Strona 56 z 59

PostNapisane: 21 sty 2015, 12:36
przez onyx
no to działaj :) żeby na wiosnę był gotowy :P teraz idealny czas na dłubanie

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 27 sty 2015, 00:20
przez weede
pytanie do znawców Eatonów – będę miał kompresor na wierzchu, kupować ten cały zestaw profilaktycznie czy kupować jakoś osobono czy nic nie robić? :)
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-eato ... 80651.html

PostNapisane: 27 sty 2015, 02:06
przez onyx
Generalnie, jak się nic nie dzieje to nie ma co ruszać. te kompresory lekko ponad 200tyś km przejeżdżają i poza awariami elektrosprzęgieł, to nic się nie dzieje. Do wyjątków można na pewno zaliczyć przypadki, gdy obce ciało się dostanie do środka (uszkodzenia rotorów) lub ktoś postanowi jeździć z obr. ponad maksymalne dopuszczalne długotrwale (lecą łożyska). Na siłę bym nie ruszał.

P.S. Odezwij się do Boris86, bo to chyba jego kity naprawcze ;)

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 26 lut 2015, 17:45
przez weede
jakby ktoś miał i chciał się pozbyć to chętnie kupie (tanio!) kompletne zawieszenie przednie czyli wózek ze stabilizatorem oraz wahacze do mx3 1.8v6 (chyba , że 1.6 są takie same – nie wiem)

ORAZ

komplet mocowań (poduszek) silnika oraz skrzyni biegów.

PostNapisane: 26 lut 2015, 18:46
przez honda2911
w 1,6 tylko stabilizator jest cieńszy a reszta wszystko to samo

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 27 lut 2015, 21:48
przez mlody1921
Belka pod poduszki skrzyni jest inna 1,8-1,6

PostNapisane: 28 lut 2015, 09:31
przez witek
a w głownej belce od 1.6 nie masz otworów pod rozpórkę na dole :)

PostNapisane: 28 lut 2015, 11:09
przez honda2911
mlody1921 napisał(a):Belka pod poduszki skrzyni jest inna 1,8-1,6

witek napisał(a):a w głownej belce od 1.6 nie masz otworów pod rozpórkę na dole :)

no fakt zapomniałem o tym
czyli z 1,6 tylko wahacze

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 9 mar 2015, 14:24
przez weede
Wczoraj z okazji pięknej pogody wyciągnąłem mazde na lokalny event, wietrzenie klasyków...

...ale najpierw trzeba podładować akumulator bo ciężko odpalała
Obrazek

na zlocie:
Obrazek

Obrazek

Mam nadzieję niedługo nynuch będzie miał więcej czasu więc mam nadzieję poprawić parę rzeczy :)

PostNapisane: 9 mar 2015, 20:02
przez zemoj
weede napisał(a):...ale najpierw trzeba podładować akumulator bo ciężko odpalała

Niby lokalny event, a widzę, że przez Niemcy jechałeś :P

PostNapisane: 9 mar 2015, 20:08
przez Bartg
To samo miałem napisać <rotfl>

PostNapisane: 10 mar 2015, 09:16
przez Bosaczek55
piekności ;)

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 10 mar 2015, 11:39
przez szkodnik_byd
Na rolkach akumulator ladowal

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 5 maja 2015, 22:49
przez weede
Najprawdopodobniej mam delegację w czasie zlotu więc przepiszę to co pisałem w temacie zlotowym –>
Mam na sprzedaż wjazdówkę na zlot wraz z konkurencjami na torze z noclegiem na 2 osoby z soboty na niedziele za 310zł –> chętni na zlot proszę PW

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 4 cze 2015, 21:35
przez weede
parę osób juz widziało mój nowy dupowóz więc się pochwale i tutaj:
Obrazek

Seat Leon FR 1.4tsi, manual.

Co od mazdy – wykonany jest nowy stelaż tym razem full aluminium i bez mocowania na klime, czyli od razu do bloku. Dzięki temu kompresor wszedł dużo głębiej i nie będzie już uderzał o belkę przednią. Jest też zmodyfikowane orurowanie i będzie owinięte bandażem. Jak czas powoli i uda sie zgrać z Nynuchem to niedługo wyjazd i szybkie podstrojenie :)

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 5 cze 2015, 00:04
przez OddajMiKase
FR???aaa kumam przeciez to tsi czyli olej z silnika FRrrrrrrrrr litr na tysiaka haha.Kiedy KLa wrzucasz do seata?

PostNapisane: 5 cze 2015, 00:18
przez sly
FR Formula Racing ;)
Od seryjnego różni, go pakiet stylistyczny, heble, zawieszenie. I detale. Problem oleju występuje głównie w motorze 2.0. Ale po którymś roku niby to naprawili.

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 5 cze 2015, 00:41
przez weede
1.4 TFSI to ten już dobry po 2013, na pasku o oznaczeniu CMBA :)

PostNapisane: 5 cze 2015, 01:06
przez OddajMiKase
sly napisał(a):FR Formula Racing


powaga???nie no dzieki za wyjasnienie,bo nie mialem pojecia hahahaha


no autko fajnie wyglada,oby nie sprawialo problemow.Teraz co,mazda na garaz i porzadne szukanie mocy???

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 13 cze 2015, 22:04
przez weede
Mazda ożyła po śnie zimowym – wrzucam filmik chociaż mało co mówi, bo dzisiaj upał jak piorun i auto niewystrojone szczególnie zapłonem.



Zmieniony został stelaż na pełen aluminiowy (dzięki trzydziech :) ) i zamontowany głębiej (dzięki nynuch :) ). Nic już nie ma prawa uderzać o belkę przednią.

Stay tuned :)