Mazda z USA / Kanady – problemy i porady
Policja policją ale badania technicznego może nie przejść bez tego światła
Co do radia, to po aktualizacji przy pomocy plików z http://mazda3revolution.com/forums/2014-2016-mazda-3-skyactiv-audio-electronics/180578-mazda-mzd-connect-firmware-downloads-updated.html zakres częstotliwości mam od 87 do 108MHz
- Od: 1 wrz 2010, 18:48
- Posty: 57
- Skąd: Przemyśl
- Auto: mazda 626gf 2000r, 1,8, 74kW
mazda 3bm 2015, 2,0 115kW
Bez wymiany modułu radia ? masz bose czy zwykły 4 głośnikowy system w samochodzie ?
Ustaw na szukanie manualne i kręcąc pokrętłem sprawdź, czy dojdziesz do np. 91Mhz, czy może w okolicy 98Mhz wróci do początku. U mnie wracało i dopiero wymiana modułu pomogła.
ssik napisał(a):Chyba macie rację. Czy to, że łapie tylko cztery stacje to może być wina softu, czy raczej źle podłączona antena?
Wysłałem Ci maila, bo i tak większość dyskusji w tym temacie toczy się poza forum.
Witam, przymierzam się do kupna mazdy 3 z USA. Auta te różnią się od europejskich, dlatego mam pytanie odnośnie eksploatacji takiego auta. Jeżeli coś po jakimś czasie będzie nie tak to czy jadąc do ASO Mazdy mogę liczyć na naprawę? Czy może dojść do sytuacji, w której mi powiedzą, że nie mają część do wersji USA i będę musiał naprawiać na własną rękę?
- Od: 16 kwi 2017, 22:11
- Posty: 11
Raczej powiedzą, że naprawią za 3 tygodnie, kiedy części przypłyną. Ale tu na forum są namiary na sklepy mające części di wersji USA. Poza tym, okazuje się, że w serwisie nie wiedzą/nie chcą wiedzieć, że części się pokrywają z EU...
- Od: 1 wrz 2010, 18:48
- Posty: 57
- Skąd: Przemyśl
- Auto: mazda 626gf 2000r, 1,8, 74kW
mazda 3bm 2015, 2,0 115kW
kokos123 napisał(a):Jeżeli coś po jakimś czasie będzie nie tak to czy jadąc do ASO Mazdy mogę liczyć na naprawę?
Jeśli nie masz gwarancji, to po co jechać do ASO?
Części eksploatacyjne typu klocki, tarcze, filtry itd. pasują od wersji eu i lepiej wymienić je samemu lub u zaprzyjaźnionego mechanika.
Witam, wgrałem soft 56 EU. Wszystko wgrało się dobrze jednak zauważyłem, że znikły mi opcję w zakładce bezpieczeństwo. Przestał działać czujnik martwego pola. Zdecydowałem się aby z powrotem wgrać wersję USA. Wgrałem soft 59 NA. W ustawieniach wszystkie opcje pojawiły się z powrotem. Jednak mimo włączonego w opcjach czujnika martwego pola, przestał on działać. Czy ktoś miał podobny problem lub wie co zrobić aby wznowić jego działanie?
EDIT: Problem udało się rozwiązać.
EDIT: Problem udało się rozwiązać.
- Od: 16 kwi 2017, 22:11
- Posty: 11
Po wgraniu EU zakres fal kończył się na 99. Dało się wyszukiwać parzyste i nie parzyste jednak nie byłem zadowolony. Te stacje, które udało się złapać na parzystych falach miały szumy i zakłócenia. Wróciłem do softu USA w najnowszej wersji. Generalnie mam taki problem, który pojawiał się na każdym sofcie, że na biegu postojowym (automat) wyłapuje mi dodatkowe stacje. Jak tylko dam wsteczny lub ruszę to stacja przestaje działać. Ktoś wie w czym rzecz? Da rade w sedanie jakoś wzmocnić sygnał?
- Od: 16 kwi 2017, 22:11
- Posty: 11
Witam, mam pytanie odnośnie płynu hamulcowego. Muszę go wymienić i zauważyłem, że w instrukcji USA mam napisane żeby lać dot-3 natomiast w polskiej instrukcji zauważyłem że jest napisane dot-3 lub dot-4. W serwisie powiedziano mi, że dot-3 już się nie stosuje ale jak chce to mogą mi wlać. Którą opcję wybrać?
- Od: 16 kwi 2017, 22:11
- Posty: 11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości