Mazda MX-6 GE FS Turbo '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 4 maja 2012, 22:37

People_Hate_Me napisał(a):dziś po wstępnych ustaleniach mogę powiedzieć że MX trafi pod ręce fachowcy w ciagu jakiś maksymalnie 3 tygodni.


<spoko>

MIRU napisał(a):<jupi> wreszcie :) ciekawe jak bedize się odpychać <oczy> dale w planach sterowanie FMU ;> ??


Zainwestuj w porządnego świniaka – dobra inwestycja <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 4 maja 2012, 23:52

Narazie będzie FMU :) poźniej zostanie zmienione na świnke :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 00:58

People_Hate_Me napisał(a):Narazie będzie FMU :) poźniej zostanie zmienione na świnke :)


Nie chcę byc złym prorokiem... ale wg mnie FMU jest słabym rozwiązaniem. Wolałbym poczekać i zrobić to porządnie.

Jak rozwiążesz sprawę paliwa? Dodatkowy wtryskiwacz w dolot? Jeśli tak, to wiedz że czasem nierównomiernie mieszanka trafia do poszczególnych kanałów kolektora. Nie muszę pisać czym to grozi. W przypadku FMU to właśnie zawsze mnie odstraszało i sprawiało, że sporo projektów kończyło marnie.

Przemyśl jeszcze sprawę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 24 maja 2012, 14:49

W między czasie na oczekiwanie do 4.06 (data oddania samochodu do uturbiania :) )
wróciły do mnie dwa nowe poflokowane elementy drzwi :)
oraz dodatkowo panel nawiewu został wymieniony na wersję poliftową :)

Zdjęcia dodam jak zrobię :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez People_Hate_Me » 4 cze 2012, 15:38

Oki dziś Madzia trafiła do mechanika w Celu dodania T pod maską.
Z grubsza zdjęcie gratów które wejdą do środka:
FMU OBX
Obrazek
Chińska nowa turbina podróbka Garetta T3/T4 (bardzo mocno polecana przez Hamburgerów robiących Miaty)
Obrazek
FMIC i Blowoff Typ I Properfecta
Obrazek

Dodatkowo Zegar Autogauge boost, Filtr Prawdopodobnie Fujita (filtr stożkowy suchy) Zalane zostanie olejem Valvoline VR1 5W50, Świece 7 (zimniejsze w stosunku do oryginalnych), Kolektor oraz DP spawane i wycinane customowo, orurowanie z kwasówki na złączkach silikonowych. Docelowe doładowanie na jakiś czas to około 0.3-0.4 bara.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Busek » 4 cze 2012, 17:40

Pieknie tez od pewnego czasu mysle nad turbo z malym doladowaniem w FS/FP. Jaki kosz samych gratow bez robocizny jesli mozna wiedziec. FMU jest dedykowany do tego silnika czy bedziesz musial jeszcze dodatkowo regulator zalozyc ?
Ostatnio edytowano 4 cze 2012, 17:48 przez Busek, łącznie edytowano 1 raz
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez Seraf » 4 cze 2012, 17:46

wygląda smacznie :D czekamy na efekt końcowy :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez onyx » 4 cze 2012, 19:20

Działaj działaj :)

Jedno pytanko, jaki masz aktuator przy tym turbo? Widać tylko, że ma regulację. Mam na myśli jakie najmniejsze doładowanie możesz na nim osiągnąć? Jak napisałeś chcesz dmuchać zakładane ok. 0,3-0,4 bara. A szczerze powiem to aktuator jaki najmniejszy widziałem dawał 0,5. Niestety mając za duży aktuator nie będziesz miał możliwości zmniejszenia doładowania – regulatorami ciśnienia możesz tylko podnosić. Jeżeli będziesz kombinował z upuszczaniem ciśnienia w atmosferę, aby zmniejszyć wartość doładowania to wirnik turbo będzie się kręcił z za dużą prędkością, co spowoduje że szybko sprężarkę zabijesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez sewo » 4 cze 2012, 20:52

http://otomoto.pl/mazda-mx-6-2-0-turbo- ... 52534.html

czyli to nie będzie pierwszy fs turbo w Polsce :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez People_Hate_Me » 4 cze 2012, 22:20

z tego co pamietam tam jest minimum 0.3 :) ale głowy nie dam :)
części zależą od turbiny tak naprawde (mnie narazie części wyniosły 3k) a wyjdzie więcej :)
nie bedzie pierwsze FST w polsce ale pierwsze w klubie :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez mx6sc » 4 cze 2012, 22:34

wywal fmu kto jak kto ale myślę że akurat ja mogę tak z pełną świadomością powiedzieć bo znam ból z doświadczenia (mogę nawet fotki efektu podesłać)
ps. co to za mania bycia pierwszym z tymi fs+t :) ?
powodzenia w projekcie <spoko>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Pit » 4 cze 2012, 22:40

onyx napisał(a):A szczerze powiem to aktuator jaki najmniejszy widziałem dawał 0,5...

W ravestationowym aucie jest aktuator 0,3 bara. Turbina to bodajże to jakieś Mitsubishi. Aktuator z resztą zawsze można zmienić przecie (...) Ale się będziecie fajnie ganiać za jakiś czas tymi FS'ami z doładowaniem ;) hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez onyx » 4 cze 2012, 22:44

Pit napisał(a):
onyx napisał(a):A szczerze powiem to aktuator jaki najmniejszy widziałem dawał 0,5...

W ravestationowym aucie jest aktuator 0,3 bara. Turbina to bodajże to jakieś Mitsubishi. Aktuator z resztą zawsze można zmienić.


Może to było TD04?
Warto by było sprawdzić zanim się założy na auto ;) Bo jak za mocno dmuchnie... <nie powiem>

mx6sc napisał(a):wywal fmu kto jak kto ale myślę że akurat ja mogę tak z pełną świadomością powiedzieć bo znam ból z doświadczenia (mogę nawet fotki efektu podesłać)
ps. co to za mania bycia pierwszym z tymi fs+t :) ?
powodzenia w projekcie <spoko>


też bym zrezygnował z FMU ;)

a co za przyjemność być drugim :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mx6sc » 4 cze 2012, 23:19

chodziło mi bardziej że to któryś fs o którym słyszę że jest pierwszy
a mam nieco odmienne zdanie <faja>
i pytanie co do turbiny to mianowicie za jaką kaskę można wejść w posiadanie takiego chinola
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez onyx » 4 cze 2012, 23:25

mx6sc napisał(a):chodziło mi bardziej że to któryś fs o którym słyszę że jest pierwszy
a mam nieco odmienne zdanie <faja>

pierwszy fsde+t w klubie, to chyba Twój ;) a to że nie w budzie mazdy to inna historia :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mx6sc » 4 cze 2012, 23:27

tej budy to na tym forum chyba mi nie podarujecie <lol>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Rafał_ » 5 cze 2012, 00:07

PHM działaj działaj bo Ryki tuż tuż...
będzie się działo :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez People_Hate_Me » 5 cze 2012, 10:11

Ja nigdy nie mówiłem że będę pierwszy xD poprostu chciałem swoją uturbić :) mx6sc sorka zapomniałem o Twoim probe z t :P
FMU będzie i koniec kropka :)
jak się spie.....i to się zmieni na coś innego :) zawsze chciałem przejść przez wszystkie "fazy uturbiania" na własnej skórze i koniec kropka :)

Pit mam nadzieję że się będziemy fajnie ganiać :) taki jest moj plan :D

a było pytanie o chinola cena około 1k pln :) (ofkoz zależy od kursu $)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez mx6sc » 5 cze 2012, 11:44

no to widzę że podchodzisz do tego podobnie do mnie :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mlody1921 » 5 cze 2012, 14:08

Spokojnie Miru gania na FMU, chłopaki z Mx-5 forum też ganiają da rade, nie od razu Rzym zbudowano :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy