Marcin1mazda napisał(a):Jacek176 napisał(a):Trzeba odjąć ok. 0,5s wtedy wyjdzie w miarę realny czas.
Nie no To Jacku akurat jest śmieszne..
Prawie seryjny mps miałby niby jechać 14,1 na 1/4 ? i to wygłuszony i z dużym audio ?
Swoje zdanie opieram m.in. na tych wypowiedziach:
Siw-y napisał(a):Ja prawie, bo w Sochaczewie miałem dziurawy wydech bez kata, a w Piotrkowie szczelniutki wydech z ori katem z KL'a i czasy około pół sekundy gorsze od tych z Sochaczewa.Jacek176 napisał(a):Czy był ktoś ktos startował zarówno w Sochaczewie jak i teraz tym samym autem W TYM SAMYM setupie?
Z tym, że w porównaniu do Sochaczewa, w Piotrkowie praktycznie trakcji nie miałem ,no i w Piotrkowie jakoś w ogóle pod górkę było
weede napisał(a):czasy na mega zlocie były maksymalnie z [tiiit] i w ogole ich nie mozna brac pod uwage.
Auto jarka idzie jak złe i jest szybsze od mojej ZE, a ja robie na pomiarze profi sprzetem TAGa 15:01 przed kolektorami. W finale dostałem ponad pól dlugosci auta. Graty.
Oraz na porównaniu czasów innych aut. Odjęcie 0,5s daje całkiem sensowne wyniki.
Może kierownikowi taj 6MPS faktycznie za pierwszym razem udało sie "oszukać system"? Zwłaszcza, że za drugim przejazdem osiągnął już tylko 16,219s
Lukas007 napisał(a):Wykres
Przed i po strojeniu
– przed strojeniem AFR 14-16 na wtryskach od FP
– po strojeniu AFR 12.8 na wtryskach od FS-DET
No to przy takim wykresie moim skromnym zdaniem jak najbardziej warto zainteresować się przesunięciem odcinki. Wykres bardzo zbliżony do mojego. Moc idzie do samego końca w górę. Warto też jak najbardziej rozejrzeć się za krótszymi przełożeniami skrzyni biegów.