Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 29 paź 2013, 01:12

riki tiki tak <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Fasola » 29 paź 2013, 01:30

jeśli masz ochotę...
Fasola
 

Postprzez Gib » 29 paź 2013, 01:54

Bar i 206 KM? :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 29 paź 2013, 02:02

Giba, bara to masz chyba u siebie pod czapką ;) Zobacz mapy tego kompresora i się przekonasz ile może nadmuchać teoretycznie maksymalnie. Napisałem już wcześniej, że maks ile z niego można jest dmuchnięte :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 29 paź 2013, 17:14

Coś mi sie wydaje że przy tak poskładanym silniku z takim potencjałem wleci jakieś GT28rs albo TD05-16G :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 29 paź 2013, 21:35

Turbo nie będzie na bank ;P

Róbcie zrzutkę i wpadnie Rotrex, w przeciwnym razie zostaje tak jak jest :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 30 paź 2013, 18:52

czyli wychodzi że około 0.7 bara :) dzięki :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 31 paź 2013, 00:32

W końcu ktoś poszukał :) Tak między 0,75-0,8 pod odcinką pokazuje wskaźnik. Nie pamiętam co pokazywał MAP.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 31 paź 2013, 18:24

Konkurencję trzeba trzymać blisko :P dlatego wiem :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 1 lis 2013, 05:06

Kreski to nie wszystko ;) Liczy się całokształt. Życzę przede wszystkim bezawaryjności, bo to w moim uznaniu zdecydowanie lepszy wyznacznik niż wykres z hamowni <spoko>

Ten projekt nie powstał żeby cokolwiek udowadniać ani komukolwiek. Miałem i mam sporą radość w ratowaniu i udoskonalaniu rzadkiego modelu na naszych drogach. Nie będzie turbo, nitro, wałków i ch#%# czego jeszcze żeby ten samochód był o piczy kłak szybszy od innego auta. Miał być przywrócony do życia, zrobiony na możliwie dobrym poziomie, bez chińskiej tandety i druta, miał jeździć na co dzień i być tzw. mintem ogarniętym kompleksowo – bez szczypania się po <dupa> i nie być szybkim tylko z wyglądu – jak spora ilość pseudo sportowych aut.
Ja nikogo nie traktuje w perspektywie konkurencji, bo się z nikim nie ścigam, ale jeżeli Ty to tak widzisz to nie ma zamiaru Ci tego zabronić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez szkodnik_byd » 1 lis 2013, 09:16

Mądrze napisane i tego ci życzę przedewszystkim bezawaryjnosci i pociechy na lata

–=[SzkodniK]=–
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez People_Hate_Me » 2 lis 2013, 12:23

Onyx ja to napisałem w kontekście podobnego projektu robionego w podobnym czasie :)

Bez spiny kto jest szybszy :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Bounty » 15 lis 2013, 19:08

Piękny zrobiony samochodzik <serduszka>
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez honda2911 » 15 lis 2013, 20:56

widziałem że sikawy poszły na sprzedaż..
więc chyba coś kombinujecie :D
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez onyx » 15 lis 2013, 21:05

Dziękujemy za miłe słowa <spoko> Projekt zostanie rozprzedany :) Joke





Sprzedaje części, które mi nie są potrzebne ;) Przyszła pora żeby swoim autem się zająć <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 15 lis 2013, 22:53

Pierwsze N16 z wsadem od R35 :) EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 15 lis 2013, 23:05

Nie, ale też będzie fajnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez onyx » 2 sty 2014, 00:09

Przepraszam za post pod postem ;) W związku, że modyfikacje mechaniczne są zakończone zajmujemy się powoli wnętrzem :)

Seryjne wskaźniki w MX-6 nigdy mi się specjalnie nie podobały, Magdzie również. Zwłaszcza to zielone podświetlenie z blado-pomarańczowymi wskazówkami :| Tym bardziej, okraszane tymi a'la chromowanymi ramkami – taka elegancja w aucie sportowym nie grała dobrze. Jakiś czas temu zakupiłem drugie wskaźniki do testów. Wyjęcie poprawne wskazówki obrotomierza, tak aby nie uszkodzić ustroju pomiarowego, nie należało do prostych czynności. Po złożeniu nie działały poprawnie. Dopiero na 3 komplecie się udało <lol> Mając już to opanowane, trzeba było usunąć zielony filtr. Po jego usunięciu nie byłem zadowolony z efektu, światło było nierówno rozpraszane. Mówi się trudno i trzeba zrobić swoje tarcze :D Zająłem się projektowaniem nowego wzoru tarcz – żadne z komercyjnych motywów mi nie odpowiadały. Chciałem również żeby wzór był jedyny i niepowtarzalny. Mozolna robota z tym była, ale cel został osiągnięty. Plik z projektem został wysłany do produkcji i pozostało czekanie. Po kilku tygodniach oczekiwania, tarcze miałem w ręku. W międzyczasie przemyślałem sprawę podświetlenia, okleiłem czarnym alu tzw. "bezel", przygotowałem wskazówki i chromowane ringi pomalowałem czarnym proszkiem z połyskiem. I tak zabawa z zegarami zajęła ponad rok, z dużymi przerwami, gdzie w wolnych chwilach starałem się do tego wracać. W przyszłości może pojawi się dodatkowe punktowe doświetlenie wskazówek.
W sprawach merytorycznych, elektrycznych jak i zakupowych (odp. komponentów) wspierał mnie Gadula, za co serdecznie bardzo dziękuję <spoko>
Podziękowania należą się również Bimbakowi, który bez strachu, udostępnił auto w celu rozebrania połowy kokpitu i przetestowania zegarów :D

A ostatecznie wyszło to tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez kinki » 2 sty 2014, 00:13

dobra robota <spoko>
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6084 (469/184)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez tekkenfan » 2 sty 2014, 00:18

Ale esej o kilku wskazówkach <lol>
A tak poważnie to wyszło świetnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy