Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Dlatego od środka zawsze dajesz podkład – jeśli spawasz w argonie, dmuchasz do środka również argon (przy mieszance z co2 lub wodorem, azot). Bardzo przydaje się taśma aluminiowa, albo nawet jakiś gumowy korek, z małym otworem, żeby dobrze napompowac rurkę. Musi byc małe ujście gazu, żeby nie wydmuchało "jeziorka". Wtedy masz dwie rzeczy od razu – przetop nie spłynie do środka, bo "leży na poduszce z gazu" oraz nie ma węgla Generalnie zawsze starasz się przetopic materiał, a nie kleic tylko dokładanym drutem
Ostatnio edytowano 1 mar 2015, 14:30 przez lucky-luciano, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
A, dodam jeszcze jedno. Rurki z nierdzewki bardzo fajnie spawa się bez dodawania drutu. Do tego warto miec przyrząd zrobiony z jakiegoś łożyska z dospawanym kawałkiem rurki (dwie śrubki na bokach, które będą trzymały spawany element). Szczepiasz sobie dwie spawane rurki (4, na krzyż), wkładasz w "przyrząd" i lewą dłonią miarowo kręcisz, a prawą ręką trzymasz tylko palnik Tak w pracy spawałem wielokrotnie, ale widziałem też podobny patent – rurka była włożona chyba w tokarkę. To już w ogóle bajka – spawa się praktycznie samo, a spaw wygląda jak spawany robotem spawalniczym
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Pierwsze w życiu próby spawania alu tigem i niejest źle żeby nie marnować agonu postanowiłem zrobić mocowanie aku do bagażnika a że ma być lekko i tanio uzywane kątowniki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jakbyś je pozacinał to by Ci było łatwiej chyba, no chyba że miało być trudniej na początek ;]
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Mialo byc trodniej i mocniej troche zabawy i moze ogarne tiga na satysfakcjonujacym dla mnie poziomie czekam na jeszcze pare fantow do mx3
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nie obawiasz się że tuleje nie będą trzymać wymiary? W końcu po piaskowaniu mogą się większe luzy zrobić...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
ale jak wypiaskuje to dojdzie podkład i kolor
u mnie po piaskowaniu i malowaniu proszkowym nadal wchodziły cieżko a dwa wahacze które miałem nowe to przed piaskowaniem i malownie tuleje jeszcze lżej wchodziły niż do tamtych już wypiaskowanych i pomalowanych
u mnie po piaskowaniu i malowaniu proszkowym nadal wchodziły cieżko a dwa wahacze które miałem nowe to przed piaskowaniem i malownie tuleje jeszcze lżej wchodziły niż do tamtych już wypiaskowanych i pomalowanych
Szukam opinii bo sam chcę zrobić porządek z "tyłem". Kilka osób mówiło mi o tym i wolę się upewnić.
Jest też opcja żeby kupić drugie zawieszenie tylne i wysłać je do dorobienia poliuretanów już po piaskowaniu i "zakonserwowaniu".
Jest też opcja żeby kupić drugie zawieszenie tylne i wysłać je do dorobienia poliuretanów już po piaskowaniu i "zakonserwowaniu".
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Mam na przodzie i jestem mega zadowolony jest bardziej twardo ale auto ma reakcje natychmiastową, kupiłem tył bo czuć było że nie wyrabiał
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jako że sie robi ciepło, a felgi mi sie znudziły już czekają nowe 16" 9j sztuk 4 jeszcze beda dorobione dystansy delikatne na tył, testowo zostaje srebrny jeszcze brudne po paście, docelowo jeszcze nie wiem , moze pomożecie z kolorem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
bardzo ładna felga, wrzuć narazie takie jakie są i pomyślimy czy warto coś przemalowywać
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości