Mazda 323F BA KL-DE 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez misiak89-89 » 16 maja 2012, 23:21

jasny gwint! robi to wrażenie powiem szczerze :D

a jak tam po zmianie kolektora się śmiga mistrzu?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez prejt » 17 maja 2012, 19:42

<serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka>
Madzia;*
Gosia ;*
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2010, 22:30
Posty: 27
Skąd: Krobia
Auto: Mazda MX-3 DOHC [EC] 1.6 16V
1992 r

Postprzez Majki88 » 17 maja 2012, 20:01

a po zmianie kolektora, przepustnica jeszcze KF dupochamownia czuje różnice przy otwieraniu VRISów
a największego kopa czuć przy drugim VRISie
wczoraj jak chciałem nagrać jakieś videło to się ukruszyła plastikowa nasadka przy nagrzewnicy i straciłem cały płyn, więc chwilowo jest obejście i nie ma grzania w aucie
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Bartg » 17 maja 2012, 20:03

G-techem go ! :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7815 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Majki88 » 19 maja 2012, 21:03

Z dzisiejszego dłubania naprawiłem ułamaną regulacje wysokości lampy przez diagnostę jakoś 2 lata temu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

oraz po przymiarkach przepustnica od KL z GE nie wejdzie bo się blokuje o krućce od nagrzewnicy
więc zostaje z KF w takim razie zostanie rozwiercona do 65-67 mm bo taką średnicę wewn kolektor
dalej tylko ECU Master i będzie latać

Obrazek
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Majki88 » 23 maja 2012, 00:32


Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez flywin » 23 maja 2012, 13:18

@majki jak zrobiłeś podświetlenie zegarów?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Fasola » 23 maja 2012, 13:45

Nie to żebym się czepiał brachu, ale nie widać powalającej różnicy między KF'em :(
Fasola
 

Postprzez Bartg » 23 maja 2012, 14:11

Dej mu do odcinki a nie :P Przed kolektorem robiła 7.5 bodajże na g-techu, także trochę lepiej niż kf ;) Chociaż bardzo nierówno jeździła, czasy między 7.5 a 9.5 chyba, nie wiem czemu.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7815 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Gared » 23 maja 2012, 16:20

Fasola napisał(a):Nie to żebym się czepiał brachu, ale nie widać powalającej różnicy między KF'em :(

Może nie do setki, ale elastyczność zdecydowanie stoi po stronie KLa ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Majki88 » 17 cze 2012, 01:33

Det 3 od Capazo już zamontowany ale mam małe problemy. bo odpala ale po chwili gaśnie jutro kolejne próby
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Majki88 » 19 cze 2012, 21:00

Obrazek

problemów ciąg dalszy odpalanie bez problemu, ale nie wkręca się na obroty
przy delikatnym otwieraniu przepustnicy ok bez problemu przy mocniejszym dławi się
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez sylwo » 19 cze 2012, 21:03

To samo co u mnie w mx6, jaka może być przyczyna?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez piwo » 19 cze 2012, 21:53

juz odpiaslem capazo. rpzyczyna kjedna.
zluy odczyt z map sensora. widac na mapie ze ciagle pokazuje 22kpa (przy dodawaniu gazu powinno rosnac do 100kpa). albo wezyk dziurawy od map sensora albo zle podpieles.
cala przycyzna.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4752 (239/131)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Majki88 » 21 sie 2012, 20:51

Czas trochę odświeżyć temat

Ostatnio trochę elementów eksploatacyjnych wymieniłem

Ecumaster już całkowicie podpięty w trybie FI lecz ze względu na wariujące wskazania z sondy szerokopasmowej nie idzie wystroić

w lipcu dostała nowe graty
* łączniki stabilizatora przód i tył JGR/Ramech
* gumy trzymające staba tył NOK
* tuleje przód wahacza NOK
* tuleje wahacza tył (motylki) NOK
* olej Valvoline 5W40
* filtr oleju OE Mazda
* sprężynki na wałkach ssących OE
* amortyzatory KYB Exel-G olej-gaz
* osłony i odboje Sachs

Na amory musiałem czekać około 3 tyg ze względu na braki w magazynach i sprowadzenie ich od producenta

Z wymianą reszty nie było jakoś specjalnie problemów

oraz kilka zdjęć z wymiany gratów:

Obrazek
Obrazek
po lewej nowy stary po prawej sprężynka wałka
Obrazek
w częściach wałek ssący i 2 sprężynki
Obrazek
korek spustowy oleju z magnesem po około 8 tyś km
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po całej wymianie trochę o lakier zadbałem
Nałożony wosk TurleWax
Obrazek
Obrazek
Dach po wypolerowaniu wosku
Obrazek
Miejsce montażu sondy szerokopasmowej
Obrazek
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez mlody1921 » 22 sie 2012, 15:01

Też bym taki korek zakupił :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Majki88 » 23 sie 2012, 22:19

http://allegro.pl/magnetyczny-korek-ole ... 9198.html#

lub u tego sprzedawcy parzcie śr gwintu nie pamiętam
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Jacek176 » 24 sie 2012, 11:03

Majki88 napisał(a):ze względu na wariujące wskazania z sondy szerokopasmowej nie idzie wystroić

Jaki masz firmware? 1.1?
To jest całkowicie niezrozumiała polityka Innovate. Firmware 1.1 jest najgorzej działającym oprogramowanie a ta firma z uporem maniaka go promuje i jest to jedyna wersja dostępna na stronie firmowej. Ludzie robią downgrade do 1.0 który działa lepiej albo upgrade do 1.2 który nie jest oficjalnie dostępny.
Można go ściągnąć np. stąd:
http://forum.nistune.com/viewtopic.php?f=16&t=1902

Majki88 napisał(a):korek spustowy oleju z magnesem po około 8 tyś km

Ja taki korek mam od ok. 4 lat. Kiedyś nawet wywiązała się dyskusja tu na forum i sporo "fachowców" twierdziło, że jest on zupełnie nie potrzebny bo przecież filtr jest :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez sq2jul » 24 sie 2012, 16:51

W tym wypadku, chyba wszystkie z wymienionych przez Ciebie fw byly przecwiczone. Wyglada na to, ze sensor jest uwalony.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez @tomek@ » 24 sie 2012, 19:33

Majki88 napisał(a):Nałożony wosk TurleWax

:| pojechałeś po bandzie <lol>Grubiej się nie dało? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy