[6 GG MPS] Poprawa precyzji układ kierowniczego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez habzimierz » 28 gru 2009, 13:51

uklad kierowniczy przestal mi sie podobac, stal sie gumowy i w ogole jak to mowia "ssie". Co zrobic zeby byl 1) bardfziej bezposredni i precyzyjny i ew 2) zeby zmniejszyc przelozenie.
Ad 1) czy wymiana wszelkich poduszek, gum i ew czesci zawieszenia wplynie na jego charakterystyke?
Ad 2) sa jakies firmy ktore sie tym fachowo zajmuja czy u Jozia pod Malborkiem cza szukac????
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez grze.gorz » 28 gru 2009, 19:48

i znowu coś popsułeś
Auto Księżyno – nie polecam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 11:14
Posty: 162
Skąd: Warszawa
Auto: szybkie sześć

Postprzez DISItune » 28 gru 2009, 20:37

u mnie układ kierowniczy zawsze staje się gumowy po zmianie opon na zimówki <zeby> myślałes o tym ?? <lol> później wiosną zakładam RE050A i się naprawia :D ale Ty kupiłeś jakieś dziwne letnie opony to mógł się zepsuć na stałe hahaha
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 28 gru 2009, 23:35

Ssie powiadasz ? Ja tam bym nic nie zmieniał :D
Zamień toto na Subru czy inne Evo i będziesz mógł z nim zrobić co tylko zechcesz (nawet wywrócić na lewą stronę jak sweterek).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 29 gru 2009, 11:26

grze.gorz napisał(a):i znowu coś popsułeś


wiesz grzegorz, my mamy dzieci, wiec samochody znosza duzo wiecej <lol>


misiekwaw napisał(a):u mnie układ kierowniczy zawsze staje się gumowy po zmianie opon na zimówki <zeby> myślałes o tym ?? <lol> później wiosną zakładam RE050A i się naprawia :D ale Ty kupiłeś jakieś dziwne letnie opony to mógł się zepsuć na stałe hahaha


e tam dziwne, lekko popada i walisz drifty na kazdym zakrecie

fazer72 napisał(a):Ssie powiadasz ? Ja tam bym nic nie zmieniał :D
Zamień toto na Subru czy inne Evo i będziesz mógł z nim zrobić co tylko zechcesz (nawet wywrócić na lewą stronę jak sweterek).


nie ma to jak rzeczowe odpowiedzi <glupek2>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 29 gru 2009, 11:57

nie ma to jak rzeczowe odpowiedzi głupek


mówisz i masz:
uklad kierowniczy przestal mi sie podobac
– przemaluj na zielono np.
stal sie gumowy
– zmień na stalowy
w ogole jak to mowia "ssie"
– kup od "anglika" będzie "dmuchał"
czy wymiana wszelkich poduszek, gum i ew czesci zawieszenia wplynie na jego charakterystyke?
– tak
sa jakies firmy ktore sie tym fachowo zajmuja
– tak, tzw. firmy tuningowe
czy u Jozia pod Malborkiem cza szukac?
– Józio mieszka pod Sieradzem

Wystarczająco konkretnie ? hahaha hahaha

A na poważnie to wymień amortyzatory ze sprężynami, stabilizator tylny (wywal rozpórkę z przodu), zainstaluj SPC Balljoints, ustaw geometrię, zmień felgi na lżejsze i opony na jakieś "prawieslicki" i podziwiaj różnicę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 29 gru 2009, 12:08

ty no wlasnie zawieszenie to jedno alke pewnie ono nie sprawi ze nagle kierownica bedzie jak w evo i tu jest wlasciwa czesc pytania: co jest w najbardziej znaczacym stopniu wplywa na jakosc pracy ukladu kier. – czy jakies koncopwki drazkow, srazkow i pierdazkow wystarcza, czy dopiero jakas konkretna wymiana bebechow by cos dala
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 29 gru 2009, 12:29

Wymiana bebechów, ale innych niż seria nie robią do MPS 6. Z g... bata nie ukręcisz, sprzedawaj póki toto coś jest jeszcze warte i kup Subru lub Evo.
Ewentualnie możesz poszukać czegoś w Australii, bo tam MPS6 startowały w jakichś rajdach i może oni zmieniali układ kierowniczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez pinky » 3 sty 2010, 18:19

habzimierz może coś takiego: steering quickener.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed