Strona 41 z 43

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 8 lip 2012, 10:51
przez piwo
1 shift 7400 spada na 5100
2 shift 7150 spada na 5400
3 shift 7330 spada na 5950
a wg przebiegu momentu wtedy mam najwiekszego niuta wiec po co krecic wyzej?

moze dlatego ze na nizszym beigu moment jest o te 1,5 raza wyzszy ( nie patrz na moment na silniku a moment na kolach czyli pomnoz go razy przelozenie skrzyni beigow)

analiza silnika Jacka:
zrobilem analize twqojego wykresu i skrzyni i niekoniecznie wychodzi ze sie oplaca krecic do odcinki.na pewno na jedynce sie oplaca krecic do odciny, ale na pozostalych biegach juz niekoniecznie.
na dwojce wychodzi ze najlepiej do okolo 7500 (na dwojce wtedy jest okolo 980Nm a po zmianie na trojke spadek o 2200 czyli do 5300 jest wtedy 975Nm), na trojce do okolo 7300 (na trojce wtedy jest okolo 730Nm a po zmianie na czworke spadek o 1700 czyli do 5600 jest wtedy 735Nm), a na czworce do okolo 6800 (na czworce wtedy jest okolo 640Nm a po zmianie na piatke spadek o 1500 czyli do 5500 jest wtedy 615Nm).
co prawda przyjalem spadki obrotow z 1 na 2, z 2 na 3, z 3 na 4 jak w skrzyni g5mr bo nie chcialo mi sie juz liczyc a mialem gotowce z g5mr ale roznice beda minimalne.
Obrazek

oczywiscie jest tu wiele niewiadomych jak np straty mocy na poszczegolnych biegach (moga byc rozne) wiec to tylko ma uzmyslowic ze wyliczenie keidy na jkai bieg zmienic to nie takie proste i trzeba po prostu sobie porownac pola na 1 2 3 4 i 5 biegu i wybrac opcje najwiekszego.duze znaczenie oczywiscie bedzie tez miec do jakiej konkretnie predkosci chcemy sie rozpedzic. czy do 100 czy 200 czy jeszcze innej.

PostNapisane: 8 lip 2012, 14:59
przez MariuS
dzięki Piwo za analizę wykresu Jacka w moim temacie :D :D :D


swoją drogą, jadę mazdą na tzw " zakręt śmierci" niedaleko szklarskiej :]

PostNapisane: 8 lip 2012, 20:21
przez Koci@k
MariuS napisał(a):swoją drogą, jadę mazdą na tzw " zakręt śmierci" niedaleko szklarskiej :]


Mmrrrrr zakręt petarda :D daj znać czy żyjesz :D

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 9 lip 2012, 00:55
przez Rafał_
Radzę odcinkę ustawić na 7000rpm :| . Odcinka 7800 i podzielisz los mój i Capazo :)

PostNapisane: 9 lip 2012, 11:40
przez Piotr_
jarek.ZE napisał(a):Odcinka 7800 i podzielisz los mój i Capazo :)


powiedzcie mi dlaczego pękają wam te talerzyki <co?> ja katowałem kf-a pod przerywacz przez trzy lata i nic się nie działo złego oprócz nadmiernego spalania oleju,jubym katuje swoje mx6 kl-de też już jakiś czas a odcinkę ma na 7800 i też nic się nie dzieje :) może wasze przypadki są odosobnione i była jakaś wada tychże talerzyków <co?> ja podzielam tutaj zdanie pita i jacka że ocinka powinna być wysoko :P
mariusz graty wykresu :D myślę że też jesteś zadowolony :)

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 9 lip 2012, 12:05
przez Gib
w klze są inne.

PostNapisane: 9 lip 2012, 15:49
przez Rafał_
XED napisał(a):jubym katuje swoje mx6 kl-de też już jakiś czas a odcinkę ma na 7800 i też nic się nie dzieje :) może wasze przypadki są odosobnione i była jakaś wada tychże talerzyków <co?> ja podzielam tutaj zdanie pita i jacka że ocinka powinna być wysoko :P
mariusz graty wykresu :D myślę że też jesteś zadowolony :)

Talerzyki po stronie ssącej to bolączka wszystkich KLZE. Dlatego w serii ma kompach KL31 i KL36 odcinka jest na 6800rpm :) Oczywiście, że odcinka powinna być wyżej, ale do tego potrzebna jest wymiana sprężynek i talerzyków.

PostNapisane: 9 lip 2012, 16:26
przez kamilspider
Problem tych talerzyków dotyczy tylko klze czy też klde?

PostNapisane: 9 lip 2012, 16:35
przez grzegorzjubymx6
kamilspider napisał(a):Problem tych talerzyków dotyczy tylko klze czy też klde?

Wychodzi na to ze w kl-de nie ma żadnych problemów z talerzykami ... tylko niech mi ktoś powie dlaczego Prawdziwe kl-ze maja odcinkę przy 8000?

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 9 lip 2012, 16:58
przez mlody1921
JAkby był problem popchaczy to jeszcze ale talerzyków hmmm słyszałem że w ktorymś roku mazdy były cofan na servis i była servisowa zmiana zaworków w pompie oleju mniejsze cisnienie oleju = klepanie zaworów może

PostNapisane: 9 lip 2012, 17:38
przez Rafał_
grzegorzjubymx6 napisał(a):tylko niech mi ktoś powie dlaczego Prawdziwe kl-ze maja odcinkę przy 8000?

jarek.ZE napisał(a): Dlatego w serii ma kompach KL31 i KL36 odcinka jest na 6800rpm

PostNapisane: 24 sie 2012, 19:40
przez MariuS
myślę o sprzedaży auta lecz nie jestem jeszcze przekonany ale jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem auta proszę pisać na PW. I bardzo proszę nie pisać tutaj w temacie , aby nie śmiecić :)


Uprzedzając pytania ewentualne- pomysłów jest dużo wiec nic nie powiem co będzie następcą. Ale być może zrobić albo kupić coś typowo na winkle ;) .

PostNapisane: 24 sie 2012, 20:06
przez Hazu
Shamowałeś w końcu auto?

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 24 sie 2012, 22:31
przez MariuS
stronę wcześniej jest wykres ;)

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 24 sie 2012, 22:46
przez Gib
Dam 1500zł, czy wybiłem Ci z głowy pomysł sprzedaży?

PostNapisane: 24 sie 2012, 22:59
przez Hazu
Taki stary ten samochód i bez gazu.
Kto to kupi.
A klasykiem nie będzie, bo nie jest oryginalny :P .

PostNapisane: 24 sie 2012, 23:54
przez MariuS
Gib napisał(a):Dam 1500zł, czy wybiłem Ci z głowy pomysł sprzedaży?



Tak jest panie kapitanie



Hazu napisał(a):Taki stary ten samochód


Stare auta mają duszę ;P


Hazu napisał(a): i bez gazu.


bo gaz jest dla kuchenek <diabełek>

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 25 sie 2012, 17:32
przez Lantis 89
MariuS,masz takie piękne auto, nie szkoda Ci sprzedawać,ja bym trzymał je dla samej satysfakcji,czego w nim dokonałem itd. :)

Re: 323F BA KL-ZE

PostNapisane: 2 wrz 2012, 21:51
przez Pyton162
musze przyznac ze auto wygladą pieknie, a silnik chodzi bajecznie. Sam bym ją z chęcią przytulił

PostNapisane: 2 wrz 2012, 22:11
przez Fasola
Ten wydech jest poezją dla moich uszu :)