Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Bartek a ile km zrobiłeś po torze ? Jeździłeś do samego końca w największym deszczu .
Nie uznawałeś okrążeń chłodzących jak sam pisałeś wiec co się dziwić że hamulce powiedziały CI
Tor błyskawicznie zweryfikował nasze auta drogowe . MOC , opona , hamulce , klocki , zawias itd.
Nie uznawałeś okrążeń chłodzących jak sam pisałeś wiec co się dziwić że hamulce powiedziały CI
Tor błyskawicznie zweryfikował nasze auta drogowe . MOC , opona , hamulce , klocki , zawias itd.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
ravo napisał(a):Czy się zeszkli to zależy głównie od klocka ale już nic nie piszę bo widzę, że nie pasuję CI to
Zgadzam się, ciężko jest zeszklić np. Carbone Lorraine. Tarcza nacinana ma same plusy w porównaniu z gładką, (pomijam cenę i minimalnie mniejszą powierzchnię trącą). Po założeniu lepszych klocków chcę mieć święty spokój.
DARO MAZDA 323 napisał(a):Bartek a ile km zrobiłeś po torze ? Jeździłeś do samego końca w największym deszczu .
Nie uznawałeś okrążeń chłodzących jak sam pisałeś wiec co się dziwić że hamulce powiedziały CI
Tor błyskawicznie zweryfikował nasze auta drogowe . MOC , opona , hamulce , klocki , zawias itd.
Zrobiłem dokładnie 155.154 km. 38 okrążeń, każde 4.083 km. Nie licząc pękniętej tarczy, która mogła pęknąć w drodze do domu na następny dzień, wszystko ok. Delikatne zeszklenie i nalot na tarczy po około 150 km znikneły. Tak samą sytucję miałem na drodze jak testowałem nową pompę i serwo z X9. Hamować potrafię, tzn. opóźniam do samego końca, hamuję silnie i krótkotwale, zapytaj Eweliny.
Ostatnio edytowano 23 kwi 2016, 23:11 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
ravo napisał(a):Pati ? vel XXX zawsze się wkurzał jak tak do niego mówiłem, tęsknie za nim
Nie czytałem już potem wątku weede, nikt też nie piszę tutaj w złym tonie dla Ciebie bardziej kibicujemy i staramy się podpowiedzieć czasami warto posłuchać
Tylko, że ja na moich przejechałem 3 sezony upalając po mieście i wiele prób kartodromowych (faktem jest, ze na poznaniu na pewno zestaw dostaje bardziej) ale moje są w super stanie. Kwestia jak to się zrobi – ja robiłem na maszynie CNC z chłodzeniem, a nie zwykłą wiertarą. No i robiłem to w ori tarczach BREMBO a nie Mikodach.
Adrenaline Addiction.
Temat nowego serca i przepustki do projektów powraca!
I to nie byle jakiego, przed Wami rasowe KL-ZE. Głowice, wałki KL31. Tłoki z najwyższą półką. Obecnie założony jest kolektor wraz z przepustnicą KL47, ale ustąpią miejsca prostemu jak znajdę odpowiednią przepustnicę.
Czemu ZE a nie DE? Zawsze marzyłem o ZE i 200 KM w EC. Druga sprawa, wystarczyła mi szczera rozmowa z misiakiem by odpuścić DE, które jak na moje nadaje się do X6 i X9.
Jak dobrze pójdzie motorownia będzie u mnie dokładnie za tydzień, a sam swap za miesiąc. Zdjęcia ze spotkania z Shinbu i oględzin KL-ZE.
I to nie byle jakiego, przed Wami rasowe KL-ZE. Głowice, wałki KL31. Tłoki z najwyższą półką. Obecnie założony jest kolektor wraz z przepustnicą KL47, ale ustąpią miejsca prostemu jak znajdę odpowiednią przepustnicę.
Czemu ZE a nie DE? Zawsze marzyłem o ZE i 200 KM w EC. Druga sprawa, wystarczyła mi szczera rozmowa z misiakiem by odpuścić DE, które jak na moje nadaje się do X6 i X9.
Jak dobrze pójdzie motorownia będzie u mnie dokładnie za tydzień, a sam swap za miesiąc. Zdjęcia ze spotkania z Shinbu i oględzin KL-ZE.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Bo taka prawda, musze podrabiac swojego kl'a by szukac dodatkowych koni. Jeżeli chodzi o odpowiednia przepustnice to kl31 i zwykła kl01 to jest to samo.
Graty progresu
Graty progresu
KLZE powinno być seryjnie montowane w mx3 czas poprawić fabrykę Bartek
Mam nadzieję, że Vka będzie Ci jak najdłużej bezawaryjnie służyć i że po zrobieniu dolotu, wydechu i ecu wypluje porządne cyferki
Mam nadzieję, że Vka będzie Ci jak najdłużej bezawaryjnie służyć i że po zrobieniu dolotu, wydechu i ecu wypluje porządne cyferki
pozazdrościć ^^ ja teraz musze szukać koni a takie 200 to w serii powinno w tym aucie być..
Gratki za planowanego swapa i czekamy na efekty
Gratki za planowanego swapa i czekamy na efekty
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Na chwilę obecną planuję zostawić swój z K8 o nr K819-18-881b z krótką płytką, do którego Pati wgra EEPROM KL-ZE. Później albo strojenie albo chip Probinatora lub Extremethings.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
No Bartek w końcu mnie dogonisz ....
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Silnik wylądował już u mnie. Fotostory:
Podziękowania dla DARO MAZDA 323 za użyczenie furmanki.
Przygotowania do swapu będą wyglądać następująco:
-nowe świece DENSO wzmocnione
-nowe przewody WN NGK Japonia
-nowy filtr paliwa JAPAN OEM
-nowy olej, sprawdzony MOTUL 300V COMPETITION 15W50
-nowy filtr oleju OEM
-nowy olej do skrzyni MOTUL GEAR COMPETITION 75W140
-nowy płyn chłodniczy PRESTONE -37°C
-nowe bandaże na kolektory
-nowe, wyspawane portki
-nowe sprzęgło EXEDY MZK2080
-przekładka osprzętu i skrzyni z K8
-wywiercenie i nagwintowanie otworu M12x1.5 pod dodatkowy czujnik temperatury
Podziękowania dla DARO MAZDA 323 za użyczenie furmanki.
Przygotowania do swapu będą wyglądać następująco:
-nowe świece DENSO wzmocnione
-nowe przewody WN NGK Japonia
-nowy filtr paliwa JAPAN OEM
-nowy olej, sprawdzony MOTUL 300V COMPETITION 15W50
-nowy filtr oleju OEM
-nowy olej do skrzyni MOTUL GEAR COMPETITION 75W140
-nowy płyn chłodniczy PRESTONE -37°C
-nowe bandaże na kolektory
-nowe, wyspawane portki
-nowe sprzęgło EXEDY MZK2080
-przekładka osprzętu i skrzyni z K8
-wywiercenie i nagwintowanie otworu M12x1.5 pod dodatkowy czujnik temperatury
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Na kiedy planujesz wrzucic silnik , do końca maja uda się ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Szyna napisał(a):Życzę powodzenia z tymi 200 koniami Może ok 190 się zakręci
Mierz wysoko!
Zmierzyłem nowe kolektory i outlet (wyjście) ma dokładnie 63 mm, 2.5".
Tacy producenci wydechów jak Borla czy Pacesetter do silników KL-DE/ZE w MX-6/Probe montowali wydechy właśnie o średnicy 2.5".
Idąc dalej wydech u mnie też będzie miał 2,5". Z tego co kojarzę każde mocne KL-ZE miało wydech 63 mm – radekkm, Rafał.
Seryjna średnica 2,25" jest ok, ale jest seryjna i robienie wydechu o takiej średnicy do sportowych kolektorów jest co najmniej bezsensu.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
misiak89-89 napisał(a): Jeżeli chodzi o odpowiednia przepustnice to kl31 i zwykła kl01 to jest to samo.
Niestety nie masz racji. Różnią się obecnością króćca od silniczka krokowego – IAC.
Kolektor KL-DE ma dodatkowy otwór w celu połączenia IAC.
Przepustnice od kolektora Curved Neck i K801 mają identycznie skonstruowany silniczek krokowy jak przepustnica KL31 i podciśnienie do niego realizowane jest wewnętrznie poprzez przepustnicę. Zdjęcie przepustnicy KL31:
Montując przepustnicę KL01 do KL31 Straight Neck musimy doprowadzić podciśnienie z kolektora do IAC. Sposobów jest kilka np. założenie trójnika na króćcu od serwa i utworzenie połączenia kolektor->serwo i IAC.
Dostałem od Shinbu przepustnicę KL31 z uszkodzonym mechanizmem od linki i odłamanym ogranicznikiem. Biorąc pod uwagę powyższe zreanimuję dedykowaną KL31.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Wyjdzie ze bede cwaniakowal ale mialem na mysli same przepustnice, krokowi sa inne. Ja mam u siebie ta z klde bo ilosc przewodow mi pasowala ale nie zaglebilem sie w szeczoly jakk Ty. Fajnie ze rozgrysles temat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości