Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez dam92 » 9 lis 2017, 22:00

Świetna MX-5, bardzo mi się podoba <serduszka>
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha :D pominąłem któryś post czy jeszcze nie było :D?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 21:57
Posty: 140 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Postprzez Fiveopac » 10 lis 2017, 13:13

onyx napisał(a):U mnie najlepiej sprawdza się 3,4 5 w zależności od biegu. Ale dalej uważam, że masz po prostu za mały port WG w korelacji z dość małą stroną gorącą. Sprawdzałeś jaki masz backpressure?
Ja w przyszłym sezonie przechodzę raczej na zewnętrzny 38 mm ;) Hehe też AVCR'a już mam opanowanego na wskroś :D Ale z tymi X to kojarzy mi się tylko ustawienie jeżeli masz auto learning. Dla mnie ta opcja uczenia słabo robi – i tak to trzeba później optymalizować.
F/b speed nie da się raczej wyłączyć, a określa to nic innego jak prędkość wprowadzania korekt przez AVCR do zadanego boostu. Przyjrzyj się dokładnie temu Start Duty na każdym z biegów również.

P.S. Mechanicznie dźwignia od aktuatora się nie przycina nigdzie?


Mechanicznie nic nie blokuje ani cięgna ani klapki. Strona gorąca nie jest jakaś wielka, w końcu to tylko gt30 na flanszy t25. Duży backpressure oznacza restrykcję a to właśnie ogarniam <spoko>
FB da się bez problemu wyłaczyć :) wtedy avcr działa jak zwykłe ebc na samym duty cycle. Start duty z kolei odejmuje od duty cycle w całym zakresie wpisaną wartość , i defacto ogarnia się tym zmianę doładowania na poszczególnych biegach. Mam to ustawione na zero w każdej pozycji :)
Jak wydech nie ogarnie mi tego problemu to chyba to auto sprzedam i niech ktoś inny cierpi z tą marną mocą <dupa>
Masz jakieś problemy z boostem że idziesz w zewnętrzny wg?

dam92 napisał(a):Świetna MX-5, bardzo mi się podoba <serduszka>
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha :D pominąłem któryś post czy jeszcze nie było :D?

Dzięki, historia filmików sięga już 10 lat więc coś się tam do oglądania znajdzie z różnych setupów ;) https://www.youtube.com/user/fiv3opac
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2015 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4243 (7/18)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T

Postprzez onyx » 10 lis 2017, 14:26

Mi się już po prostu nudzi, dlatego ide w zewn. WG :D Korci mnie screamer pipe <serduszka>

Gt30 może być z roznym AR ;) A to bedzie glownie mialo skutek na wstawanie i ewentualne "zapychanie".

A tak poważnie, to na wew. przy miękkiej sprężynie górą traciłem boost, a na twardej podobne zjawisko jak u Ciebie :) Poradziłem bawiąc się F/B speed i start duty. Część gorącą też przeportowałem i kanały do WG.

Jak średnica WG będzie za mala, to mimo że klapka będzie otwarta a spalin będzie za dużo to będzie peak. Po prostu nie będzie ogarniętego poprawnego sterowania.
Druga sprawa czy na bank masz w 100% szczelną membranę od aktuatora? Nigdzie wężyk się nie załamuje? Próbowałeś włożyć restrykcje w przewód od aktuatora?
Wydech Ci wiele tu nie pomoże moim zdaniem, ale jak chcesz to spróbować zawsze można :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2147 (72/47)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 10 lis 2017, 20:21

Właśnie zapomniałem powiedzieć o restryktorze w Subaru nigdy nie mogłem żadnego EBC ustawić bez zmniejszenie średnicy podciśnienia do WG
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 15974 (4/201)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez dam92 » 16 lis 2017, 17:52

Ale to fajnie jeździ <rotfl> <serduszka>
Jeździłbym <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 21:57
Posty: 140 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Postprzez mlody1921 » 17 lis 2017, 13:13

Też tak miałem jak pisze ONYX Holset hx35 WG małe 38mm i doładowanie małe 0,6
WG sie otwierało przy np. 0,3 i na 2,3 był ok a przy 4 i 5 biegu WG nie obrabialo i był peak po zmianie na wieksze WG było lux
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2363 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez side40 » 28 gru 2017, 16:48

Piękne auto, gratuluję i zazdroszczę :)
Początkujący
 
Od: 27 gru 2017, 17:35
Posty: 2
Auto: GH 2.0

PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 15 sty 2018, 12:33.
Powód: Spam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy