Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 23 maja 2012, 15:59

W PL nikt na tyle grubo nie robił w F2T zeby Ci powiedziec co ile zniesie. Lepiej sie o to pytać na forach w US, gdzie zostało to sprawdzone. Skrzynia jest ogólnie (podobno) najsłabszym ogniwem i pada czesto przy powyżej 250KM. Za to jeździ Probe na seryjnym dole przy doładowaniu 1.8 bar'a na t3/to4 (chyba trim 50) i nic sie nie dzieje (wystrojony na MS'ie).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Matheus » 27 maja 2012, 19:37

bump, zeby nie było że nic się nie dzieje. Dolot wyspawany <lol>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Bogdan9999 » 28 lip 2012, 01:58

Widzę w planach FE3N :) Powodzenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2006, 00:04
Posty: 41
Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT

Postprzez Matheus » 13 sie 2012, 21:05

prace z FE3N idą bardzo powoli ale mimo wszystko jakoś idzie.
Udało się założyć tłoki z 2.2turbo także trochę zejdę z stopniem sprężania coby można bezpiecznie dmuchać. Tłoki trzeba było przerobić z sworznia wciskanego na pływający, dorobić zabezpieczenia i skrócić sworznie.
Obrazek
Jak widać rożnica w tłokach jest dość widoczna :D
Obrazek
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez alk80 » 14 sie 2012, 14:11

Matheus napisał(a):Tłoki trzeba było przerobić z sworznia wciskanego na pływający
no to wychodzi na plus, bo to rozwiązanie bardziej długodystansowe pod warunkiem idealnego spasowania
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Matheus » 24 lis 2012, 16:27

Od miesiąca mazda stała i czekała na wyciągnięcie skrzyni która się blokowała.
Dziś się udało wyciągnąć i ją rozebrać. Poleciały satelity w różnicówce. Reszta skrzyni ok.
Obrazek
Obrazek
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez werbena » 25 lis 2012, 14:40

Cuda home made :) .Zupełnie inne autko, bardzo się ładnie prezentuje i gorąco kibicuje kolego :)
Początkujący
 
Od: 30 paź 2012, 14:21
Posty: 20
Auto: nie mam samochodu jestem poszukiwaczem

Postprzez Adek311092 » 31 gru 2012, 01:53

Ja tez kibicuje i to bardzo i tez strasznie choruje na takie cudo, mam nadzieje ze jaki już dopadnę kasy, bazę i dawce to podzielisz się swoim doświadczeniem :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez jaaco » 22 sty 2013, 21:09

Wyjedzie wreszcie to to po zimie? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Matheus » 23 sty 2013, 23:01

przeca jeździ od swiąt :D
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez kamil_d91 » 23 sty 2013, 23:03

Pokaż jakieś media jak to jeździ z tym silniczkiem <serduszka>
"Pal gumę a nie dusze.."
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2012, 00:02
Posty: 91
Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r

Postprzez mx6sc » 28 sty 2013, 10:48

jakie plany do fe3n t.z. w jakie wartości celujesz ?
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Matheus » 28 sty 2013, 13:59

nie mam parcia na moc, ile wyjdzie to wyjdzie byle było szybsze od F2T :)
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez mlody1921 » 28 sty 2013, 21:22

Jaki stopień sprężania ma FE3n ? będziesz odprężał by więcej dmuchnąć ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 28 sty 2013, 22:31

10:1 –> 170HP (n/a bez kata)
9.2:1 –> 148HP (n/a z katem)
8.8:1 –> 260HP (limitowane wersje doładowane)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mx6sc » 29 sty 2013, 09:50

no szybsze będzie bez wątpienia :) trzymam kciuki i kibicuje <spoko>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Matheus » 29 sty 2013, 09:52

mlody1921 napisał(a):Jaki stopień sprężania ma FE3n ? będziesz odprężał by więcej dmuchnąć ?


parę poztów wyżej widać założone tłoki z F2T także stopień sprężania powinien być w granicach 8 co pozwoli bezpiecznie dmuchać.
Mam jeszcze drugi blok w którym robię strokera na 2.2
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez mlody1921 » 30 sty 2013, 21:50

Jest koleś co ma Probe z FE3N turbo zakute :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 30 sty 2013, 23:26

Obrazek

Mam pytanie, co do tego łącznika między przepustnicą a resztą dolotu – ten króciec pierwotnie był podłączony do odmy??

W momencie powstawania doładowania, część ciśnienia będzie szło do skrzyni korbowej (o ile nie ma tam zaworka jednokierunkowego). Chyba lepiej żeby odma była podłączona do dolotu przed turbiną, a sam króciec zaślepiony – jeżeli on ma inne zadanie to chętnie się dowiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Matheus » 30 sty 2013, 23:29

ten łącznik jest z silnika wolnossącego, aktualnie ten króciec jest zaślepiony. Silnik ma 2 odmy, jedna z zaworkiem do dolotu a druga luzem w atmosferę.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy