Mazda 323F BA KL-DE 94'
jasny gwint! robi to wrażenie powiem szczerze
a jak tam po zmianie kolektora się śmiga mistrzu?
a jak tam po zmianie kolektora się śmiga mistrzu?
a po zmianie kolektora, przepustnica jeszcze KF dupochamownia czuje różnice przy otwieraniu VRISów
a największego kopa czuć przy drugim VRISie
wczoraj jak chciałem nagrać jakieś videło to się ukruszyła plastikowa nasadka przy nagrzewnicy i straciłem cały płyn, więc chwilowo jest obejście i nie ma grzania w aucie
a największego kopa czuć przy drugim VRISie
wczoraj jak chciałem nagrać jakieś videło to się ukruszyła plastikowa nasadka przy nagrzewnicy i straciłem cały płyn, więc chwilowo jest obejście i nie ma grzania w aucie
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Z dzisiejszego dłubania naprawiłem ułamaną regulacje wysokości lampy przez diagnostę jakoś 2 lata temu
oraz po przymiarkach przepustnica od KL z GE nie wejdzie bo się blokuje o krućce od nagrzewnicy
więc zostaje z KF w takim razie zostanie rozwiercona do 65-67 mm bo taką średnicę wewn kolektor
dalej tylko ECU Master i będzie latać
oraz po przymiarkach przepustnica od KL z GE nie wejdzie bo się blokuje o krućce od nagrzewnicy
więc zostaje z KF w takim razie zostanie rozwiercona do 65-67 mm bo taką średnicę wewn kolektor
dalej tylko ECU Master i będzie latać
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Dej mu do odcinki a nie Przed kolektorem robiła 7.5 bodajże na g-techu, także trochę lepiej niż kf Chociaż bardzo nierówno jeździła, czasy między 7.5 a 9.5 chyba, nie wiem czemu.
Fasola napisał(a):Nie to żebym się czepiał brachu, ale nie widać powalającej różnicy między KF'em
Może nie do setki, ale elastyczność zdecydowanie stoi po stronie KLa
Det 3 od Capazo już zamontowany ale mam małe problemy. bo odpala ale po chwili gaśnie jutro kolejne próby
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
problemów ciąg dalszy odpalanie bez problemu, ale nie wkręca się na obroty
przy delikatnym otwieraniu przepustnicy ok bez problemu przy mocniejszym dławi się
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
To samo co u mnie w mx6, jaka może być przyczyna?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
juz odpiaslem capazo. rpzyczyna kjedna.
zluy odczyt z map sensora. widac na mapie ze ciagle pokazuje 22kpa (przy dodawaniu gazu powinno rosnac do 100kpa). albo wezyk dziurawy od map sensora albo zle podpieles.
cala przycyzna.
zluy odczyt z map sensora. widac na mapie ze ciagle pokazuje 22kpa (przy dodawaniu gazu powinno rosnac do 100kpa). albo wezyk dziurawy od map sensora albo zle podpieles.
cala przycyzna.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Czas trochę odświeżyć temat
Ostatnio trochę elementów eksploatacyjnych wymieniłem
Ecumaster już całkowicie podpięty w trybie FI lecz ze względu na wariujące wskazania z sondy szerokopasmowej nie idzie wystroić
w lipcu dostała nowe graty
* łączniki stabilizatora przód i tył JGR/Ramech
* gumy trzymające staba tył NOK
* tuleje przód wahacza NOK
* tuleje wahacza tył (motylki) NOK
* olej Valvoline 5W40
* filtr oleju OE Mazda
* sprężynki na wałkach ssących OE
* amortyzatory KYB Exel-G olej-gaz
* osłony i odboje Sachs
Na amory musiałem czekać około 3 tyg ze względu na braki w magazynach i sprowadzenie ich od producenta
Z wymianą reszty nie było jakoś specjalnie problemów
oraz kilka zdjęć z wymiany gratów:
po lewej nowy stary po prawej sprężynka wałka
w częściach wałek ssący i 2 sprężynki
korek spustowy oleju z magnesem po około 8 tyś km
Po całej wymianie trochę o lakier zadbałem
Nałożony wosk TurleWax
Dach po wypolerowaniu wosku
Miejsce montażu sondy szerokopasmowej
Ostatnio trochę elementów eksploatacyjnych wymieniłem
Ecumaster już całkowicie podpięty w trybie FI lecz ze względu na wariujące wskazania z sondy szerokopasmowej nie idzie wystroić
w lipcu dostała nowe graty
* łączniki stabilizatora przód i tył JGR/Ramech
* gumy trzymające staba tył NOK
* tuleje przód wahacza NOK
* tuleje wahacza tył (motylki) NOK
* olej Valvoline 5W40
* filtr oleju OE Mazda
* sprężynki na wałkach ssących OE
* amortyzatory KYB Exel-G olej-gaz
* osłony i odboje Sachs
Na amory musiałem czekać około 3 tyg ze względu na braki w magazynach i sprowadzenie ich od producenta
Z wymianą reszty nie było jakoś specjalnie problemów
oraz kilka zdjęć z wymiany gratów:
po lewej nowy stary po prawej sprężynka wałka
w częściach wałek ssący i 2 sprężynki
korek spustowy oleju z magnesem po około 8 tyś km
Po całej wymianie trochę o lakier zadbałem
Nałożony wosk TurleWax
Dach po wypolerowaniu wosku
Miejsce montażu sondy szerokopasmowej
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
http://allegro.pl/magnetyczny-korek-ole ... 9198.html#
lub u tego sprzedawcy parzcie śr gwintu nie pamiętam
lub u tego sprzedawcy parzcie śr gwintu nie pamiętam
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):ze względu na wariujące wskazania z sondy szerokopasmowej nie idzie wystroić
Jaki masz firmware? 1.1?
To jest całkowicie niezrozumiała polityka Innovate. Firmware 1.1 jest najgorzej działającym oprogramowanie a ta firma z uporem maniaka go promuje i jest to jedyna wersja dostępna na stronie firmowej. Ludzie robią downgrade do 1.0 który działa lepiej albo upgrade do 1.2 który nie jest oficjalnie dostępny.
Można go ściągnąć np. stąd:
http://forum.nistune.com/viewtopic.php?f=16&t=1902
Majki88 napisał(a):korek spustowy oleju z magnesem po około 8 tyś km
Ja taki korek mam od ok. 4 lat. Kiedyś nawet wywiązała się dyskusja tu na forum i sporo "fachowców" twierdziło, że jest on zupełnie nie potrzebny bo przecież filtr jest
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
W tym wypadku, chyba wszystkie z wymienionych przez Ciebie fw byly przecwiczone. Wyglada na to, ze sensor jest uwalony.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości