[6 GG MPS] uderzenia/stuki przy przyspieszaniu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez gucior » 26 lis 2010, 19:37

Mam pytanie, szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi ( możliwe, że źle szukałem )

W moim aucie które po modach ma trochę trudniej ze mną pojawiły się pierwsze nieznane odgłosy które zaczynają mnie niepokoić.

Przy pełnym ogniu i przepięciu z 2 na 3 auto ma chwilę zastanowienia ( brak przyspieszenia, niby gaz głęboko wciśnięty a duma i nic się nie dzieje – trwa to ok 0,5 sek ) po czym następują dwa lub trzy uderzenia w bardzo krótkim odstępnie czasu ( bum bum bum ) z okolic tyłu auta. Po tych uderzeniach auto dalej płynnie wyrywa, pojawia się to tylko przy ogniu i przepięciu tylko z 2 na 3.

Co to może być – urywa się dyfer? ktoś się z tym spotkał wcześniej i ma złotą radę?

Z góry dziękuję za pomoc.
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez gucior » 28 lis 2010, 13:22

I co? Nikt nic nie wie? Nikt się z czymś takim nie spotkał?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez DISItune » 28 lis 2010, 22:04

wytrzymaj ;) chyba habzimierz miał coś podobnego <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 29 lis 2010, 00:20

Witaj w klubie <diabełek> <zeby>
Lekarstwem jest troche wolniejsza i spokojniesza zmiana biegow... U mnie rowniez pojawia sie to tylko przy zmianie z 2 na 3. Mialem robiony sterownik transferu ale nic nie pomoglo. Olej wymieniany -tez nie pomoglo. Do tej pory nie zlokalizowałem usterki i jezdze z tym dalej. Natomiast pocieszajace jest to, ze nie jest gorzej niz bylo rok czy 2 lata temu <zeby>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gucior » 29 lis 2010, 13:31

habzimierz napisał(a):Witaj w klubie <diabełek> <zeby>
Lekarstwem jest troche wolniejsza i spokojniesza zmiana biegow... U mnie rowniez pojawia sie to tylko przy zmianie z 2 na 3. Mialem robiony sterownik transferu ale nic nie pomoglo. Olej wymieniany -tez nie pomoglo. Do tej pory nie zlokalizowałem usterki i jezdze z tym dalej. Natomiast pocieszajace jest to, ze nie jest gorzej niz bylo rok czy 2 lata temu <zeby>


Pisałeś kilkukrotnie, że pourywałęś śruby trzymające dyfer – czym się to objawiało? To miało cokolwiek wpsólnego z tymi uderzeniami i półsekundową zamułą auta?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez habzimierz » 29 lis 2010, 14:32

Objawy byly takie jak u Darkmana (stuki przy naciskaniu i odpuszczaniu gazu), jest gdzieś tutaj na wierzchu jego post. Myślę, że pośrednio muszą być te rzeczy jakoś powiązane. U mnie było jeszcze coś innego – gdy 3 lata temu kupiłem samochód to się okazało że cały wał jest dosyć luźno zawieszony. Dokręcili mi kilka śrubek w serwisie. <zawstydzony>

Z tym problemem walczyłem w Księżynie. Skończyło się na wymianie wymienionego w pierwszym poście elementu. Gdy wróciłem z reklamacją było już po gwarancji i Panowie stwierdzili że to mój nieoryginalny wydech tak stuka <killer> Jaksa mówił, że w swoim też miał coś podobnego i – o ile dobrze pamioętam – kilka osób miało również podobne symptomy

pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed