Strona 6 z 48

Re: Mazda3 BM USA

PostNapisane: 6 cze 2017, 13:09
przez NIXON
Nie mogę pobrać plików z Mazda mzd do aktualizacji radja na eu z usa. wyskakuje błąd. Czy ktoś miał też taki problem?

PostNapisane: 6 cze 2017, 13:42
przez garcia
NIXON napisał(a):Nie mogę pobrać plików z Mazda mzd do aktualizacji radja na eu z usa. wyskakuje błąd. Czy ktoś miał też taki problem?

Spróbuj stąd: https://www.hidrive.strato.com/share/eij2ao9hsv#$/

PostNapisane: 6 cze 2017, 14:00
przez NIXON
garcia napisał(a):
NIXON napisał(a):Nie mogę pobrać plików z Mazda mzd do aktualizacji radja na eu z usa. wyskakuje błąd. Czy ktoś miał też taki problem?

Spróbuj stąd: https://www.hidrive.strato.com/share/eij2ao9hsv#$/

Dzięki

PostNapisane: 7 sie 2017, 12:53
przez pete55
garcia napisał(a):Ustaw na szukanie manualne i kręcąc pokrętłem sprawdź, czy dojdziesz do np. 91Mhz, czy może w okolicy 98Mhz wróci do początku. U mnie wracało i dopiero wymiana modułu pomogła.

Czy możesz podpowiedzieć gdzie można kupić modul radia EU, nigdzie się nie napotkałem z taką ofertą. Dzięki

Dopisano 7 sie 2017, 12:53:

garcia napisał(a):Ustaw na szukanie manualne i kręcąc pokrętłem sprawdź, czy dojdziesz do np. 91Mhz, czy może w okolicy 98Mhz wróci do początku. U mnie wracało i dopiero wymiana modułu pomogła.

Czy możesz podpowiedzieć gdzie można kupić modul radia EU, nigdzie się nie napotkałem z taką ofertą. Dzięki

Re: Mazda3 BM USA

PostNapisane: 7 sie 2017, 13:56
przez garcia
Ja kupiłem na aledrogo, jeśli teraz nie ma, to trzeba poczekać, może po wakacjach ktoś wystawi.

PostNapisane: 7 sie 2017, 16:08
przez pete55
garcia napisał(a):Ja kupiłem na aledrogo, jeśli teraz nie ma, to trzeba poczekać, może po wakacjach ktoś wystawi.

Dzięki, będę obserwował

Re: Mazda3 BM USA

PostNapisane: 7 sie 2017, 17:34
przez darrecki
A jak się to zwie?

PostNapisane: 7 sie 2017, 18:40
przez garcia
darrecki napisał(a):A jak się to zwie?

Sprzedający różnie nazywają, moduł, sterownik, wzmacniacz itd, ja szukałem wpisując "moduł drx".
W tym wątku jest fotka z numerem modułu EU i gdzie go zlokalizować w samochodzie.

PostNapisane: 7 sie 2017, 21:01
przez zbiorzec

PostNapisane: 7 sie 2017, 21:44
przez garcia

Co do nawigacji, to za darmo bym ją wziął, płacić nie zamierzam, nawet 359zł, ale to tylko moje zdanie.
Wygrać polski język możesz sam, link do plików już tutaj podawalem. Jeśli gość wymienia moduł (tylko wtedy masz wszystkie polskie częstotliwości) i wgrywa polskie menu, to za 299zł się opłaci.

Re: Mazda3 BM USA

PostNapisane: 29 sie 2017, 12:31
przez fabiomaster
Jak by ktoś chciał to mam moduł drx wersję pod 6 głośników. Ja musiałem szukać wersji z Bose. Piszcie PW.

Re: Mazda3 BM USA

PostNapisane: 7 wrz 2017, 14:10
przez kokos123
Witam, mam do wymiany silnik dmuchawy od nawiewu. Może mi ktoś potwierdzić czy taki silnik od wersji EU będzie pasował? np taki:
http://allegro.pl/mazda-3-2013-2015-dmu ... 50448.html

PostNapisane: 22 wrz 2017, 14:18
przez desparion
garcia napisał(a):Tak czy inaczej na jednym pinie powinno pojawić się napięcie, gdy włączy się światło manetką. U mnie nic się nie dzieje. Będzie cieplej, to pomyślę jak temat ugryźć.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.


Podbijam temat, ponieważ mam taki sam problem
Czy udało się rozwiązać problem
Czy konieczne było ciągnięcie kabla od samego przodu ?
Jeśli tak to w którym miejscu się podpinać ?

Dopisano 22 wrz 2017, 13:38:

Manetkę wymieniłem na europejską, przełącznik działa i prąd idzie na przednie przeciwmgielne ( instalacja z przód jest kompletna)
Z tyłu jakby brakowało przewodu od przeciwmgielnych
kostka taka jak u użytkownika garcia 8 przewodów

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 30 paź 2017, 20:27
przez donfrutti
Cześć :)
jestem nowym forumowiczem i od niedawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy 3 2.0 skyenergy z 2015r.
Auto sprowadzone z USA przy przebiegu 6k (bite z przodu), naprawione w Polsce – zrobione wszelkie homologacje, wgrane polskie menu
wyposażenie niemalże jak w skypassion (szyberdach, koło zapasowe, head-up, 165km, itp.)

1 właściciel w polsce wziął auto w leasing i nie stać go było spłacać, stąd samochód wylądował na aukcji samochodów powindykacyjnych, ja kupiłem przy przebiegu 45k

Przed zakupem sprawdziłem z 3-ma mechanikami, auto zrobione wzorowo, wszystko na oryginalnych częściach (nawet głupie blaszki podtrzymujące z emblematem mazdy). ASO też bardzo pozytywnie wypowiedziało się na temat autka.

JEST TYLKO JEDEN PROBLEM – nie dało się podłączyć do komputera.

Widnieją następujące błędy:
– awaria kluczyka na czerwono (kluczyk i centralny zamek działają bez zarzutów)
– awaria pasów bezpieczeństwa/poduszek pow. na czerwono (faktycznie może takiej brakować)
– awaria systemu SCBS (na żółto)
– poza tym nie działa i-stop – cały czas jest w trybie gotowości, ale jest "nie gotowy" (klima, aku i nawiew wł.)

Potrzebuję jakiegoś eskperta od Mazdy, który podepnie moją pod komputer, zrobi pełną diagnostykę + wgra navi (wyświetla się, że nie obsługuje navi, pewnie brak map, bo tak to ma całe oprogramowanie).
jestem z wrocławia

Ktoś, coś? :)

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 30 paź 2017, 20:46
przez Steel
Byles w ASO i ono wypowiedzialo sie pozytywnie... a nie dalo sie podlaczyc pod komputer? swieca sie lampki z pasow/poduszek i kluczyk? cos mi tu nie gra

Co do I-stopa to naladuj aku do maksa, wylacz wszystkie nawiewy klimy itd zagrzej silnik i powinien sie wlaczyc jak nie, to jest jeszcze kilka mozliwosci (np wylaczony modyfikacja programowa badz zblokowany fizycznie-elektrycznie)

Ja bym jednak do ASO podjechal i niech zbadaja co i jak. Do tego auto jest jeszcze chyba na gwarancji chyba ze mialo byc zezlomowane w stanach z powodu szkody calkowitej.

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 31 paź 2017, 00:25
przez donfrutti
No powiedzieli, że bardzo dobry stan techniczny, zawieszenie ok, itd.
Jedyna wada, całkiem znacząca, to brak dostępu do komputera. Próbowali podłączyć się dwoma komputerami, podobno nie mieli jeszcze takiej sytuacji...

Wydaje mi się, że jakiś dobry spec elektryk byłby w stanie tam wejść, skoro pokazuje błędy to komputer działa... Oni twierdzą, że ich człowiek od elektryki, którego nie było tego dnia w pracy da radę – umówiłem się pod koniec listopada na diagnozę.

Swoją drogą słabo obsłużyli mnie w ASO (Jaremko Wrocław) – sygnalizowałem im, że i-stop nie działa, mogli naładować na maksa aku, aloe tego nie zrobili :/
Druga sprawa to, że byłem umówiony na diagnostykę komputerową i nie zrobili jej prawidłowo – zaproponowali jeszcze raz w innym terminie...

Zapomniałem wspomnieć też o jednej nurtującej mnie rzeczy...
Otóż mam bardzo mały zbiornik paliwa, jakieś 36-37l.
Czy to normalne w autach z USA?

PostNapisane: 31 paź 2017, 12:07
przez czarmi
donfrutti napisał(a):Zapomniałem wspomnieć też o jednej nurtującej mnie rzeczy...
Otóż mam bardzo mały zbiornik paliwa, jakieś 36-37l.
Czy to normalne w autach z USA?

Nie wiem czy to normalne, ale skąd wiesz, że ma taką pojemność <co?> Sądzisz po tym jak tankujesz i odbija ci pistolet <co?> Być może bak jest zapowietrzony :|

Re: Mazda 3 z USA – problemy i porady

PostNapisane: 31 paź 2017, 12:23
przez popi2009
poza tym na zerze masz chyba 9l w baku jeszcze

PostNapisane: 4 lis 2017, 22:44
przez garcia
donfrutti napisał(a):Cześć :)
jestem nowym forumowiczem i od niedawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy 3 2.0 skyenergy z 2015r.
Auto sprowadzone z USA przy przebiegu 6k (bite z przodu), naprawione w Polsce – zrobione wszelkie homologacje, wgrane polskie menu
wyposażenie niemalże jak w skypassion (szyberdach, koło zapasowe, head-up, 165km, itp.)

Skąd wiesz, że masz 165km? Moim zdaniem masz 155km.
donfrutti napisał(a):JEST TYLKO JEDEN PROBLEM – nie dało się podłączyć do komputera.
Widnieją następujące błędy:
– awaria kluczyka na czerwono (kluczyk i centralny zamek działają bez zarzutów)
– awaria pasów bezpieczeństwa/poduszek pow. na czerwono (faktycznie może takiej brakować)
– awaria systemu SCBS (na żółto)
– poza tym nie działa i-stop – cały czas jest w trybie gotowości, ale jest "nie gotowy" (klima, aku i nawiew wł.)

Jak na moje oko ktoś wymienił szafę na europejską i stąd te błędy. Pokaż zdjęcie licznika.
i-stop w USA? Mogę się mylić, ale oni czegoś takiego nie uważają.
donfrutti napisał(a):Otóż mam bardzo mały zbiornik paliwa, jakieś 36-37l.
Czy to normalne w autach z USA?

Zbiornik masz 50l

PostNapisane: 12 lis 2017, 20:42
przez karolkus
donfrutti napisał(a):...


Witam, Moze ja jakos pomoge. Powiedz mi czy samochod jezdzi normalnie? skoro pali sie kluczyk na czerwono to znaczy ze jest problem z komunikacja miedzy modułami. Czasem po probie krazdziezy tez pali sie blad – kluczyk na czerwnono jak ktos sploszyl zlodzieja a ten zdarzyl juz dopisac kolejny (połamany zamek przy klamce i wlasnie dopisany kolejny 3'ci kluczyk – odciecie zaplonu chyba mu przeszkodzilo).
Brak komunikacji z modułami i aso wypowiada sie pozytywnie o samochodzie – zasadniczno napisałbym na nich skargę. Dodam ze ten samochod ma zalisilany 3 bezpiecznikami komputer wtrysku – moze ktorys z nich jest przepalony – tak zgaduje bez samochodu jest troche trudno. Ogolnie jaki byl objaw laczenia z komputerem – w mazdzie i w wiekszosci samochodow łączy sie najpierw z PCM (sterownik silnika) jak tu cos nie gra to sie z niczym innym nie polaczy – ale moze byc tak ze IDS podpowie ze sterownik silnika sie nie odzywa ale odzywa sie SSU (start stop unit – nie mylic z i-stop) znajdujacy sie pod kierownica. wtedy mozna identyfikowac sterownik recznie.
JEsli chodzi o błąd – awaria systemu SCBS (na żółto) – > sprawdz czy wogole masz czujnik laserowy w przedniej szybie (dwa trapezy jeden pod drugim). W M3 na USA czy Canada to bardzo rzadko wystepuje w zasadzie tylko w wersji grand turing S (czyli 2.5 l ale z dodatkowym pakietem jakims tam technologicznym – wtedy sa tez xenony itp). Jak dla mnie to to auto ma problem z konfiguracja centralana ktos powkladal przypadkowe sterowniki (moze takie same ale z przypadkowa zawartoscia) i pewnie gdzies przecial linie CAN idace do gniazda diagnostycznego albo to takie fikusne zabezpieczenie przed kradzieżą.
Ogolnie M3 m6 i CX-5 sa dosc podobne elektrycznie. Jesli masz jakis problem ale jestes w stanie cos zrobic przy samochodzie to ci moge pomoc przez telefon albo jak jestes z lodzi to tez zapraszam. Jesli nie to niestety tylko warsztat i szukanie.
Postaram sie w tym wątku opisać róznice pomiedzy wersja UE a USA/CA. Może jeszcze dzisiaj.

Dopisano 12 lis 2017 23:15:

garcia napisał(a):Jak na moje oko ktoś wymienił szafę na europejską i stąd te błędy. Pokaż zdjęcie licznika.
i-stop w USA? Mogę się mylić, ale oni czegoś takiego nie uważają.


Tu sie nie zgodze M3 BM mozna odpalic bez zegarów – wyjecie zegarow powoduje pozbawienie samochodu konfiguracji centralnej – ona jest jeszcze w paru miejscach. Na pewno mozna by sie polaczyc komputerem z pozostałymi sterownikami. – jak dla mnie to problem z instalacja i / lub zasilaniem sterownikow – moze ktorys przekaznik / bezpiecznik.
Niemniej bez samochodu to torche wrozenie z fusów
Pozdrawiam
Karol