Mazda 323F BA KL-DE 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Majki88 » 7 mar 2011, 13:14

Dzięki za miłe słowa

Po kolejnej wizycie idzie co raz lepiej
A teraz kilka fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez H4n50n » 8 mar 2011, 10:46

To czerwone na podłodze to krew ? <boje się>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez Siw-y » 8 mar 2011, 12:45

H4n50n napisał(a):To czerwone na podłodze to krew ? <boje się>
Raczej minia hahaha
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez H4n50n » 8 mar 2011, 15:42

To mnie uspokoiłeś bo już myślałem że sobie właściciel flaki wypruwa żeby doprowadzić auto do idealnego stanu hahaha <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez sq2jul » 8 mar 2011, 18:28

Mikołaj, gratuluje zapalu :). Powiedz mi jak ogarniesz elektronike w przypadku KL'a? Jaki masz komp, przeplywke i aparat? Jaki samochod jest dawca? Rozumiem, ze bedzie to cos bez immo? Masz plan na ogarniecie podlaczenia zegarow pod nowa wiazke/komp? Ogolem szacunek – czekam na wiecej :)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Majki88 » 8 mar 2011, 20:51

Julian wszystkiego się w swoim czasie dowiecie :D
Dawca to mx z generacji GE
A immo będzie fabryczne z KF (obecnie nie posiadam)
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez sq2jul » 8 mar 2011, 21:11

Majki88 napisał(a):Dawca to mx z generacji GE
A immo będzie fabryczne z KF (obecnie nie posiadam)


Jak chcesz to pozenic? Zakladasz kompa od KF'a?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Majki88 » 8 mar 2011, 21:45

<spoko>
chwilowo tak
jak nie będzie dawać rady dolać to albo SMT6/7 lub Ecumaster DET II lub III i szerokopasmowa sonda
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez sq2jul » 8 mar 2011, 22:30

Nie lepiej od razu kombinowac kompa od KLa? Tak czy siak daj znac jak bedzie wygladal sprawa podlaczenia tego do Twoich zegarow (no chyba, ze zegary zmienisz nad te od eFki GT – chociaz nie wiem jak to dokladnie wyglada i czy bedzie w ogole taka potrzeba). Zakladajac, ze bedziesz mial cala wiazke z kompem od KF'a w podlaczeniu zegarow upatruje sie potencjalnych problemow. Na pewno bede sledzil na biezaci Twoj temat :)

P.S.
jeszcze co do tematow immo. Z tego co mi wiadomo komp + modul immo stanowia nierozerwalna pare.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez luki_92_92 » 8 mar 2011, 22:35

Przecież zegary są kompatybilne między wersjami silnikowymi różnią się tylko wyskalowaniem obrotomierza (a konkretniej odkąd się zaczyna namalowane czerwone pole)? Więc w czym ma być niby problem?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez sq2jul » 8 mar 2011, 22:53

luki_92_92 napisał(a):Więc w czym ma być niby problem?


Z podłączeniem?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez luki_92_92 » 8 mar 2011, 23:00

Powtarzam pytanie: z czym ma być problem? Skoro są to takie same liczniki różniące się naniesioną farbką (na skali obrotomierza) więc jaki widzisz potencjalny problem? Skoro nawet licznik od Bj pasuje i działa to czemu ma nie działać taki jak był od początku?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez sq2jul » 8 mar 2011, 23:07

luki_92_92 napisał(a):więc jaki widzisz potencjalny problem?


Taki, ze zegary dzialaly z kompem od Z5, a teraz trzeba je pozenic z kompem od KF. Jezeli podlaczenie jest dokladnie takie samo to nie ma najmniejszego problemu, jednak nie musi tak byc.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Majki88 » 8 mar 2011, 23:14

<cisza>
jak się wezmę za zegary, to rozwieje wasze wątpliwości więc nie gryźć mi się tu :)
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez luki_92_92 » 9 mar 2011, 00:53

Nie wiem co rozumiesz poprzez podłączenie ale wtyczki są takie same w zegarach na 99.99% jeśli o to ci chodzi
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez sq2jul » 9 mar 2011, 01:26

1. Rodzaj zastosowanej wtyczki,
2. Kolejność pinów,
3. Ogólnie rzecz biorąc – protokół komunikacji.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Majki88 » 10 mar 2011, 09:03

Ponieważ posiadam tempomat od GE i chcę go założyć do BA oraz mając kilka pomysłów w głowie na temat licznika i wykorzystania wolnego paska, tam gdzie jest fabrycznie miejsce na kontrolki od automatu ( wystarczy wsadzić żarówki oraz odpowiednio podawać napięcie z konkretnych pinów)
Obrazek

W sumie jest do wykorzystania 7 pozycji
na 4 mam pomysł tzn:
– check engine po lekkim zmodyfikowaniu wiązki przy kompie oraz dodaniu zworki-przełącznika (GDN+TEN) mrugała by ta kontrolka, normalny stan zgaszona
– Cruise – info o włączeniu tempomatu
– VRIS 1
– VRIS 2 (co by wiadomo było kiedy się zaczyna żwir w baku mieszać)


Zrobiłem coś takiego
Obrazek

Czekam na jakieś propozycje/modyfikacje/zażalenia <diabełek>
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez H4n50n » 10 mar 2011, 09:58

Skoro już psujemy zegary to może kontrolka zmiany biegów? Można ustawić pod wykres z hamowni.
Może by też wymienił tarcze na indiglo?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez Majki88 » 10 mar 2011, 17:56

shift light ?? a jak to zrobić – jak to wygląda
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez H4n50n » 10 mar 2011, 19:54

Generalnie zasada jest taka że lampka się zaświeca w momencie kiedy powinieneś zmienić bieg, ofkoz nie eco driving tylko gień z <dupa>. Jak to będzie wyglądać to już od Ciebie zależy. Byle nie ordynarna czerwona lampa 100w:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron