Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Teraz Ci odpowiem, bo widzę post bez głupich odzywek.
Na zlot Nissana nie wyrobię się, bo muszę jeszcze zająć się hamulcami.
Na przód wlecą nacinane Mikody z klockami Hawk HP+ a na tył komplet ATE. Dodatkowo zaciski z tyłu zostaną zregenerowane.
Na zlot Nissana nie wyrobię się, bo muszę jeszcze zająć się hamulcami.
Na przód wlecą nacinane Mikody z klockami Hawk HP+ a na tył komplet ATE. Dodatkowo zaciski z tyłu zostaną zregenerowane.
Ostatnio edytowano 15 sie 2016, 20:08 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
No szkoda. Chciałbym zobaczyć jak teraz będzie jeździć.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Na epromie z KLZE Vrisy zamykają się normalnie przy 6500? czy wyżej?
Wpadłem w sumie na taki pomysł bo w KLu czuć i słychać jak zamykają się Vrisy że nie ma sensu kręcić dalej, jakby wykonać prosty układ który czytałby obroty silnika i np. wtedy kiedy seryjne ECU je zamyka czyt. 6500 żeby to puszczało na nie sygnał do otwarcia i trzymało np. do 7000,
Wpadłem w sumie na taki pomysł bo w KLu czuć i słychać jak zamykają się Vrisy że nie ma sensu kręcić dalej, jakby wykonać prosty układ który czytałby obroty silnika i np. wtedy kiedy seryjne ECU je zamyka czyt. 6500 żeby to puszczało na nie sygnał do otwarcia i trzymało np. do 7000,
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Jest juz takie coś. Pogadaj z Gadula.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
dam92 napisał(a):Na epromie z KLZE Vrisy zamykają się normalnie przy 6500? czy wyżej?
Wpadłem w sumie na taki pomysł bo w KLu czuć i słychać jak zamykają się Vrisy że nie ma sensu kręcić dalej, jakby wykonać prosty układ który czytałby obroty silnika i np. wtedy kiedy seryjne ECU je zamyka czyt. 6500 żeby to puszczało na nie sygnał do otwarcia i trzymało np. do 7000,
To że Ci się wydaje na czucie ze nie ma sensu kręcić dalej to nieprawda gdyż niestety trzeba kręcić wyżej aby osiągnąć optymalne obroty po zmianie biegu na wyższy. Poza tym moc jest i tak duża od 6500 do 7500 i jeżeli chcesz się z kimś ścigać to musowo musisz mazde do takich obrotów trzymać.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
dam92 napisał(a):Na epromie z KLZE Vrisy zamykają się normalnie przy 6500? czy wyżej?
Nie sprawdzałem tego ale ponoć jest tak: "seryjnie dla KLZE jest 3600, 4600, 6600, o optymalnie 4000, 4800, 6800".
Jest sens wyżej kręcić, by po zmianie biegu znaleźć się na odpowiednich obrotach. W rasowym KL-ZE moc rośnie do 6800 rpm.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
KL-ZE z xedos9 190ps(140kW)/6500rpm, 22,2 kg · m (218N · m) / 5000rpm dane z Japonii
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Troszkę jest różnicy Maksymalna moc wyjściowa 200PS (147kW) / 6500rpm
Maksymalny moment obrotowy 22,8 kg · m (223.6N · m) / 5500rpm. Dane oryginalne z Japonii
Maksymalny moment obrotowy 22,8 kg · m (223.6N · m) / 5500rpm. Dane oryginalne z Japonii
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
kreska Rafała znana co pokaże u Ciebie ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jeśli nic ciekawego to wiesz co zrobię...
Z racji tego, że wolę jeździć niż dłubać w samochodzie to podczas przygotowań do nowego dolotu zamontowałem chłodnicę oleju z Mazdy RX-8 zamiast seryjnej wspomagania.
Skompletowane części:
-chłodnica oleju lewa Mazda RX-8 (265mmx175mmx50mm)
-uniwersalne mocowania chłodnicy Mocal
-końcówki oczkowe FI-18 DN12
-przewód olejowy 12mm 1MPa 2m
-oryginalne śruby przewodów
-podkładki miedziane
-oryginalne blaszki z nakrętkami
-opaski 12-22mm
Został usunięty termostat a kanał od małego obiegu zaślepiony:
Po kolejnym weekendzie z samochodem/silnikiem:
Chciałem taką jak ma weede, ale jej króćce mają tylko 10mm średnicy zewnętrznej. Chłodnica z MX-3 V6 ma 12mm a z RX-8 14mm.
Planowałem umieścić chodnicę za prawym halogenem ale okazała się za duża. Może to i dobrze obecne miejsce jest bezpieczniejsze.
Chłodnica ma spory potencjał, jadąc bez belki i zderzaka wieczorem była delikatnie ciepła a płyn podniósł się o 2/10 skali min-max. Po montażu powyższych podnosi się o 4/10 skali. Ważne, że płyn nagrzewa się do optymalnej temperatury, bynajmniej mam takie wrażenie i jak zacznie się pałowanie płyn nie podniesie się o 15/10 skali.
W 30% jest to moja fanaberia, ale nie chcę w ekstremalnej sytuacji zgubić wspomagania i zagotować płynu...
Z racji tego, że wolę jeździć niż dłubać w samochodzie to podczas przygotowań do nowego dolotu zamontowałem chłodnicę oleju z Mazdy RX-8 zamiast seryjnej wspomagania.
Skompletowane części:
-chłodnica oleju lewa Mazda RX-8 (265mmx175mmx50mm)
-uniwersalne mocowania chłodnicy Mocal
-końcówki oczkowe FI-18 DN12
-przewód olejowy 12mm 1MPa 2m
-oryginalne śruby przewodów
-podkładki miedziane
-oryginalne blaszki z nakrętkami
-opaski 12-22mm
Został usunięty termostat a kanał od małego obiegu zaślepiony:
Po kolejnym weekendzie z samochodem/silnikiem:
Chciałem taką jak ma weede, ale jej króćce mają tylko 10mm średnicy zewnętrznej. Chłodnica z MX-3 V6 ma 12mm a z RX-8 14mm.
Planowałem umieścić chodnicę za prawym halogenem ale okazała się za duża. Może to i dobrze obecne miejsce jest bezpieczniejsze.
Chłodnica ma spory potencjał, jadąc bez belki i zderzaka wieczorem była delikatnie ciepła a płyn podniósł się o 2/10 skali min-max. Po montażu powyższych podnosi się o 4/10 skali. Ważne, że płyn nagrzewa się do optymalnej temperatury, bynajmniej mam takie wrażenie i jak zacznie się pałowanie płyn nie podniesie się o 15/10 skali.
W 30% jest to moja fanaberia, ale nie chcę w ekstremalnej sytuacji zgubić wspomagania i zagotować płynu...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Ładnie, szczególnie pomocne przy gętsych slalomach
misiak89-89 napisał(a):Ładnie, szczególnie pomocne przy gętsych slalomach
Na Niskie Łąki jak znalazł.
Bartg napisał(a):Witamy w Projektach
Jestem już umówiony i w poniedziałek będzie wymarzony wydech.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości