Strona 7 z 48

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 21 lis 2017, 13:43
przez fabiomaster
donfrutti napisał(a):Cześć :)
jestem nowym forumowiczem i od niedawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy 3 2.0 skyenergy z 2015r.
Auto sprowadzone z USA przy przebiegu 6k (bite z przodu), naprawione w Polsce – zrobione wszelkie homologacje, wgrane polskie menu
wyposażenie niemalże jak w skypassion (szyberdach, koło zapasowe, head-up, 165km, itp.)
Ktoś, coś? :)


Jeżeli auto masz z USA z silnikiem 2.0 to nie ma head-up SCBS i i-eloop, te rzeczy mają tylko wersję 2.5 litra czyli wersje "S" a tym masz wersję "i"

tu masz dokładną specyfikację
https://www.mazdausa.com/MusaWeb/musa2/ ... _Specs.pdf

Twój problem leży po stronie licznika który ktoś wymienił na wersję z dużym obrotomierzem i head-up. Nie zmienił wpisów forscanem, włożył nowy licznik i nie wczytał poprzedniej konfiguracji. Dlatego samochód widzi rzeczy których samochód nie ma.
Ja kupiłem licznik z head-up i zaprogramowałem wszystko łącznie z wymianą w 10 min.
SCBS i i-Eloop- na 100 % nie masz, jak masz wersję iTouring lub Grand Touring to masz BSM i RCTA (opis w pdf)

Jedyne co mnie zastanawiam to kluczyk, europa i usa mają inne częstotliwości ale jak kluczyk działa to wina tylko wpisu w liczniku.

Podłącz stary licznik i komunikacja powinna wrócić. Jak by co to pisz na PW.

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 21 lis 2017, 14:03
przez garcia
Kolega @donfrutti rzucił problem i tyle go na forum widziano.

PostNapisane: 22 lis 2017, 20:08
przez zgoda150
Cześć,
wie ktoś na czym polega przerobienie przednich reflektorów pod reflektory europejskie? podobno usa nie ma elektrycznej regulacji wysokości w lampie. jak to podpiąć aby dzialało tak jak powinno?

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 22 lis 2017, 22:15
przez fabiomaster
cluster.jpg


Licznik EU i USA nie różni się budową tylko tym plastikiem. Nie ma miejsca na lampkę fog light po lewej stronie. :–) w cx-5 i cx-3 jest to samo. Wpisu w kompie nie ma. Trzeba kabel z puszki ciągnąć lub z przednich halogenów. Dam znać czy jak podłącze licznik do modelu po lifcie to czy lampka będzie aktywna.

Dopisano 22 lis 2017, 22:47:

zgoda150 napisał(a):Cześć,
wie ktoś na czym polega przerobienie przednich reflektorów pod reflektory europejskie? podobno usa nie ma elektrycznej regulacji wysokości w lampie. jak to podpiąć aby dzialało tak jak powinno?


1. Wymiana na wersję EU soczewka, bez regulacji – zmieniasz tylko wtyczki przy kablach.
2. Wymiana na wersję EU soczewka, z regulacją – zmieniasz instalację, dodajesz potencjometr wysokości.
3. Wymiana na wersję EU Xenon – z automatyczną regulacją – potrzebujesz sterownik do regulacji wysokości, regulator przy tylnym wahaczu, kable + puszki pod maskę i wpis w komputerze.
4. Zostawiasz wersję USA, lampy świecą bardzo dobrze nikogo nie oślepiają i przechodzą przegląd. Dodatkowo masz DRL (do jazdy dziennej) w długich.
ref.jpg

Park light (zaznaczone na czerwono) musisz wymienić żarówkę (w5w) z pomarańczowej na białą. ta żarówka jednocześnie robi za postojową. Możesz użyć ledów – fajnie to wygląda :–)

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 23 lis 2017, 00:04
przez Kret10
Witam. Jestem posiadaczem Mazdy 3 sprowadzonej z USA przez poprzedniego właściciela. Od pewnego czasu mam problem, ponieważ rozładowuje mi akumulator w samochodzie. Elektryk stwierdził, że to wina radia, ponieważ gdy bezpiecznik od AUDIO jest odłączony to nic sie nie dzieje a gdy samochód zostawie na dzien/dwa z podłączonym bezpiecznikiem akumulator sie wyładuje. Niestety nikt w mojej okolicy nie chce się podjąc tego zadania ponieważ nigdy nie miał stycznosci z tego rodzaju mazdą i tym radiem.
Z poprzednim włascicielem juz od ponad pol roku ciezko mi sie dogadac w sprawie naprawy tej usterki a wadę wykryłem juz okolo 2 tygodnie po zakupie samochodu. Pytanie więc czy ktokolwiek miał podobny problem i czy może gdzies w okolicach Poznania/Wrocławia jest dobry elektryk, który moglby się tym zająć?
Nie wiem dokladnie czy to wina radia/wzmacniacza czy czegokolwiek, wiem jedynie, że gdy bezpiecznik AUDIO jest odlaczony to wszystko jest ok poza tym, że niestety w samochodzie cisza bo radio nie gra. Z góry dziekuje za pomoc :)
PS. Samochód wyposażony jest w system BOSE.

PostNapisane: 24 lis 2017, 14:36
przez fabiomaster
Kret10 napisał(a):Witam. Jestem posiadaczem Mazdy 3 sprowadzonej z USA przez poprzedniego właściciela. Od pewnego czasu mam problem, ponieważ rozładowuje mi akumulator w samochodzie. Elektryk stwierdził, że to wina radia, ponieważ gdy bezpiecznik od AUDIO jest odłączony to nic sie nie dzieje a gdy samochód zostawie na dzien/dwa z podłączonym bezpiecznikiem akumulator sie wyładuje. Niestety nikt w mojej okolicy nie chce się podjąc tego zadania ponieważ nigdy nie miał stycznosci z tego rodzaju mazdą i tym radiem.
Z poprzednim włascicielem juz od ponad pol roku ciezko mi sie dogadac w sprawie naprawy tej usterki a wadę wykryłem juz okolo 2 tygodnie po zakupie samochodu. Pytanie więc czy ktokolwiek miał podobny problem i czy może gdzies w okolicach Poznania/Wrocławia jest dobry elektryk, który moglby się tym zająć?
Nie wiem dokladnie czy to wina radia/wzmacniacza czy czegokolwiek, wiem jedynie, że gdy bezpiecznik AUDIO jest odlaczony to wszystko jest ok poza tym, że niestety w samochodzie cisza bo radio nie gra. Z góry dziekuje za pomoc :)
PS. Samochód wyposażony jest w system BOSE.


Temat, już był przerabiany na zagranicznych forach. Wpisz sobie "drain battery mazda".
Pytanie jest czy wymieniałeś moduł DRX na europejski ? czy masz oryginał ?.
Odłącz sam wzmacniacz BOSE ten pod siedzeniem pasażera, zrób test czy wyczerpuje aku. Wszystko będzie działać tylko nie będzie dźwięku w radiu.

PostNapisane: 24 lis 2017, 18:55
przez Kret10
Temat, już był przerabiany na zagranicznych forach. Wpisz sobie "drain battery mazda".
Pytanie jest czy wymieniałeś moduł DRX na europejski ? czy masz oryginał ?.
Odłącz sam wzmacniacz BOSE ten pod siedzeniem pasażera, zrób test czy wyczerpuje aku. Wszystko będzie działać tylko nie będzie dźwięku w radiu.


Cieżko mi cokolwiek wywnioskować z tych zagranicznych forum, żeby znaleźć przyczyne rozładowywania prądu. Jedyne czego sie dowiedzialem to jak sprawdzic ktory z bezpiecznikow rozladowuje akumulator ale to juz wiem ze ten od AUDIO. Pytanie tylko co z tym dalej i gdzie lezy przyczyna awarii.
Z tego co mi wiadomo to moduł DRL został wymieniony na europejski. Jesli w jakis sposob moge to sprawdzic czy jest orginalny czy europejski to prosze o podpowiedz oraz co wspolnego mają swiatła do jazdy dziennej z wyzej opisanym problemem poniewaz jestem zielony w tej sprawie :(
A co do testu wyczerpywania akumulatora przez wzmacniacz to przydalby sie jakis multimetr do zmierzenia wiec bede musial jakis skombinowac :)

PostNapisane: 25 lis 2017, 16:19
przez zgoda150
zgoda150 napisał(a):Cześć,
wie ktoś na czym polega przerobienie przednich reflektorów pod reflektory europejskie? podobno usa nie ma elektrycznej regulacji wysokości w lampie. jak to podpiąć aby dzialało tak jak powinno?


1. Wymiana na wersję EU soczewka, bez regulacji – zmieniasz tylko wtyczki przy kablach.
2. Wymiana na wersję EU soczewka, z regulacją – zmieniasz instalację, dodajesz potencjometr wysokości.
3. Wymiana na wersję EU Xenon – z automatyczną regulacją – potrzebujesz sterownik do regulacji wysokości, regulator przy tylnym wahaczu, kable + puszki pod maskę i wpis w komputerze.
4. Zostawiasz wersję USA, lampy świecą bardzo dobrze nikogo nie oślepiają i przechodzą przegląd. Dodatkowo masz DRL (do jazdy dziennej) w długich.
ref.jpg

Park light (zaznaczone na czerwono) musisz wymienić żarówkę (w5w) z pomarańczowej na białą. ta żarówka jednocześnie robi za postojową. Możesz użyć ledów – fajnie to wygląda :–)[/quote]

Wiesz jak wyglada w praktyce przerobienie w wersji z punktu 2? jak dokładnie instalacje trzeba przerobić?

PostNapisane: 27 lis 2017, 09:40
przez fabiomaster
zgoda150 napisał(a):
zgoda150 napisał(a):Wiesz jak wyglada w praktyce przerobienie w wersji z punktu 2? jak dokładnie instalacje trzeba przerobić?


Po pierwsze edytuj swój post bo coś cytaty pogubiłeś :–)

Tu masz dokładną rozpiskę europejskich wtyczek przy przewodach

http://czesci-mazda.pl/pojazdy/mazda-3/ ... -door.html

Ale ty potrzebujesz całe wiązki zmienić bo silniki od lamp muszą dostać prąd. Sprawdź czy masz bezpieczniki 33,34. W komputerze nic nie programujesz bo regulacja odbywa się poza komputerem, manualnie.

Po lewej stronie pod kierownicą musisz dokupić moduł z regulacją wysokości.
reg2.jpg


ALE UWAŻAJ jak masz BSM to zmień przycisk ze starego modułu bo w europie jest RVM. chyba, że zmieniałeś licznik i masz na liczniku martwe pole jako RVM to zostaw sobie ten europejski.

Dopisano 27 lis 2017, 09:50:

Kret10 napisał(a):Elektryk stwierdził, że to wina radia, ponieważ gdy bezpiecznik od AUDIO jest odłączony to nic sie nie dzieje a gdy samochód zostawie na dzien/dwa z podłączonym bezpiecznikiem akumulator sie wyładuje.


audio.jpg


O którym bezpieczniku piszesz ? z tego co wiem to są dwa, jeden od całego audio a drugi od wzmacniacza bose.
Zrób tak: odłącz sam wzmacniacz albo wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za BOSE i zobacz co się dzieje z akumulatorem. Jeżeli to nie pomoże to tzn, że właśnie moduł DRX (nie DRL) jest odpowiedzialny za takie wyładowanie. Zamontuj ten co miałeś i zrób test akumulatora. Będziesz wszystko wiedział.

PostNapisane: 30 lis 2017, 00:07
przez azar
.....

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 30 lis 2017, 09:24
przez garcia
@azar masz info na priv

PostNapisane: 1 gru 2017, 12:30
przez azar
c

PostNapisane: 3 gru 2017, 23:39
przez sapyc
donfrutti napisał(a):
JEST TYLKO JEDEN PROBLEM – nie dało się podłączyć do komputera.

Widnieją następujące błędy:
– awaria kluczyka na czerwono (kluczyk i centralny zamek działają bez zarzutów)
– awaria pasów bezpieczeństwa/poduszek pow. na czerwono (faktycznie może takiej brakować)
– awaria systemu SCBS (na żółto)
– poza tym nie działa i-stop – cały czas jest w trybie gotowości, ale jest "nie gotowy" (klima, aku i nawiew wł.)

Potrzebuję jakiegoś eskperta od Mazdy, który podepnie moją pod komputer, zrobi pełną diagnostykę + wgra navi (wyświetla się, że nie obsługuje navi, pewnie brak map, bo tak to ma całe oprogramowanie).
jestem z wrocławia

Ktoś, coś? :)


też mam mazdę 3 BM (2,0 155KM) z USA
z pomocą kilku zaprzyjaźnionych osób/firm przeze mnie sprowadzona i przeze mnie a raczej warsztatu naprawiana

jako że wymieniałem kompletne drzwi to też mam ikonę kluczyka palącą się na czerwono (brak możliwości otworzenia drzwi przyciskiem na zewnętrznej klamce, centralny i uruchamianie działa bez problemu), po podłączeniu kompa nie wykazuje żadnego błędu, człowiek wydający się być obytym w przypadłościach mazd podejrzewa że błędu się nie skasuje a sam zniknie gdy usunie się przyczynę, którą wg niego prawdopodobnie jest zwarcie jednego z przycisków w drzwiach (np. dostała się woda do przycisku)

odnośnie awarii które Ci się wyświetlają: po wymianie kompletnych zegarów na europejskie miałem podobne komunikaty – że iStop nie działa – a wiadomo że wersje z USA iStop nie posiadają, TRC fail, ABS fail itp (oprócz info o pasach – zgaduję że były wystrzelone poduchy i bez podłączenia kompa i wymiany napinaczy problem nie zniknie).
Gdy chciałem zaprogramować zegary u "speca" z polecenia to powiedział że muszę mieć swoje stare zegary jak i te nowe, gdyż prawdopodobnie będzie musial wylutować eprom, przeprogramować i przełożyć do nowych zegarów, czas oczekiwania określił na 2 tygodnie ale nie potrafił podać ceny. Zrezygnowałem więc z jego usług i wymieniłem same tarcze, wszystkie błędy oprócz czerwonego kluczyka zniknęły.

Kompa można u mnie podłączyć bez problemu, więc podejrzewam że może masz fizyczne uszkodzenie wiązki.

ogólnie porównując mazde z USA z wersją europejską którą ma znajomy, to wersja z USA bardziej mi odpowiada. Znajomy za każdym razem gdy wsiada to wyłącza iStop, bo mu przeszkadza, ja tego problemu nie mam :D
na drzwiach kierowcy i pasażera mam obok blokady szyb dodatkowy przycisk zamykania i otwierania wszystkich drzwi – u niego tego przycisku nie ma (w tym miejscu ma jeden duży przycisk blokady otwierania szyb).
wyłączenie żółtych "bulbów" świateł do jazdy dziennej jest bezproblemowe (wyjęcie bezpiecznika) – u niego pole z tym bezpiecznikiem jest wolne a i tak się świecą, ja mam wstawione dedykowane ledy zintegrowane w atrapie halogenu.
w opcjach na wyświetlaczu mogę ustawić automatyczne zamykanie wszystkich drzwi (domyślnie przy osiągnięciu prędkości 20km/h) – u niego w wersji EU tego nie ma
światla mam oryginalne ze stanów, żółte obrysówki wymieniłem na LEDy W5W, ładnie to wygląda.

sterowania elektrycznego lamp nie mam, dla diagnosty musiałem trochę lewą lampę skierować na prawo, a prawą minimalnie podniosłem do góry (dostęp do pokręteł koszmarny – podobnie jak z wymianą żarówek), diagnosta ustawienie soczewek zaakceptował – chociaż wiązało się to z dodatkową wizytą. Zbytnio mi tego sterowania nie brakuje, i tak pozycja 0 rządzi.
tylne światło przeciwmgielne to żarówka świecąca na czerwono i dodatkowy przycisk z lewej strony położony niedaleko otwierania maski – przycisk mało widać, nie przeszkadza, i tak korzystam od święta (jeszcze tego święta nie grali) – a diagnosta nie marudził.

ciągle jeszcze mam jedynie nieparzyste fale, ale dopóki nie znajdę tunera do BOSE w dobrej cenie (ceny 500+) to nie będę zmieniał softu na EU, bo z relacji znajomego z Mazda 6 słyszałem że wariuje (skraca zakres, niby wynajduje i działa też na parzystych ale powyżej 100 nie pokazuje co gra)

a z takimi cenami kart do nawigacji na alledrogo po 900zł to nie wiem czy sobie jej nie odpuszcze (S8 ładnie się wpasowuje w miejsce przy CD i google map rządzi :) )

PostNapisane: 4 gru 2017, 19:56
przez Kret10
fabiomaster napisał(a): O którym bezpieczniku piszesz ? z tego co wiem to są dwa, jeden od całego audio a drugi od wzmacniacza bose.
Zrób tak: odłącz sam wzmacniacz albo wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za BOSE i zobacz co się dzieje z akumulatorem. Jeżeli to nie pomoże to tzn, że właśnie moduł DRX (nie DRL) jest odpowiedzialny za takie wyładowanie. Zamontuj ten co miałeś i zrób test akumulatora. Będziesz wszystko wiedział.


Chodzi o bezpiecznik AUDIO1 (15A). Zrobiłem test i gdy ten bezpiecznik jest odłączony, samochód na wyłączonym silniku pobiera 0,5A a gdy jest podłączony to wtedy troche ponad 1A czyli jak wiadomo – za dużo. Odłączenie bezpiecznika BOSE (25A)/wzmacniacza (bo probowalem tak i tak) nie powoduje żadnych zmian więc wychodzi na to ze nie jest to wina wzmacniacza.

Co do modułu DRX to czy móglbys powiedziec co to za moduł? Poniewaz nigdy sie z tym nie spotkalem i nawet nie wiem za co odpowiada a nawet gdzie go kupic. Starego modułu nie posiadam ponieważ nigdy żadnego innego nie miałem a czy byly wlasciciel cos zmienial nie jestem do konca pewien.

PostNapisane: 5 gru 2017, 20:32
przez ssik
sapyc napisał(a):a z takimi cenami kart do nawigacji na alledrogo po 900zł to nie wiem czy sobie jej nie odpuszcze (S8 ładnie się wpasowuje w miejsce przy CD i google map rządzi :) )


Wystarczy zainstalować android auto i telefon łączy się z samochodem i mamy np google maps na wyświetlaczu ;)

PostNapisane: 6 gru 2017, 10:02
przez fabiomaster
Kret10 napisał(a):
fabiomaster napisał(a): O którym bezpieczniku piszesz ? z tego co wiem to są dwa, jeden od całego audio a drugi od wzmacniacza bose.
Zrób tak: odłącz sam wzmacniacz albo wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za BOSE i zobacz co się dzieje z akumulatorem. Jeżeli to nie pomoże to tzn, że właśnie moduł DRX (nie DRL) jest odpowiedzialny za takie wyładowanie. Zamontuj ten co miałeś i zrób test akumulatora. Będziesz wszystko wiedział.


Chodzi o bezpiecznik AUDIO1 (15A). Zrobiłem test i gdy ten bezpiecznik jest odłączony, samochód na wyłączonym silniku pobiera 0,5A a gdy jest podłączony to wtedy troche ponad 1A czyli jak wiadomo – za dużo. Odłączenie bezpiecznika BOSE (25A)/wzmacniacza (bo probowalem tak i tak) nie powoduje żadnych zmian więc wychodzi na to ze nie jest to wina wzmacniacza.

Co do modułu DRX to czy móglbys powiedziec co to za moduł? Poniewaz nigdy sie z tym nie spotkalem i nawet nie wiem za co odpowiada a nawet gdzie go kupic. Starego modułu nie posiadam ponieważ nigdy żadnego innego nie miałem a czy byly wlasciciel cos zmienial nie jestem do konca pewien.


Ok czyli wiesz na czym stoisz. Moduł DRX to moduł odpowiedzialny za radio.

tu masz schemat:
http://czesci-mazda.pl/pojazdy/mazda-3/ ... -door.html

DHX – wersja 4 i 6 głośników, DRX – 6 głośników i więcej. Ja miałem dwa moduły, ale sprzedałem jednemu z forumowiczów.

W manualu masz to na stronie 7036 masz opis jak się dostać do tego modułu. Jest to moduł po prawej stronie schowka, jest kilka śrubek i po zdjęciu tego dużego plastiku masz swobodny dostęp.

Wypożycz od kogoś ten moduł, podmień i zobacz czy problem nadal występuje.

Dopisano 6 gru 2017, 10:11:

donfrutti napisał(a):
ciągle jeszcze mam jedynie nieparzyste fale, ale dopóki nie znajdę tunera do BOSE w dobrej cenie (ceny 500+) to nie będę zmieniał softu na EU, bo z relacji znajomego z Mazda 6 słyszałem że wariuje (skraca zakres, niby wynajduje i działa też na parzystych ale powyżej 100 nie pokazuje co gra)

U mnie moduł zostawiłem USA a soft mam EU. Fale znajduje tylko pokazuje je na innej częstotliwości. Po teście modułu USA i EU stwierdzam, że stacje są wszystkie. Mam stację na 102.7 to u mnie jest na 90.2 Mhz.
Soft sobie zmień, będziesz miał Wifi i kilka bajerów więcej w samochodzie.
donfrutti napisał(a):a z takimi cenami kart do nawigacji na alledrogo po 900zł to nie wiem czy sobie jej nie odpuszcze (S8 ładnie się wpasowuje w miejsce przy CD i google map rządzi :) )

Był na forum opis jak zrobić pustą kartę pod twój vin, kupujesz tylko kartę SD za 40 zł i masz po temacie

PostNapisane: 6 gru 2017, 11:32
przez ssik
fabiomaster napisał(a):U mnie moduł zostawiłem USA a soft mam EU. Fale znajduje tylko pokazuje je na innej częstotliwości. Po teście modułu USA i EU stwierdzam, że stacje są wszystkie. Mam stację na 102.7 to u mnie jest na 90.2 Mhz.

Pewnie zależy gdzie mieszkasz/jeździsz. U mnie znajduje Eskę, Radio Maryja i PR2.

PostNapisane: 7 gru 2017, 16:21
przez sapyc
ssik napisał(a):
fabiomaster napisał(a):U mnie moduł zostawiłem USA a soft mam EU. Fale znajduje tylko pokazuje je na innej częstotliwości. Po teście modułu USA i EU stwierdzam, że stacje są wszystkie. Mam stację na 102.7 to u mnie jest na 90.2 Mhz.

Pewnie zależy gdzie mieszkasz/jeździsz. U mnie znajduje Eskę, Radio Maryja i PR2.


Aktualnie u mnie rządzi RMFMAX i ZETka (RMF FM i Eska są na parzystej)

a powiedz czy po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu radio dalej gra na tej samej częstotliwości (mówię o tej konfiguracji że masz stację 102,7 a pokazuje Ci 90,2)?
bo u znajomego w m6 '2013 po uruchomieniu stacji powyżej 100 działa ale tylko zaraz po wyszukaniu, bo po ponownym uruchomieniu zapłonu ma już szum i musi ją na nowo wyszukać, i czy da się taką stację zaprogramować w m3 bo u niego zaprogramowanie nic nie daje bo programuje mu szum wiatru.

Był na forum opis jak zrobić pustą kartę pod twój vin, kupujesz tylko kartę SD za 40 zł i masz po temacie

odnośnie nawigacji to w takim razie trzeba będzie poszukać tego sposobu na "zaprogramowanie" karty SD..
AndroidAuto będzie.. tylko trzeba trochę do tego przysiąść i poczytać żeby niechcąco "nieuceglić" :)

– awaria kluczyka na czerwono (kluczyk i centralny zamek działają bez zarzutów)


odnośnie czerwonego kluczyka na konsoli problem udało mi się rozwiązać. Po wymianie drzwi "fachowcy" kostkę od przycisku żądania włożyli.. ale nie do końca, ponowne – dokładne (silne) wpięcie sprawiło że czerwony kluczyk sam zniknął i keyless działa poprawnie (a już miałem dogadanego sprzedawcę klamki z przyciskiem za 80zł, dobrze że bez tego się obyło).

musze chyba szyby jakoś znów zaprogramować bo po majsterkowaniu w drzwiach przestała mi działać możliwość domknięcie szyb zaraz po wyłączeniu zapłonu (wcześniej działało dopóki drzwi nie otworze).
mam nadzieję że standardowe otwórz do końca-przytrzymaj, zamknij-przytrzymaj coś pomoże.

PostNapisane: 7 gru 2017, 19:38
przez darrecki
Panowie, posiadacze 3 z USA/Kanady. Wasze pojazdy nie są wyposażone w i-Stop, więc chciałem zapytać jak wygląda u was aplikacja zużycia paliwa. Normalnie liczy sobie ona 3 podstrony, w tym 2 dotyczą i-Stop. Są one u was czy jest tylko 1 z paskami pokazującymi spalanie (podzielone na segmenty czasowe) ?

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 7 gru 2017, 20:27
przez garcia
darrecki napisał(a):Panowie, posiadacze 3 z USA/Kanady. Wasze pojazdy nie są wyposażone w i-Stop, więc chciałem zapytać jak wygląda u was aplikacja zużycia paliwa. Normalnie liczy sobie ona 3 podstrony, w tym 2 dotyczą i-Stop. Są one u was czy jest tylko 1 z paskami pokazującymi spalanie (podzielone na segmenty czasowe) ?
Ja mam jedną stronę tak jak na zdjęciu.
20-24-49-Mazda3-GS-2015-mileage.jpg


Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka