Hamulec ręczny (6 MPS)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez habzimierz » 3 gru 2010, 00:04

Czy u Was ręczny też działa tak jakoś dziwnie? U mnie nie da się w ogóle zadem zarzucić? Działa właściwie tak jakby blokował przednie koła (o ile mi wiadomo był kiedyś taki samochód w którym ręczny działał na przodzie – xantia) czyli jak zaciągam hamulec to wyjeżdża przodem. Męczące to jest o tyle, że nie da się go samym ręcznym wprowadzić w poślizg <zeby> Nie mam żadnego pomysłu o co może chodzić <nauka>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 3 gru 2010, 09:46

A na suchym Ci działa ? Daje się zarzucić ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 3 gru 2010, 10:54

nie próbował
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Retro » 3 gru 2010, 11:15

Hydrauliczny zamontuj ;)
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez fazer72 » 3 gru 2010, 12:29

No jak nie próbował to skąd wie, że nie działa ? Może technika się kłania ? Ja się pięknie zbłaźniłem swojego czasu ..... ale to inna historia.
Tak dla przypomnienia – auto najpierw musi zacząć skręcać i dopiero podcinasz je ręcznym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 3 gru 2010, 14:13

Naprawdę??!!! <zeby>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gucior » 3 gru 2010, 14:15

habzimierz napisał(a):Czy u Was ręczny też działa tak jakoś dziwnie? U mnie nie da się w ogóle zadem zarzucić? Działa właściwie tak jakby blokował przednie koła (o ile mi wiadomo był kiedyś taki samochód w którym ręczny działał na przodzie – xantia) czyli jak zaciągam hamulec to wyjeżdża przodem. Męczące to jest o tyle, że nie da się go samym ręcznym wprowadzić w poślizg <zeby> Nie mam żadnego pomysłu o co może chodzić <nauka>


Wczoraj pod Ikeą zaobserwował to samo – jak podcinam na ręcznym z biegiem wbitym ( i z wciśniętym sprzęgłem ) ręczny działa mi na koła przednie.
Jak podcinam na luzie zamiata tyłem – ktoś wię o co cho? Ochrona napędu? Skąd on niby wię czy bieg zapięty czy nie jak jest sprzęgło wciśnięte?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez fazer72 » 3 gru 2010, 17:33

Naprawdę??!!! <zeby>


Powaga <nauka>
Może marchwi nie jesz i dlatego Ci płuży przodem ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 3 gru 2010, 18:01

Ale piję sok z kaktusa i staram się przełykać lewą stroną żeby mi się lepiej skręcało w prawo na wstecznym, zwłaszcza gdy euro się umacnia <jupi> a tak w ogole to daj poczytac co tam masz <nauka> <nie powiem>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed