Strona 15 z 23

PostNapisane: 2 wrz 2016, 10:56
przez subframe
Ja ostatnio przesiadłem się znów do służbowej meganki III, a żona jeździ Mazdą. I muszę przyznać że zaczynam już trochę tęsknić za M3. Gdybym mógł to chętnie bym się przesiadł z powrotem do Mazdy, mimo że mnie trochę wkurzała. A o dzieciaku nie wspomnę. Przez miesiąc marudził ze nie chce jeździć meganą, bo było mu w niej wygodniej i była ładniejsza.
Bardzo lubię wnętrze M3 i dobre audio, dużo chętniej słuchałem wówczas muzy. Jakoś teraz bardziej zacząłem doceniać zalety tego auta, cichsze zawieszanie, dokładność spasowania i bajery.

Za to meganka jest nieco lepiej wyciszona i ma znacznie grubszy lakier i to mnie wkurza że nie jest tak w M3.

PostNapisane: 2 wrz 2016, 18:30
przez creet
Odpowiednikiem M3 BM chyba powinien być Megane IV, np Bose Edition? ;) Żeby było najsprawiedliwiej, należało by porównać M3 BM po lifcie. Megane III jest odpowiednikiem M3 BL – widać to po rozwiązaniach technicznych, dodatkowych systemach (bajerach o których piszesz, a raczej ich braku), multimediach. Oczywiście można jak najbardziej porównywać M3 BM z Megane III, tylko raczej wynik jest znany, a dokładniej to głupio by było, jakby Megane III wygrał.

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 9 wrz 2016, 10:17
przez marcin7913
hehe podsufitka w m3. Dzisiaj tak siedzę i patrzę, dotykam i podsufitka to zwykła cienka tektura która nie jest nawet podklejona do dachu przez co jest pusta przestrzeń między materiałem a blachą przez co(x2 <lol> ) bardzoooo łatwo ją uszkodzić/zagiąć/pomarszczyć :D

No nic mazda jest papierowa nic nowego nie odkryłem <lol>

PostNapisane: 9 wrz 2016, 10:31
przez ozii
marcin7913 napisał(a):hehe podsufitka w m3. Dzisiaj tak siedzę i patrzę, dotykam i podsufitka to zwykła cienka tektura która nie jest nawet podklejona do dachu przez co jest pusta przestrzeń między materiałem a blachą przez co(x2 <lol> ) bardzoooo łatwo ją uszkodzić/zagiąć/pomarszczyć :D

No nic mazda jest papierowa nic nowego nie odkryłem <lol>


To unikaj kartonów na drodze żebyś nie skończył jak Hanka z Klanu ;)

PostNapisane: 9 wrz 2016, 11:04
przez mf113
"Wszystko jest podporządkowane uzyskaniu małej masy" – cytat z salonu...nawet w sofcie mniej programiści linijek napisali – dlatego nie ma np. temperatury silnika na tableciku – ale eco listki wymalowali <glupek2>

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 9 wrz 2016, 12:21
przez ereste83
Rozumiem, że wykończenie Mazdy może być przeciętne, ale aby przyczepiać się podsufitki to już naprawdę trzeba szukać dziury w całym. Nie wiem co trzeba robić aby ją dotykać i przejmować się jak jest zrobiona. Jest, nie odpada, wygląda normalnie, w czym problem.

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 9 wrz 2016, 14:35
przez Kliszek M3
w jakiej wersji jest problem z podsufitka? w SkyPassion nic takiego nie zaobserwowałem –.–

PostNapisane: 10 wrz 2016, 20:43
przez fux
mf113 napisał(a):nawet w sofcie mniej programiści linijek napisali – dlatego nie ma np. temperatury silnika na tableciku – ale eco listki wymalowali <glupek2>

hahaha hahaha hahaha hahaha

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 16 paź 2016, 10:32
przez esem
W czwartek odebrałem Mazdę. Pierwsze wrażenia: głośna <spie>
Przesiadłem się Insigni a przez miesiąc jeździłem Peugeotem 207. Od 30km/h jest naprawdę głośno. Ten typ tak ma :(

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 16 paź 2016, 14:39
przez ellipsis
Przesiadles sie z auta segmentu D do auta seg. C w dodatku chyba najgorzej wyciszonego wiec sie nie dziwie. Ale mogles to przewidziec czytajac facebooka Mazdy gdzie od jakiegos czasu jest ostry atak rozczarowanych wlascicieli Mazd i konkurencyjnego forum gdzie watek nt. wyciszenia jest chyba najdluzszy na calym forum..

PostNapisane: 17 paź 2016, 23:30
przez darrecki
esem napisał(a):Od 30km/h jest naprawdę głośno. Ten typ tak ma :(


Widzę, że schodzimy w dół. Niedługo to już nie trzeba będzie nawet ruszyć, żeby było głośno. Ale mogę napisać – widziały gały co brały – a przynajmniej mam taką nadzieję, bo temat tak rozdmuchany, że nawet nie szukając można na niego trafić czy tu czy też na jakimkolwiek innym forum poświęconym Mazdom.

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 18 paź 2016, 08:12
przez esem
Dla mnie przede wszystkim silnik jest głośny. Im szybciej jadę – tym mniej go słychać. :>

PostNapisane: 18 paź 2016, 10:40
przez czarmi
esem napisał(a):Dla mnie przede wszystkim silnik jest głośny.

To chyba jest coś nowego ... :|

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 18 paź 2016, 12:42
przez ereste83
Mazda jest głośna, ale akurat przy Oplu Insigni to w moim odczucie wypada tak samo. Co prawda mam porównanie tylko do paru dni jeżdżenia Insignią (i to jako pasażer), ale spodziewałem się właśnie ciszy w porównaniu do mojego auta, bo klasa wyżej, a Insignia okazała się głośna w cholerę od jezdni z głośnym silnikiem (diesel). Może jakiś dobity egzemplarz był.

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 4 lis 2016, 23:01
przez Radzik79
To i ja cos skrobnę by było dla potomnych. :D Temat przewodni to głośnooooooooooo, ale to wszyscy już wiedzą. A tak poważnie, to na liczniku przejechane prawie 70k. Na początku użytkowania, czyli po przejechaniu jakiś 15k zaczęły trzeszczeć mi plastiki na podszybiu więc Aso poklepało pogrzebało i stuki zniknęły. Przy przebiegu około 50k miałem problem z światełkiem w bagażniku a właściwie z jego brakiem. Zdechł moduł BCM którego w Polskim Aso nie chcieli mi wymienić bo stwierdzili że ja to popsułem, i zaśpiewali za naprawę 1200PLN. Wiec pojechałem do Aso w Niemczech(w końcu tutaj pracuję) i okazało się że to jednak nie była moja wina. Panowie sprytnie wyszukali że winowajcą był przewód a właściwie cała wiązką z kablami, z której jeden był przetarty na izolacji(prawdopodobnie od nowości) i to on spowodował spalenie się układu BCM i wszystko zrobili w ramach naprawy gwarancyjnej, a w nagrodę otrzymałem też nowy olej do skrzyni biegów(w ASO polskim regulowali mi chyba z 6 razy skrzynię biegów cięgnami pod lewarkiem i dalej się blokowała do tego stopnia że ze skrzyżowania na zielonym nie umiałem wystartować). Po wymianie oleju problem ustąpił. Polecam taką usługę tym co mają problemy z biegami. Nie to żebym narzekał na ASO polskie ale podejście do klienta mimo wszystko jest lepsze u naszych zachodnich sąsiadów i dają fajne gratisy <czarodziej> . Przy przebiegu około 68k wymieniałem lusterko po stronie kierowcy bo plastikowe zębatki odpowiedzialne za składanie lusterka się rozsypały. Jeśli chodzi o hałas to prawda jest taka że sporo go przy prędkości 100-130, a już powyżej jakby się zmniejszał, więc żeby nie słyszeć hałasu jeżdżę szybko <glupek2> . Ogólnie jestem zadowolony, śmiga aż miło i do tego wciąż zajefajnie wygląda a to że czasami coś się zepsuje to chyba normalna sprawa. Pozdrawiam <spoko>

PostNapisane: 5 lis 2016, 09:21
przez MichG
Radzik79 napisał(a): Zdechł moduł BCM którego w Polskim Aso nie chcieli mi wymienić bo stwierdzili że ja to popsułem, i zaśpiewali za naprawę 1200PLN. Wiec pojechałem do Aso w Niemczech(w końcu tutaj pracuję) i okazało się że to jednak nie była moja wina.

Cześć.
Musiałeś trafić na wyjątkowo perfidne ASO. Jak udowodnili Ci, że "spaliłeś" BCM? Racjonalnie, czy na zasadzie "to się nie zdarza, więc wina użytkownika".
A poza tym, to Twoja opinia jest jedną z bardziej wyważonych i wartościowych.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 6 lis 2016, 17:50
przez Radzik79
MichG napisał(a):
Radzik79 napisał(a): Zdechł moduł BCM którego w Polskim Aso nie chcieli mi wymienić bo stwierdzili że ja to popsułem, i zaśpiewali za naprawę 1200PLN. Wiec pojechałem do Aso w Niemczech(w końcu tutaj pracuję) i okazało się że to jednak nie była moja wina.

Cześć.
Musiałeś trafić na wyjątkowo perfidne ASO. Jak udowodnili Ci, że "spaliłeś" BCM? Racjonalnie, czy na zasadzie "to się nie zdarza, więc wina użytkownika".
A poza tym, to Twoja opinia jest jedną z bardziej wyważonych i wartościowych.
Pozdrawiam.


Byłem głupi bo jadąc do ASO zapomniałem wymontować ledową żaróweczkę którą miałem tam zamontowaną, i od obsługi ASO dowiedziałem się że niewłaściwa żarówka spowodowała zwarcie w układzie i spalenie się modułu. I w sumie trzeba przyznać że trochę racji mieli, ale z tą samą żaróweczką pojechałem do niemieckiego ASO i tu im to nie przeszkadzało bo postanowili znaleźć rzeczywistą przyczynę tej awarii

Dopisano 6 lis 2016, 16:50:

MichG napisał(a):
Radzik79 napisał(a): Zdechł moduł BCM którego w Polskim Aso nie chcieli mi wymienić bo stwierdzili że ja to popsułem, i zaśpiewali za naprawę 1200PLN. Wiec pojechałem do Aso w Niemczech(w końcu tutaj pracuję) i okazało się że to jednak nie była moja wina.

Cześć.
Musiałeś trafić na wyjątkowo perfidne ASO. Jak udowodnili Ci, że "spaliłeś" BCM? Racjonalnie, czy na zasadzie "to się nie zdarza, więc wina użytkownika".
A poza tym, to Twoja opinia jest jedną z bardziej wyważonych i wartościowych.
Pozdrawiam.


Byłem głupi bo jadąc do ASO zapomniałem wymontować ledową żaróweczkę którą miałem tam zamontowaną, i od obsługi ASO dowiedziałem się że niewłaściwa żarówka spowodowała zwarcie w układzie i spalenie się modułu. I w sumie trzeba przyznać że trochę racji mieli, ale z tą samą żaróweczką pojechałem do niemieckiego ASO i tu im to nie przeszkadzało bo postanowili znaleźć rzeczywistą przyczynę tej awarii

PostNapisane: 6 lis 2016, 19:47
przez creet
Radzik79 napisał(a):w ASO polskim regulowali mi chyba z 6 razy skrzynię biegów cięgnami pod lewarkiem i dalej się blokowała do tego stopnia że ze skrzyżowania na zielonym nie umiałem wystartować


I jak tu nie kochać takiego auta, skoro ono wywołuje tak fantastyczne emocje np przy ruszaniu spod świateł!

Re: Nowa Mazda3 (BM) – Nasze wrażenia i opinie

PostNapisane: 6 lis 2016, 19:50
przez MichG
A żarówkę ledową miałeś markową czy jakiegoś "noname"? Ciekawe, jakie oferuje Mazda, jako akcesoria? Przy okazji zapytam o cenę, oby nie była jak za złotą ;) .

PostNapisane: 6 lis 2016, 20:07
przez creet
Dla mnie argument 'na żarówkę' jest co najmniej niekonsekwentny. Skoro Mazda nie stosuje bezpieczników per każda żarówka, to nie powinna wycierać sobie twarzy argumentem typu 'spaliłeś BCM'. W innych markach aspirujących do premium (np Fiat :D) nie da się wprost zamontować ledów, bo sterownik weryfikuje rezystancję podpiętego odbiornika. Jak jest za wysoka/niska, to odcina przepływ prądu informując o tym na wyświetlaczu komputera.