Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
zbedna masa dla tekkena
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2035 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
to chyba juz ostatni sezon Madzi efci...
w przyszlym roku nie bedzie juz czego wycinac
w przyszlym roku nie bedzie juz czego wycinac
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
no bardzo ładnie schodzisz z masą . Pewnie już też Ci po głowie chodzi wycięcie wnęki na dojazdówkę . Można też urwać ze 4 kg. Pozdrawiam i kiedy na wagę jedziesz ?
A stary bak już zdemontowałeś ? Ile chcesz urwać z masy auta – cel 900 kg realny ?
A stary bak już zdemontowałeś ? Ile chcesz urwać z masy auta – cel 900 kg realny ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Myślałem ale bardziej w kwestii aerodynamiki, bo wagowo dużo nie ugram, bo wytnę wnękę, a i tak w jej miejsce będę musiał wspawać blachę i dać jakieś wzmocnienie co by się nie telepała. Jak wyleci zbiornik to w zależności od tego jak będzie wyglądać podłoga będę nad tym dumał.
Z wagą do 900 nie dobiję, bo teraz niby wyleciała:
– podsufitka 2 kg
– nagrzewnica 3,5kg
– dmuchawa 2,2 kg
– bak + przewody 10-15kg?
– klapa -10 kg
– drzwi tył – 12 kg
Czyli razem jakieś 40 kg a dużego pola do popisu już nie mam.
Z drugiej strony wpadły:
– zbiornik 20l 3,5kg
– stelaż zbiornika – 4-6 kg?
– obudowa zbiornika 10 kg? (jeszcze nie zrobiona więc nie wiem)
– jakieś pierdoły ukł. paliwowego
– cięższe kola z przodu ?
– gaśnica
– nitro
....
Czyli podsumowując względem zeszłego sezonu bedzie może 20 kg mniej a to w najlepszym wypadku 980kg?
Z drugiej strony to co usunąłem wyleciało z tyłu, a to co przybyło wpadło na przód co poprawi trochę rozkład masy.
Na wagę wjadę jak wszystko poskładam i odpalę auto. Czyli jeszcze kilka miesięcy hehe
no to trzeba trzeba będzie zwiększać moc
Z wagą do 900 nie dobiję, bo teraz niby wyleciała:
– podsufitka 2 kg
– nagrzewnica 3,5kg
– dmuchawa 2,2 kg
– bak + przewody 10-15kg?
– klapa -10 kg
– drzwi tył – 12 kg
Czyli razem jakieś 40 kg a dużego pola do popisu już nie mam.
Z drugiej strony wpadły:
– zbiornik 20l 3,5kg
– stelaż zbiornika – 4-6 kg?
– obudowa zbiornika 10 kg? (jeszcze nie zrobiona więc nie wiem)
– jakieś pierdoły ukł. paliwowego
– cięższe kola z przodu ?
– gaśnica
– nitro
....
Czyli podsumowując względem zeszłego sezonu bedzie może 20 kg mniej a to w najlepszym wypadku 980kg?
Z drugiej strony to co usunąłem wyleciało z tyłu, a to co przybyło wpadło na przód co poprawi trochę rozkład masy.
Na wagę wjadę jak wszystko poskładam i odpalę auto. Czyli jeszcze kilka miesięcy hehe
piwo napisał(a):to chyba juz ostatni sezon Madzi efci...
w przyszlym roku nie bedzie juz czego wycinac
no to trzeba trzeba będzie zwiększać moc
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
dieta w toku, ale z nią jest trochę trudniej, bo nie wytnę nic bzykiem nie tracąc czynności życiowych
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Będziesz jeździł na e85 ze stacji? Czy jakas wlasna mieszanka?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Jeszcze nie wiem, jak będzie bliżej odpalania to będę się martwił.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Auto zostaje już tylko na lawete i zawody czy jakieś Streetowe upalanko dalej wchodzi w grę?
Aktulane 400KM przyjmuje dalej tarcza z KL w kevlarze + seryjny docisk?
Aktulane 400KM przyjmuje dalej tarcza z KL w kevlarze + seryjny docisk?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Raczej tylko laweta, na streeta nie ma za bardzo warunków i chyba nie miałbym odwagi poginać 150+ przez miasto (pomijam już fakt możliwości utraty prawka). Stąd też projekt idzie w tą a nie inną stronę.
Spiek nie wypalił więc wróciłem do pełnej tarczy z nowo obitym kevlarem + nowy docisk z K serii. W tym sezonie jest plan na wielotarcz bo obecne sprzęgło już tego nie zniesie
Spiek nie wypalił więc wróciłem do pełnej tarczy z nowo obitym kevlarem + nowy docisk z K serii. W tym sezonie jest plan na wielotarcz bo obecne sprzęgło już tego nie zniesie
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Powiedz. Sprzęgło z KL siada na zamach od BP bez kłopotu?
Co trzeba zmodyfikowac? wyspręglik?
Bo mam do wymiany sprzęgiełko i nie wiem w jaką stronę iść.
Co trzeba zmodyfikowac? wyspręglik?
Bo mam do wymiany sprzęgiełko i nie wiem w jaką stronę iść.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Dawno temu je zakładałem ale wydaje mi się że Waldii delikatnie skracał wysprzęglik bo nie było luzu.
Jak dla mnie do 400NM zestaw idealny, bo masz dalej normalne sprzęgło.
Jak dla mnie do 400NM zestaw idealny, bo masz dalej normalne sprzęgło.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan w dążeniu do jak najmniejszej masy Mazdy zawsze możesz pokusić się o wymianę deski rozdzielczej na lżejszą . Lecz wtedy pewnie musiał byś też wymienić seryjny licznik na jakiś elektroniczny jak mają w driftowozach . Tylko to są wiadomo koszta , ale masz kozacki fotelik , wyprute wnętrze to taki modzik by spoko wyglądał i zawsze parę kg by znowu uciekło
Za cenę takiego wyświetlacza to teken nieźle dokoksuje auto
hehe też, z drugiej strony nie potrzebuje takiego dasha bo mam tablet, który komunikuje sie z EMU i wyświetlana wszystkie potrzebne parametry życiowe silnika.
Druga kwestia to nie po to szukałem cyfrowych zegarów żeby się ich teraz pozbyć. Nawet jeżeli będą pokazywały tylko obroty silnika to i tak się ich nie pozbędę.
Na przyszły rok jest plan zrobić deskę z alu, no ale tak jak mówiłem planów mam sporo, a znając moje tempo prac większości i tak nie zrealizuję hehe
W tym roku chcę zrobić tak żeby to jako tako wyglądało
Druga kwestia to nie po to szukałem cyfrowych zegarów żeby się ich teraz pozbyć. Nawet jeżeli będą pokazywały tylko obroty silnika to i tak się ich nie pozbędę.
Na przyszły rok jest plan zrobić deskę z alu, no ale tak jak mówiłem planów mam sporo, a znając moje tempo prac większości i tak nie zrealizuję hehe
W tym roku chcę zrobić tak żeby to jako tako wyglądało
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Nooo talent taki że pierwsze V8 mam już za sobą hehe:
Tak więc deskę też się wyrzeźbi ale wszystko w swoim czasie
Tak więc deskę też się wyrzeźbi ale wszystko w swoim czasie
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości