
Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
czyli wychodzi że około 0.7 bara
dzięki 
Konkurencję trzeba trzymać blisko
dlatego wiem 
Kreski to nie wszystko
Liczy się całokształt. Życzę przede wszystkim bezawaryjności, bo to w moim uznaniu zdecydowanie lepszy wyznacznik niż wykres z hamowni 
Ten projekt nie powstał żeby cokolwiek udowadniać ani komukolwiek. Miałem i mam sporą radość w ratowaniu i udoskonalaniu rzadkiego modelu na naszych drogach. Nie będzie turbo, nitro, wałków i ch#%# czego jeszcze żeby ten samochód był o piczy kłak szybszy od innego auta. Miał być przywrócony do życia, zrobiony na możliwie dobrym poziomie, bez chińskiej tandety i druta, miał jeździć na co dzień i być tzw. mintem ogarniętym kompleksowo – bez szczypania się po
i nie być szybkim tylko z wyglądu – jak spora ilość pseudo sportowych aut.
Ja nikogo nie traktuje w perspektywie konkurencji, bo się z nikim nie ścigam, ale jeżeli Ty to tak widzisz to nie ma zamiaru Ci tego zabronić

Ten projekt nie powstał żeby cokolwiek udowadniać ani komukolwiek. Miałem i mam sporą radość w ratowaniu i udoskonalaniu rzadkiego modelu na naszych drogach. Nie będzie turbo, nitro, wałków i ch#%# czego jeszcze żeby ten samochód był o piczy kłak szybszy od innego auta. Miał być przywrócony do życia, zrobiony na możliwie dobrym poziomie, bez chińskiej tandety i druta, miał jeździć na co dzień i być tzw. mintem ogarniętym kompleksowo – bez szczypania się po

Ja nikogo nie traktuje w perspektywie konkurencji, bo się z nikim nie ścigam, ale jeżeli Ty to tak widzisz to nie ma zamiaru Ci tego zabronić
Mądrze napisane i tego ci życzę przedewszystkim bezawaryjnosci i pociechy na lata
–=[SzkodniK]=–
–=[SzkodniK]=–
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Onyx ja to napisałem w kontekście podobnego projektu robionego w podobnym czasie 
Bez spiny kto jest szybszy
Bez spiny kto jest szybszy
Piękny zrobiony samochodzik 

Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Przepraszam za post pod postem
W związku, że modyfikacje mechaniczne są zakończone zajmujemy się powoli wnętrzem
Seryjne wskaźniki w MX-6 nigdy mi się specjalnie nie podobały, Magdzie również. Zwłaszcza to zielone podświetlenie z blado-pomarańczowymi wskazówkami
Tym bardziej, okraszane tymi a'la chromowanymi ramkami – taka elegancja w aucie sportowym nie grała dobrze. Jakiś czas temu zakupiłem drugie wskaźniki do testów. Wyjęcie poprawne wskazówki obrotomierza, tak aby nie uszkodzić ustroju pomiarowego, nie należało do prostych czynności. Po złożeniu nie działały poprawnie. Dopiero na 3 komplecie się udało
Mając już to opanowane, trzeba było usunąć zielony filtr. Po jego usunięciu nie byłem zadowolony z efektu, światło było nierówno rozpraszane. Mówi się trudno i trzeba zrobić swoje tarcze
Zająłem się projektowaniem nowego wzoru tarcz – żadne z komercyjnych motywów mi nie odpowiadały. Chciałem również żeby wzór był jedyny i niepowtarzalny. Mozolna robota z tym była, ale cel został osiągnięty. Plik z projektem został wysłany do produkcji i pozostało czekanie. Po kilku tygodniach oczekiwania, tarcze miałem w ręku. W międzyczasie przemyślałem sprawę podświetlenia, okleiłem czarnym alu tzw. "bezel", przygotowałem wskazówki i chromowane ringi pomalowałem czarnym proszkiem z połyskiem. I tak zabawa z zegarami zajęła ponad rok, z dużymi przerwami, gdzie w wolnych chwilach starałem się do tego wracać. W przyszłości może pojawi się dodatkowe punktowe doświetlenie wskazówek.
W sprawach merytorycznych, elektrycznych jak i zakupowych (odp. komponentów) wspierał mnie Gadula, za co serdecznie bardzo dziękuję
Podziękowania należą się również Bimbakowi, który bez strachu, udostępnił auto w celu rozebrania połowy kokpitu i przetestowania zegarów
A ostatecznie wyszło to tak:



Seryjne wskaźniki w MX-6 nigdy mi się specjalnie nie podobały, Magdzie również. Zwłaszcza to zielone podświetlenie z blado-pomarańczowymi wskazówkami

W sprawach merytorycznych, elektrycznych jak i zakupowych (odp. komponentów) wspierał mnie Gadula, za co serdecznie bardzo dziękuję

Podziękowania należą się również Bimbakowi, który bez strachu, udostępnił auto w celu rozebrania połowy kokpitu i przetestowania zegarów
A ostatecznie wyszło to tak:



Ale esej o kilku wskazówkach
A tak poważnie to wyszło świetnie.

A tak poważnie to wyszło świetnie.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość