Strona 42 z 43

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 2 mar 2017, 19:47
przez mlody1921
Halo halo po 1. To wyjechalo jako 2.5v6turbo jezdzilo dwa sezony z moca 296kunia i 390 niuta :)

Po 2. To wszystko co zrobilem wszystko robie sam bez szkoly mechanicznej bez wiedzy elektronicznej a odpaliłem to i na ms1 i na emu :)

Po 3. Urodziła mi sie córka a jakoś nie sprzedałem auta i grzebie dalej co teraz już nie jest latwe z czasem

A ja lubie grzebać :p

Auto juz by było odpalone ale córka mi zrobiła na złość i urodziła sie wcześniej :p Wiosenny priorytet odpalić fe3 na emu dotrzeć i wyspawać kolektor pod holseta

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 8 mar 2017, 15:29
przez ADHD
Gdyby w garażu zamieszkał Pan MICHEL LOTITO szybciej by poszły prace.

CZEKAMY :D

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 30 wrz 2020, 07:04
przez DARO MAZDA 323
odkopiemy temat po 3 latach ?

PostNapisane: 30 wrz 2020, 19:26
przez piwo
Hehe.

Dopisano 30 wrz 2020 19:26:

Hehe.

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 9 paź 2020, 11:46
przez mlody1921
Daro po co się produkować skoro odpowiedź PIWO pokazała jego klasę :)

Dopisano 09 paź 2020 13:22:

A tak poza tym czy ktos ogarnia emu bo jakoś nie kumam ustawien krokowki w Idle Opla 0280140516 jak to jest w wypełnieniem sygnału

PostNapisane: 11 paź 2020, 21:03
przez Rafalkom
Spokojnie, Piwo zapewne pisał pół żartem pół serio. Nic o co można się spiąć. Faktem jest, że budowa trwa bardzo długo. Cóż, dalej czekamy i osobiście życzę powodzenia <spoko>

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 14 paź 2020, 00:03
przez mlody1921
No niestety też mnie to nie cieszy że tyle to trwa, ale rodzina, kredyty, cieszę się że się nie poddałem :) auto ma Wiazke pod emu podłączone emu ale z resztą sobie nie radzę, jakby ktoś obeznany miał ochotę mi pomóc to proszę o nr telefonu

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 14 paź 2020, 00:11
przez Neonixos666
daj jakieś foty jak to teraz wygląda.

PostNapisane: 14 paź 2020, 15:14
przez misiak89-89
Ja miałem takie szczęście że kumple jest elektronikiem i kupę lat w ms siedzi, więc w emu ogarnął wszystko w jeden wieczór

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 14 paź 2020, 16:52
przez mlody1921
Znaczy ja Wiazke zrobiłem auto odpaliło ale jest parę wątpliwości i problemy z krokówka potrzebuje nr. Telefonu do kogoś ktoś kuma pomoże jestem w stanie wysłać duzego 40% trunka albo jeżeli udać się ogarnąć na odległość to przelew zrobię albo po założeniu turbo pojadę do niego na strojenie

Dopisano 14 paź 2020 17:08:

Wspomaganie wpadło elektryczno-hydrauliczne bo oryginalne zajmowało za dużo miejsca pasek będzie tylko alternator, spał jeden pchający drugi ciągnący też żeby było więcej miejsca na kolektor pod turbo instalacja silnika w plecionkach, przepustnica 72mm alfa, rozdzielnia plusa bmw, kolektor wybenessony z zmiennej długości dolotu, walki jdm najostrzejsze jakie były w Serii do tego silnika, fajkocewki sprzęgło 6 łap o mocniejszy docisk, wtryski 540cc w baku walbro 255, i czeka na małe poprawki maska z włókna seibon, turbo jeszcze się nie zdecydowałem mam hx35 z dupa 12 albo borg Warner b03g obie leżą na półce, boję się że w szybko wstający borg zabije skrzynie

PostNapisane: 14 paź 2020, 18:25
przez Neonixos666
mlody1921 napisał(a):boję się że w szybko wstający borg zabije skrzynie


ja myślę że i tak jak będzie grubo to skrzynia nie wytrzyma tego.

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 14 paź 2020, 21:10
przez mlody1921
Zobaczymy tekkenfan miał hx35 w 1.8 i nie było masakry, chce tylko jakiś tam spróbować wykorzystać potencjał fe3 czyli byłbym zadowolony z 350koni, jak się wszystko sprawdzi to są już graty na stockera 2.25L to wtedy hx35 by był w sam raz :)
Na skrzynie 6b też jest dość niezły patent :) tylko z kolegą pracę trwają nad połączeniem fe3 z skrzynia 4x4 i jest spory problem bo fe3 większy niż BP i mało ktora skrzynka mieści się z krawędzia bloku gdzie przykręca się miskę :/

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 16 paź 2020, 07:00
przez DARO MAZDA 323
Sezon 2021 jest Twój liczę , że na wiosnę wystartujesz

PostNapisane: 16 paź 2020, 18:25
przez Bo_Lo
Czy mając EMU nie możesz czasem sobieprecyzyjnie sterować boostem po biegach i obrotach(EBC) tak żeby nie zabijać skrzyni?

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 16 paź 2020, 18:28
przez mlody1921
Bardzo bym chciał ale są też inne roboty do ogarnięcia troche różnych aut do lakierowania, a dla mnie kolektor wyspawać to coś nowego, wiedzą moja też nie jest duża a najlepsze to że lubię robić sam bo po 1 najwięcej satysfakcji jest a i kasy niemam żeby zapłacić parę tysi :) tak samo na emu się nieznam, a chce przygotować to tak żeby na kołach na strojenie dojechać

PostNapisane: 17 paź 2020, 02:10
przez szkodnik_byd
mlody1921 napisał(a):Zobaczymy tekkenfan miał hx35 w 1.8 i nie było masakry, chce tylko jakiś tam spróbować wykorzystać potencjał fe3 czyli byłbym zadowolony z 350koni, jak się wszystko sprawdzi to są już graty na stockera 2.25L to wtedy hx35 by był w sam raz :)
Na skrzynie 6b też jest dość niezły patent :) tylko z kolegą pracę trwają nad połączeniem fe3 z skrzynia 4x4 i jest spory problem bo fe3 większy niż BP i mało ktora skrzynka mieści się z krawędzia bloku gdzie przykręca się miskę :/


Z całym szacunkiem – jak zwykle w tym temacie jeszcze jedno nie działa a już następne plany i pomysły

4x4 będzie na pewno adekwatne i wskazane, szczególnie przy planowanej mocy docelowej, planowanej

Jak dla mnie projekt virtualny

PostNapisane: 17 paź 2020, 13:55
przez Płomień
Lepiej jest ogarnąć wszystkie pomysły od razu, niż rozgrzebywać jeżdżące auto i wywalać sprawne graty. Sam wiem po sobie, jakbym dzisiaj składał Cetka od zera, to za 2/3 kosztów miałbym szybsze auto.

@mlody1921
Podziel się patentem na skrzynię 6b, ciekawi mnie to :)

PostNapisane: 17 paź 2020, 22:58
przez Szyna
mlody1921 napisał(a):są też inne roboty do ogarnięcia troche różnych aut do lakierowania, a dla mnie kolektor wyspawać to coś nowego, wiedzą moja też nie jest duża a najlepsze to że lubię robić sam bo po 1 najwięcej satysfakcji jest a i kasy niemam żeby zapłacić parę tysi :) tak samo na emu się nieznam, a chce przygotować to tak żeby na kołach na strojenie dojechać


Według tego co piszesz i widząc "postępy" prac przez tę parę lat to zgadzam się ze Szkodnikiem że to są wirtualne plany i marzenia :P
Ale nadal obserwuję ;)

Re: Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

PostNapisane: 10 lis 2020, 17:19
przez mlody1921
czy wirtualne czy nie to twoje zdanie :) ja sie ciesze bo zrobiłem wiecej przy aucie w 2 miesiące niż przez 4 lata :D wkoncu jest kiedy i gdzie a i mam chętnego do jazdy :D i jaka radocha, boje sie że będzie mi zabierać auto jak podrośnie trzeba będzie odcięcie ECU zrobić <diabełek>

PostNapisane: 10 lis 2020, 22:47
przez MIRU
mlody1921 napisał(a):Daro po co się produkować skoro odpowiedź PIWO pokazała jego klasę :)

Dopisano 09 paź 2020 13:22:

A tak poza tym czy ktos ogarnia emu bo jakoś nie kumam ustawien krokowki w Idle Opla 0280140516 jak to jest w wypełnieniem sygnału

To jest taki sam zawor jak w bmw ?? 2 piny ?? Jesli tak to podeslij @ wysle Ci jak mam to ustawione. Nawet spoko dziala. Podbija mi obroty np jak wlaczy sie went, po rozruchu chwilke podtrzymuje obroty i takie tam bajerki. Klikajac w "pytajnik" w zakladce wszystko masz opisane co jest od czego