Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
Sprawa tylnego stabilizatora przedstawia się następująco:
Po wnikliwych analizach okazało się, że nie trzeba daleko szukać
Czasem wystarczy ruszyć głową i rozwiązanie samo się nasuwa. Ta opcja jest najlepszą alternatywą, w stosunku do znacznie droższych proponowanych przez producentów aftermarketowych (whiteline, addco, etc.) oraz seryjnego kawałka drutu – inaczej nie nazwę stabilizatora w mx-6.
Jest to stabilizator od mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykanski (US spec), rocznik 00-02:
Part number: GG2A-28-151
Ma grubość 16mm, nie powoduje zrywania się łączników i w znaczący sposób poprawia własności jezdne. Do jazdy autem "na codzień" jest idealnym rozwiązaniem.
! UWAGA
! Stabilizator z rynku europejskiego i australijskiego ma inny kształt, nie będzie pasować P&P. Ponadto wymusza zastosowanie innych łączników i wymusza inny punkt mocowania – nie polecam.
Co do gumek stabilizatora, będą pasować np. od 626 EU spec lub od Premacy z ostatnich lat produkcji – czyli w modelach, w których byl stabilizator 16mm.
Przykładowe numery:
GE4T-28-156 (MAZDA 323 (BJ) (DO NUMERU NADWOZIA -000914) 98.05-, 626 (GF) 97.04-, 626 WAGON (GW) 97.10-, PREMACY (CP) (OD NUMERU NADWOAZIA 990601-) 99.03- )
Część dostępna bez problemu np. w IC
GG2A-28-156 (626 US spec)
Odnośnie łączników, tutaj sprawa jest już prosta – seryjne.
Przykładowa referencja:
TC1106 – prod. DELPHI
Cała operacja montażu jest banalnie prosta i nie pochłonie dużej ilości czasu.
Pozostaje tylko życzyć przyszłym naśladowcom powodzenia
Po wnikliwych analizach okazało się, że nie trzeba daleko szukać
Jest to stabilizator od mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykanski (US spec), rocznik 00-02:
Part number: GG2A-28-151
Ma grubość 16mm, nie powoduje zrywania się łączników i w znaczący sposób poprawia własności jezdne. Do jazdy autem "na codzień" jest idealnym rozwiązaniem.


Co do gumek stabilizatora, będą pasować np. od 626 EU spec lub od Premacy z ostatnich lat produkcji – czyli w modelach, w których byl stabilizator 16mm.
Przykładowe numery:
GE4T-28-156 (MAZDA 323 (BJ) (DO NUMERU NADWOZIA -000914) 98.05-, 626 (GF) 97.04-, 626 WAGON (GW) 97.10-, PREMACY (CP) (OD NUMERU NADWOAZIA 990601-) 99.03- )
Część dostępna bez problemu np. w IC
GG2A-28-156 (626 US spec)
Odnośnie łączników, tutaj sprawa jest już prosta – seryjne.
Przykładowa referencja:
TC1106 – prod. DELPHI
Cała operacja montażu jest banalnie prosta i nie pochłonie dużej ilości czasu.
Pozostaje tylko życzyć przyszłym naśladowcom powodzenia

Dziś madzia dostała nowe sprzęgło 

W końcu zaczęła się odpychać
Przy okazji wymieniony został uszczelniacz wału, uszczelniacze półosi, czujnik ciśnienia oleju i wjechała nowa miska olejowa. Oprócz tego, że stare sprzęgło się kończyło to powodem jego niedomagania i ślizgania się był wyciek oleju z uszczelniacza i płyty pomiędzy miską a blokiem (górna część miski).

W końcu zaczęła się odpychać
Przy okazji wymieniony został uszczelniacz wału, uszczelniacze półosi, czujnik ciśnienia oleju i wjechała nowa miska olejowa. Oprócz tego, że stare sprzęgło się kończyło to powodem jego niedomagania i ślizgania się był wyciek oleju z uszczelniacza i płyty pomiędzy miską a blokiem (górna część miski).

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
malutka napisał(a):W końcu zaczęła się odpychać
No tak do prawdy żeby się zaczęła odpychać to by się przydała chociaż vałka, też mi nigdy na osiągach nie zależało i dlatego też mam fs-a ale teraz brakuje troche tych kucyków i chciało by się więcej i więcej
krzychsolt napisał(a):malutka napisał(a):W końcu zaczęła się odpychać
No tak do prawdy żeby się zaczęła odpychać to by się przydała chociaż vałka, też mi nigdy na osiągach nie zależało i dlatego też mam fs-a ale teraz brakuje troche tych kucyków i chciało by się więcej i więcej
Golfik, na brak kucyków nie narzekam, po prostu czuję mega różnicę w jeździe po zmianie sprzęgła
Jasne że FS a KL to duża różnica, ale mam co chciałam i jest ok

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
malutka napisał(a):krzychsolt napisał(a):malutka napisał(a):W końcu zaczęła się odpychać
No tak do prawdy żeby się zaczęła odpychać to by się przydała chociaż vałka, też mi nigdy na osiągach nie zależało i dlatego też mam fs-a ale teraz brakuje troche tych kucyków i chciało by się więcej i więcej
Golfik, na brak kucyków nie narzekam, po prostu czuję mega różnicę w jeździe po zmianie sprzęgła
Jasne że FS a KL to duża różnica, ale mam co chciałam i jest ok
Tylko nie golfik, golfa sprzedałem dwa tygodnie temu, więc ksywa nie ważna
Gib napisał(a):Ekonomia zakupu nieco powala tylko.

P.S. Ciezko porownywac wolnossaca benzyne do turbo diesela... poza tym te spalanie chyba przy stalej predkosci
Dla kazdego pojecie, ze auto "jedzie" jest wzgledne. Dla jednego 100KM bedzie wystarczajace, drugiemu 300 bedzie malo
Ostatnio edytowano 22 cze 2011, 10:18 przez onyx, łącznie edytowano 1 raz
Nie może się obejść bez mojego wpisu tutaj
MXa widziałem już dawno temu, teraz pewnie cały czas zmienia się tylko na lepsze, jak znam uroczą właścicielkę
Auto ładne i w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata
MXa widziałem już dawno temu, teraz pewnie cały czas zmienia się tylko na lepsze, jak znam uroczą właścicielkę
Auto ładne i w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata
o exedy dobra firma też mam od roku i fajnie się zbiera madzia
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Pierwszy post uaktualniony o fotorelację z wymiany wydechu i poprawek blacharskich 
Madzia dostała nowy wydech z kwasówki, kolor space gray z palety BMW
, dokładki na przód i progi (te jeszcze nie założone), nowe felgi Kosei 16", stalowe nakładki na progi.
W przyszłym roku wymieniamy hamulce (zaciski z 6 już czekają) i być może uda się przeskoczyć do wyższej klasy na 1/4 ale o tym w odpowiednim czasie

Madzia dostała nowy wydech z kwasówki, kolor space gray z palety BMW
W przyszłym roku wymieniamy hamulce (zaciski z 6 już czekają) i być może uda się przeskoczyć do wyższej klasy na 1/4 ale o tym w odpowiednim czasie


good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Nooooooo, piękna robota aż miło popatrzeć
, piękny kolorek, do takiego jednak czerwone zaciski były by lepsze. Wszystko miodzio, jedyne czego mi brakuje to dystansów i lekkiej gleby.
Znaczki na tylną klapę to ile kosztowały ?

Znaczki na tylną klapę to ile kosztowały ?
Zaciski będą – ale w przyszłym roku, bo niedawno wsadzałam nowe klocki i tarcze, więc szkoda to teraz wyrzucać.
Gleba raczej nie. Jeżdżę nią na co dzień – przy naszych wspaniałych drogach tak jest dobrze
Znaczki 25 zł sztuka – allegro
Gleba raczej nie. Jeżdżę nią na co dzień – przy naszych wspaniałych drogach tak jest dobrze
Znaczki 25 zł sztuka – allegro

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
DamianMX6 napisał(a):Nooooooo, piękna robota aż miło popatrzeć, piękny kolorek, do takiego jednak czerwone zaciski były by lepsze. Wszystko miodzio, jedyne czego mi brakuje to dystansów i lekkiej gleby.
Znaczki na tylną klapę to ile kosztowały ?
Szkoda, że nie wpadłeś na zlot. W końcu daleko nie miałeś
Moge podesłać Ci namiar na tego gościa na PW jakbyś był zainteresowany. Możliwe, że ma ich więcej.malutka napisał(a):Znaczki 25 zł sztuka – allegro
Siw-y napisał(a):Teraz jak tak patrzę na te fotki z początku to faktycznie ten srebrny brzydki jest![]()
Zostało Wam jeszcze trochę tego lakieru
No w końcu do tego wniosku doszedłeś
Trochę jeszcze zostało. Chciałeś sobie paznokcie pomalować?

Siw-y napisał(a):onyx napisał(a):No w końcu do tego wniosku doszedłeś![]()
Ja żeby dojść potrzebuję czasu
Ja, kobiety
Siw-y napisał(a):
Miałem przebłysk czy aby nie zrobić klona![]()
Idziesz na łatwizne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości