Serwisowanie Mazdy – Pytania
Jestem świeżo po drugim przeglądzie okresowym 2 lata/40k w ASO Bednarscy w Toruniu.
Koszt 395 zł z własnymi gratami – olejem, filtrem oleju, kabinowym i płynem hamulcowym. W tej cenie promocyjny przegląd nadwozia za złotówkę. W przypadku materiałów z ASO – koszt ok. 990zł. Mój koszt za olej i części ok.300zł
Zrobiono wszystkie usterki na które zwracałem uwagę. Kawa, herbata i bateria do pilota gratis.
Polecam w 100%
Koszt 395 zł z własnymi gratami – olejem, filtrem oleju, kabinowym i płynem hamulcowym. W tej cenie promocyjny przegląd nadwozia za złotówkę. W przypadku materiałów z ASO – koszt ok. 990zł. Mój koszt za olej i części ok.300zł
Zrobiono wszystkie usterki na które zwracałem uwagę. Kawa, herbata i bateria do pilota gratis.
Polecam w 100%
No to w Toruniu macie wyjątkowo tanio. Ja w W-wie w poniedziałek za taki sam przegląd zapłaciłem 765zł+ 220zł moje materiały(olej,filtr oleju, powietrza i kabinowy).
Płyn hamulcowy był z serwisu, przegląd nadwozia ok 96zł. Zgłoszone usterki również usunięto.
Sprawa rozbija się o roboczogodziny i ich koszt- 2,1 roboczogodzina po 254zł za godzinę.
Płyn hamulcowy był z serwisu, przegląd nadwozia ok 96zł. Zgłoszone usterki również usunięto.
Sprawa rozbija się o roboczogodziny i ich koszt- 2,1 roboczogodzina po 254zł za godzinę.
No to już się opłaca śmigać do Torunia! I jeszcze pozwiedzać
A tak na serio-to super cena. Mam za tydzień przegląd i mówili, że właśnie coś w okolicach 900zł będzie.
A tak na serio-to super cena. Mam za tydzień przegląd i mówili, że właśnie coś w okolicach 900zł będzie.
speterek napisał(a):No to w Toruniu macie wyjątkowo tanio. Ja w W-wie w poniedziałek za taki sam przegląd zapłaciłem 765zł+ 220zł moje materiały(olej,filtr oleju, powietrza i kabinowy).
Płyn hamulcowy był z serwisu, przegląd nadwozia ok 96zł. Zgłoszone usterki również usunięto.
Sprawa rozbija się o roboczogodziny i ich koszt- 2,1 roboczogodzina po 254zł za godzinę.
Nie wiem gdzie uderzałeś w Warszawie ale dwa serwisy podały mi koszt przeglądu po 2 latach z ich gratami po 1000zł,w jednym w którym można przyjechać z własnymi gratami,robocizna wyszła 500zł
Mariusz-TT napisał(a):speterek napisał(a):No to w Toruniu macie wyjątkowo tanio. Ja w W-wie w poniedziałek za taki sam przegląd zapłaciłem 765zł+ 220zł moje materiały(olej,filtr oleju, powietrza i kabinowy).
Płyn hamulcowy był z serwisu, przegląd nadwozia ok 96zł. Zgłoszone usterki również usunięto.
Sprawa rozbija się o roboczogodziny i ich koszt- 2,1 roboczogodzina po 254zł za godzinę.
Nie wiem gdzie uderzałeś w Warszawie ale dwa serwisy podały mi koszt przeglądu po 2 latach z ich gratami po 1000zł,w jednym w którym można przyjechać z własnymi gratami,robocizna wyszła 500zł
Mazda Bemo Motors – Aleja Krakowska
Jestem po 2 przeglądzie Białystok Gołębiewski.
Sam przegląd 516zł, 49zł filtr oleju, 7zł uszczelka korka. Mój olej 157zł, filtr kabina 64zł i powietrza 63zł. Czyli przegląd wyszedł 856zł jak dobrze policzyłem.
Zrobili mi też serwis klimy za w sumie za 329zł. W tym 77zł dobicie czynnika – starego typu. W AUDI było taniej
Ale niepokoi mnie fakt, że załadowano 0,5kg gazu, a odessano tylko 0,17kg. Czyli więcej niż połowa wyleciała. Mam 10 letniego Lanosa i nigdy tyle mi nie uleciało w przez 2 lata! Czy to normalna sytuacja, że to "standardowo" ubywa w takim tempie. Dodam, że wóz ma tylko 17 tyś, więc ta klima to raczej wcale nie pracuje!!! No chyba, ze to właśnie ta przyczyna
Czy ktoś robił klimę po 2 latach?
Sam przegląd 516zł, 49zł filtr oleju, 7zł uszczelka korka. Mój olej 157zł, filtr kabina 64zł i powietrza 63zł. Czyli przegląd wyszedł 856zł jak dobrze policzyłem.
Zrobili mi też serwis klimy za w sumie za 329zł. W tym 77zł dobicie czynnika – starego typu. W AUDI było taniej
Ale niepokoi mnie fakt, że załadowano 0,5kg gazu, a odessano tylko 0,17kg. Czyli więcej niż połowa wyleciała. Mam 10 letniego Lanosa i nigdy tyle mi nie uleciało w przez 2 lata! Czy to normalna sytuacja, że to "standardowo" ubywa w takim tempie. Dodam, że wóz ma tylko 17 tyś, więc ta klima to raczej wcale nie pracuje!!! No chyba, ze to właśnie ta przyczyna
Czy ktoś robił klimę po 2 latach?
Ja u Gołembiewskich ale w Warszawie, w roku 2016 robiłem drugi przegląd i serwis klimatyzacji kosztował mnie 159zł brutto razem z dobiciem 0,15 kg czynnika (od jakiegoś czasu taka promocja przy przeglądzie). W ubiegłym roku (2017) podczas trzeciego przeglądu też mi to proponowano na taką kwotę, ale podziękowałem. Zrobię to przy czwartym przeglądzie.
jeździłem różnymi samochodami:
– BMW
– Lexus
_ Toyota
– Audi
– Ford
zawsze nowymi z salonu, robiłem tymi autami tak do 80 tys kilometrów i sprzedawałem – NIGDY nie robiłem serwisu klimatyzacji pt dobijanie czynnika itd. – NIGDY nie miałem problemów z klimą
Mój ojciec który robi większe przebiegi śmieje się z "przeglądu klimy" bo nieraz nalatał 200 tys kilometrów np. lexusem i sprawność klimy oceniał tak samo jak w momencie odbioru auta z salonu
uważam że to pic na wodę fotomontaż i uważam ze to strata kasy
ale każdy robi jak chce. W Mazdzie mojej dziewczyny oczywiście też nie planuje chyba że będą objawy pt. gorsze chłodzenie w lecie
– BMW
– Lexus
_ Toyota
– Audi
– Ford
zawsze nowymi z salonu, robiłem tymi autami tak do 80 tys kilometrów i sprzedawałem – NIGDY nie robiłem serwisu klimatyzacji pt dobijanie czynnika itd. – NIGDY nie miałem problemów z klimą
Mój ojciec który robi większe przebiegi śmieje się z "przeglądu klimy" bo nieraz nalatał 200 tys kilometrów np. lexusem i sprawność klimy oceniał tak samo jak w momencie odbioru auta z salonu
uważam że to pic na wodę fotomontaż i uważam ze to strata kasy
ale każdy robi jak chce. W Mazdzie mojej dziewczyny oczywiście też nie planuje chyba że będą objawy pt. gorsze chłodzenie w lecie
-
popi2009
Popi, nie jest przecież tak, że klima w mazdach pada jak muchy. Prawda jest też taka, że stale używany układ sprawia mniej problemów ze szczelnością i nieprzyjemnymi zapachami (których moim zdaniem nawet nie poczujesz jeśli sprężarka, czy bardziej klimatyzacja działa praktycznie cały czas.
Fizyki jednak nie oszukasz. Minimalny ubytek czynnika jest możliwy, tak samo jak potrzeba odkażenia parownika. Jeśli jednak zrobisz 80 tys km w 2-3 lata wierzę, że można obyć się bez obsługi systemu.
Fizyki jednak nie oszukasz. Minimalny ubytek czynnika jest możliwy, tak samo jak potrzeba odkażenia parownika. Jeśli jednak zrobisz 80 tys km w 2-3 lata wierzę, że można obyć się bez obsługi systemu.
Przegląd na 100.000km/5 lat – zakres podobny jak w przypadku pierwszego przeglądu więc wymiana oleju, filtra oleju, diagnostyka komputerowa i pozostałe czynności serwisowe, cena 581 zł (z uwzględnieniem karty Mazda VIP)
Przegląd po 3 roku / 60tyś w PHU Zdanowicz Gdańsk
– wymiana oleju/filtra
– wymiana filtra powietrza
1200 zł..... płacz i płać, jeżeli chcesz mieć historię serwisową w DSR
– wymiana oleju/filtra
– wymiana filtra powietrza
1200 zł..... płacz i płać, jeżeli chcesz mieć historię serwisową w DSR
kuba_t napisał(a):nie, cena zawiera olej, filtr oleju i robociznęSteel napisał(a):rozumiem ze materialy miales wlasne?
Które ASO?
BMG Goworowski GdańskMariusz-TT napisał(a):kuba_t napisał(a):nie, cena zawiera olej, filtr oleju i robociznęSteel napisał(a):rozumiem ze materialy miales wlasne?
Które ASO?
Dopisano 27 lut 2018, 09:18:
Jak oceniasz jakość i obsługę u Zdanowicza?chriss napisał(a):Przegląd po 3 roku / 60tyś w PHU Zdanowicz Gdańsk
– wymiana oleju/filtra
– wymiana filtra powietrza
1200 zł..... płacz i płać, jeżeli chcesz mieć historię serwisową w DSR
chriss napisał(a):Przegląd po 3 roku / 60tyś w PHU Zdanowicz Gdańsk
– wymiana oleju/filtra
– wymiana filtra powietrzaJak oceniasz jakość i obsługę u Zdanowicza?1200 zł..... płacz i płać, jeżeli chcesz mieć historię serwisową w DSR
Wymiana oleju i filtra powietrza za 1200 zł ? Nie dziękuję..
Aktualnie jestem na etapie szukania 'przyziemnych' warsztatów z możliwością wpisów do DSR.
porównałeś cenę z BMG?chriss napisał(a):chriss napisał(a):Przegląd po 3 roku / 60tyś w PHU Zdanowicz Gdańsk
– wymiana oleju/filtra
– wymiana filtra powietrzaJak oceniasz jakość i obsługę u Zdanowicza?1200 zł..... płacz i płać, jeżeli chcesz mieć historię serwisową w DSR
Wymiana oleju i filtra powietrza za 1200 zł ? Nie dziękuję..
Aktualnie jestem na etapie szukania 'przyziemnych' warsztatów z możliwością wpisów do DSR.
W Gdyni jest firma AMG Motors, która podobno ma uprawnienia do wpisywania przeglądów do DSR, ale dobrych opinii o nich nie słyszałem. Jeśli masz samochód po gwarancji to chyba nie ma dużego znaczenia? Przy odsprzedaży ważne żebyś pokazał faktury z przeglądów i tyle.
Chciałbym wrócić do tematu przebiegów po którym robi się wymianę oleju: Drodzy Forumowicze, obecnie producenci samochodów podają ze nawet co 30 tyś km mozna ja robić. Tymczasem wystarczy trochę pogrzebać w specjalistycznych portalach czy prasie motoryzacyjnej, zeby znaleźć info, źe jeśli zależy Wam na Waszych samochodach, to wymiana powinna być co 10 tyś. Dotyczy to szczególnie gdy jeździ się głównie w cyklu miejskim lun mieszanym. Ja bez względu na markę jaka jeździłem robię wymiany minimum 1 raz w roku lub co 10 tyś km (w zależności to szybciej nastapi) – i z moją obecną Madzią też tak planuje. Wymiany co 15 -20 (lub wieksze) tyś km powinno się stosować wyłącznie jeśli samochód jeździ na długich trasach, jak np mój służbowy samochód : trasy minimum 200-300 km dziennie. Proszę jednak nie mylić samej wymiany oleju+filtry z pełnym przeglądem.
Co do serwisowania w Aso: przy wlasnym oryginalnym oleju Mazdy 0w20 (poza Aso kupiłem za 180 zl), samą wymiana +filtry z serwisu to ok 300 z (lącznie z filtrem kabinowym ktory kosztowal ponad 100 z)l w Aso Golembiewscy Warszawa-więc akceptowalne kwota. Sama wymiana na własnych materiałach to ok 100. Co do obsługi to zależy który konsultant: polecam P. Michała .
Co do serwisowania w Aso: przy wlasnym oryginalnym oleju Mazdy 0w20 (poza Aso kupiłem za 180 zl), samą wymiana +filtry z serwisu to ok 300 z (lącznie z filtrem kabinowym ktory kosztowal ponad 100 z)l w Aso Golembiewscy Warszawa-więc akceptowalne kwota. Sama wymiana na własnych materiałach to ok 100. Co do obsługi to zależy który konsultant: polecam P. Michała .
Hej,
Wlasnie przymiezam sie do wizyty na pierwszym przegladzie. Wiec oczywiscie poszly maile o wycebe
Zdziewilem sie troche jak zobaczylem wycene w jednym z ASO w katowicach.
Znalazlem tam ciekawa pozycje "KONSERWACJA/CZYSZCZNEIE UKŁADUHAMULCOWEGO" z cena 192pln netto (ilosc 0.8 jak rozumiem w h)
Ktos mial cos podobnego w fakturze po pierwszym roku?
Do tego tu nie bylo przegladu nadwozia.
W drugim ASO tego nie bylo za to sam przeglad w ilosc mial wpisane 1.1 (jak rozumiem h) a w drugim 0.9
Jedni leja:
Mazda Original Oil Ultra 5W30 (w opakowaniu 208l), (o kodzie czesci MAZDA06) za 247pln netto!!
drudzy
MIRAI 5W30 (o kodzie czesci MAZDA03) za 221pln netto
Tu na pewno olej swoj... filtr oleju w podobnej cenie jak na aledrogo.
Zastanowilo mnie jeszcze jedno wymiana filtrow co 40tys/2lata kabinowy i co 60tys/3lata powietrza. Jestem w szoku! i zastanawiam sie czy jednak nie dac tez wymienic, bo czyste to czyste zwlaszcza kabinowy.
Wlasnie przymiezam sie do wizyty na pierwszym przegladzie. Wiec oczywiscie poszly maile o wycebe
Zdziewilem sie troche jak zobaczylem wycene w jednym z ASO w katowicach.
Znalazlem tam ciekawa pozycje "KONSERWACJA/CZYSZCZNEIE UKŁADUHAMULCOWEGO" z cena 192pln netto (ilosc 0.8 jak rozumiem w h)
Ktos mial cos podobnego w fakturze po pierwszym roku?
Do tego tu nie bylo przegladu nadwozia.
W drugim ASO tego nie bylo za to sam przeglad w ilosc mial wpisane 1.1 (jak rozumiem h) a w drugim 0.9
Jedni leja:
Mazda Original Oil Ultra 5W30 (w opakowaniu 208l), (o kodzie czesci MAZDA06) za 247pln netto!!
drudzy
MIRAI 5W30 (o kodzie czesci MAZDA03) za 221pln netto
Tu na pewno olej swoj... filtr oleju w podobnej cenie jak na aledrogo.
Zastanowilo mnie jeszcze jedno wymiana filtrow co 40tys/2lata kabinowy i co 60tys/3lata powietrza. Jestem w szoku! i zastanawiam sie czy jednak nie dac tez wymienic, bo czyste to czyste zwlaszcza kabinowy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości