010, 10:33

a czemu nie korzystasz z orginalnych miejsc montowania twitera?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Green » 12 kwi 2010, 16:15

barren napisał(a):a czemu nie korzystasz z orginalnych miejsc montowania twitera?


może tam kiedyś zagoszczą średniaki :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez Lukas007 » 12 kwi 2010, 17:19

Dokładnie tak jak pisze Green. Poza tym to niezbyt dobre miejsce na głośnik wysokotonowy ... przynajmniej w porównaniu do słupków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pinky » 12 kwi 2010, 19:40

Pytanie, jakoś nie mogłem znaleźć. Wałek ssący od FS-ZE, a wydechowy stock FP czy od FS'a zakładałeś??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Lukas007 » 12 kwi 2010, 19:49

Wałki w aucie mam obecnie fabryczne od FP/FS. Ssący od FS-ZE był założony tylko na krótko i został szybko zmieniony na ori ... tu jest cos o tym –> KLIK. Niby niewiele ostrzejszy, a jednak w silniku z mniejszym stopniem sprężania zepsuł całą charakterystykę... do tego wałka trzeba także przede wszystkim tłoków 10.7:1 także od FS-ZE, aby doprężyc silnik – bez tego to zabawa bez efektów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pinky » 12 kwi 2010, 20:21

Zawsze można było zplanować głowice i dać tłoki i korby od FS'a High Power'a który ma 9.7:1 myśle że do tych 10:1 można dobić.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Lukas007 » 12 kwi 2010, 20:27

Wszystko można, tylko pytanie czy warto ... do normalnej jazdy to co jest mi wystarcza, chociaż jedno auto w garażu które pali mniej niż 16l na 100km. Poza tym zawsze można po taniości zmienic blok na FS i już będzie trochę więcej momentu i kilka koni też wpadnie ... Narazie chcę już posłuchac nowego audio i szczerze – silnik jakoś w tym aucie zszedł na drugi plan, może ze względu na drugie, mocniejsze auto ... nie wiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pinky » 12 kwi 2010, 20:42

Blok jest ten sam, tam się różnią korbami i tłokami ;) Ale jak masz f2t w domu to mod fp/fs mija się z celem.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Lukas007 » 12 kwi 2010, 21:37

jak masz f2t w domu to mod fp/fs mija się z celem

Też tak uważam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 12 kwi 2010, 23:32

hmm... średniaki... to już będzie mega profesjonalnie :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy