[6 GG MPS] Usztywnianie nadwozia i zawieszenia (tuning)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez habzimierz » 15 kwi 2010, 00:07

Od czego zacząc usztywnianie nadwozia, tj jak poszczegolne rozporki wpływają na sztywnosc, a dalej na prowadzenie? Wiem ze jedną z pierwszych rzeczy (poza pełnym gwintem <zeby>), która dobrze i wyraznie wplywa na prowadzenie, jest stabilizator. Co dalej? Rozporki? Ktore dadza najbardziej zauwazalny efekt (i jaki)?
pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez FeniX » 16 kwi 2010, 10:40

Habzimierz ja to samo pytanie zadałem specom ze streetunit i oni zdecydowanie polecili kupić to w pierwszej kolejności http://www.streetunit.com/StreetUnit_Re ... s6rifb.htm

Potem to http://www.streetunit.com/Turbine_Tech_ ... s6rdfm.htm


Wzmocnienie dyfra jest najważniejsze! Wiem bo sam urwałem śruby mocujące w swoim.

To tez mi zalecili
http://www.streetunit.com/StreetUnit_Di ... ms6rdb.htm
http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_6_ ... m6admm.htm poducha silnika :)

Wszytsko to co powyżej ja juz zamówiłem i paczke mam w Polsce.. Tylko sie guzdżą na urzędzie celnym... (wiem bo do nich dzwoniłem )

dobrze chyba jest jeszcze kupic to :) http://www.streetunit.com/AutoExe_Strut ... mgs400.htm


oraz wszelkiego rodzaju rozpurki mocowane do podwozia.
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez kryystian » 16 kwi 2010, 10:47

mam gwint bc racing, 2 x rozpórki, przednie stabilizatory, poduszke silnika streetunit, jest sztywno, nawet bardzo :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez mirek_krk » 20 kwi 2010, 22:52

żeby was chłopaki za bardzo nie pospinało :)
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 21:35
Posty: 32
Auto: 6 MPS

Postprzez FeniX » 21 kwi 2010, 20:53

mirek_krk napisał(a):żeby was chłopaki za bardzo nie pospinało


OO nie wiedziałem Miras ,że czytasz forum :P ba nawet sie tu udzielasz ;) <boje się> <peace> <cfaniak> <nauka> <piwo>
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 13 wrz 2010, 12:45

Mam identyczne pytanie, jakie postawil tutaj Habzimierz. Nie ma sensu otwierac nowego watku.
Niestety nie znalazlem elementow polecanych przez Fenixa do trojki. Dlatego pytam,
Od czego zaczac usztywnianie nadwozia w Mazdie 3 MPS?
Zainteresowaly mnie stabilizatory Hotchkis'a : http://www.protegegarage.com/1217-product-1217.html
Ale to na pewno nie wszystko.

Jesli zdecyduje sie na obnizenie, to wahacze tez sie przydadza. Tylko, czy np wahacze mazdaspeed beda wspolgraly ze sprezynami Eibach'a pro?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez habzimierz » 13 wrz 2010, 13:06

Ja zacząłem "przypadkowo" od rozpórki corksporta (oczywiście ten kretyn z PG miał wysłać stabilizator whiteline'a) ale w sumie nie jest zła, czuć minimalnie większą precyzję na kole. Dalej będą rozpórki tyłu + stabilizatory a kiedyś może gwincik H&R ale 5K do samochodu, który pewnie niedługo sprzedam to marna inwestycja :)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed