Strona 3 z 25

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 23 sie 2017, 15:18
przez Kociak500
Pogratulować wyniku 180 KM w klde Z ciekawości powiedz jaka tam przeplywka siedzi? Kl02?

PostNapisane: 23 sie 2017, 15:33
przez marcinowozniako
mx-3lover napisał(a):Seryjne KL-DE? Na wydechu 2.5, CAI i mapie ZE <co?>


Seryjny sam silnik, wałki tłoki głowice, przepustnica, kolektor.


Przepływka siedzi je50 :D Nie chciało mi się przekładać z kl a jeździ się spoko wiec stwierdziłem że nie ma sensu :D

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 23 sie 2017, 15:36
przez Kociak500
A wszyscy mówią że taka ograniczona ta przeplywka i lepszy mapsensor a ty proszę 171 KM na serii i 180 teraz

PostNapisane: 23 sie 2017, 15:44
przez marcinowozniako
Kto wie jak by wyglądała sama góra na map sensorze, być może jeszcze by 3-5Km przybyło albo wykres na górze się poprawił bo mimo dolotu i 2.5 calowego wydechu góra od 6 tys leci w dół i jakoś tak dosyć dziwnie wygląda bo wcześniej też to było.

A piszą to Ci którzy maja po 160-165KM i liczą na coś więcej a tu trzeba mieć farta i trafić na niezajechany silnik z małym przebiegiem :D

171KM było na przepływce kl02.

PostNapisane: 23 sie 2017, 15:46
przez AdamR323bg
No ładnie to leci propsuje! <spoko>

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 23 sie 2017, 16:03
przez Kociak500
Tak naprawdę xedos 9 chodzi na mapsensorze i katalogowy ma taką samą moc

PostNapisane: 23 sie 2017, 16:30
przez marcinowozniako
Chciałbym zobaczyć wykres jakiegoś seryjnego xedosa 9 z tych lat, poliftowe jak tam wygląda góra obrotów, zakres od 6tys w górę. Na Hamowni Agma nie widać takich spadków bo to jest inercja więc tam jest trochę inaczej. Moja hamownia to dobra obciążeniowa hamownia i tutaj wszystko widać od razu.

DEt 3 jest fuel implant można próbować zrobić :D

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 23 sie 2017, 20:59
przez Pyton
Ciekaw jestem jak to by wypadlo na kresce z misiaka wsciekla.

PostNapisane: 23 sie 2017, 21:24
przez marcinowozniako
Misiak z tego co wiem nie tak dawno robił niskie 15. Ja niskie 15 robiłem zieloną gdy miałem 171KM w tej chwili jestem wstanie złamać spokojnie 15 bez dobrego startu natomiast gdy czas do setki jest spoko to zobacz w 1 poście czas na 1/4 według gtecha to 14.58.

Misiak się nie chwali mocą Ale seryjne klde było dosyć słabe więc podejrzewam że mocy to na trochę mniej niż ja :D

Ustaw kreskę to się pojawie:D

PostNapisane: 23 sie 2017, 21:28
przez Rafalkom
Może ustawcie się na jakiś time attack na torze ;P

PostNapisane: 23 sie 2017, 22:26
przez witek
Szkodnikowi wypluło 180 kunia na serii w x9 więc tam siedzi najmocniejsze klde :D

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 23 sie 2017, 22:37
przez Pyton
Misiaka autem jechalo juz paru znawcow kl i z wrazen ktore czuli twierdza ze jest ogien w szopie. Xed mial biala klze schamowana na 198 km jak pamietam i po jezdzie misiaka kl mowil ze wsciekla jest szybsza. U misiaka 170 km chyba bylo shamowane jak jeszcze fasola ja mial. Teraz to juz zupelnie inne auto i z wygladu i mechanicznie . Moze sie zdarzy ze kiedys staniecie ba kresce chic misiak teraz bardziej na tor. Zreszta na torze poznan ostatnio to mijal wszystkie kl i klze jak slalomowe tyczki :D

PostNapisane: 23 sie 2017, 23:23
przez marcinowozniako
Jakoś sobie nie przypominam aby mnie na prostej lyknal jak chciał natomiast tam to bardziej się liczyła prędkość w zakręcie a nie. Poza tym to jest mx3 i skrzynia z k8. Bardzo możliwe że takie Klze w 323f 198KM miało by ciężko albo zebrało by baty ode mnie ze względu na dłuższą skrzynie i większa masę auta. Mówię 168KM miała wściekła przed strojeniem. Ja trochę nie rozumiem jak można robić tak auto jak Misiak a potem sobie jeździć i nie sprawdzić na hamowni jaka mocą się auto legitymuje tak się tworzą historię i mity o tym jak to auto super nie jedzie. Ja wiem że w tej chwili na ćwiartke mam naprawdę szybkie auto i jakoś nie widzę przeciwnika dla mx3 z taką mocą.

Jeszcze co do mijania to wybacz ale na tym forum standard na klde to 150-160 a Klze w większości legitymuja się mocą 165-180 więc ja takie też na prostej mine bez najmniejszych problemów.

Ogień w szopie może być ale niskie 15 tylko były udowodnione na ćwiartke. Za mało jest pewnych a za dużo opinii jak to auto super jedzie, dlatego nie neguje stwierdzam tylko fakty bo dosyć dokładnie sprawdzam osiągi swojej mx3 i wiem na co ja stać.

Dopisano 23 sie 2017, 23:26:

witek napisał(a):Szkodnikowi wypluło 180 kunia na serii w x9 więc tam siedzi najmocniejsze klde :D


Nie powiedziałem że najmocniejsze a najszybsze:D

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 24 sie 2017, 10:42
przez rafał88
Po co te dywagacje, ustawić sie na kresce i po problemie i wiadome, ktore auto szybsze. BA po wybeszeniu wnetrza juz taka ciezka nie jest a napewno nie misiaka bo jego modyfikacjach.

PostNapisane: 14 wrz 2017, 22:29
przez misiak89-89
teraz dopiero zobaczyłem jak tu sie mnie obgaduje :P mazda jakoś tam jedzie, też wydaje mi się za sprawą mniejszej wagi, no ale to może kiedyś bedzie okazja się porównać. NIe mniej jednak wielkie graty mocnego furaka ;)

marcinowozniako napisał(a):Jakoś sobie nie przypominam aby mnie na prostej lyknal

chyba mam nawet zdjęcie :P

PostNapisane: 14 wrz 2017, 22:34
przez marcinowozniako
Dobra wydało się lyknales ale to za sprawa większej prędkości w zakręcie i dobrze o tym wiesz :D

Moja mazda czy twoja mazda jakoś jedzie? Moja dzisiaj wazona z tylna kanapa paliwem pod rezerwę wyszło 1080kg nie wiem jak twoja :D

PostNapisane: 15 wrz 2017, 00:34
przez witek
Enki już ma mniejszą wagę o 60kg, a szykuje się do dalszej redukcji więc ciekawie będzie ;) Mam nadzieję ze się Mazdy ustawią na Poznaniu i wszystkie wątpliwości czy niedomówienia zostaną wyjaśnione na torze :D

PostNapisane: 15 wrz 2017, 10:29
przez Piotr_
Widzę też zostałem wspomniany :P
Jak już mówiłem, jeździłem wieloma kl-de i kl-ze i misiaka jeździła najlepiej z nich :) A co do mojego ZE to było 192 km,ale mało niuta chyba 219. Był dolot, wydech 2,5 na dwóch rm-ach i skrzynia z k8. Jeździło to, ale i tak uważam, że Misiak by mnie schłostał na ćwiarę...pewnie przez masę bo moja ważyła ok 1300 :p.
Co do Twojego mx-a szacun za pracę i zacne kreski <spoko>
Ale pamiętajmy "szybkie samochody są na prostą, na zakręty są szybcy kierowcy" :P

PostNapisane: 15 wrz 2017, 10:48
przez marcinowozniako
Waga auta to rzecz jedna a kierowcy i auta rzecz druga. Ja jestem lekki i auto ze mną waży tylko 70kg więcej niż samo niektórzy tutaj posiadają większą mase własną :D

Piotr_ napisał(a):Jak już mówiłem, jeździłem wieloma kl-de i kl-ze i misiaka jeździła najlepiej z nich :)


Kreski generuje podobne, waga podobna, tylko skrzynie ma dłuższą więc podejrzewam że moja jedzie tak samo albo nawet lepiej :D Muszę tam wpaść do Poznania :D

Piotr_ napisał(a):Co do Twojego mx-a szacun za pracę i zacne kreski <spoko>


Dzięki, Przypominam że sam silnik jest bez kompletnie żadnych modyfikacji . Seryjne KLDE :D

Piotr_ napisał(a):Ale pamiętajmy "szybkie samochody są na prostą, na zakręty są szybcy kierowcy" :P


Na Poznaniu byłem pierwszy raz i tak uważam że wyniki były niezłe jak na pierwszy raz na torze oraz nie do końca odpowiednie opony. W następnym roku będzie o wiele lepiej bo auto lepiej przygotowane.

Natomiast jak powiedziałem tak zrobiłem. Dzisiaj od rana mazda po raz kolejny odwiedziła rolki tym razem ecu sterującym był komp k8 z zielonej +det3. Wynik mocy minimalnie lepszy ale za to wykres momentu się poprawił, również nieduże wartości ale zbliżamy się wreszcie do serii :D

20170915_101042.jpg
Ecu k8+det 3

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '91

PostNapisane: 30 wrz 2017, 20:45
przez Majki88
kreski nawet ładne, ale moment w okolicach otwarcia VRISów jakiś z dołkami