[Mazda3 MPS BK] Tarcze hamulcowe

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez BUrdoror » 5 sie 2010, 14:59

W czeskiom ASO wolaja 3700 koron za sztuke.
W polskim ASO: 411PLN za sztuke. + benzyna na dojazd do Wrocka – wychodzi tyle samo.
W zwiazku z tym, ze moje tarcze osiagnely grubosc "natychmiast do wymiany" szukam jakis zamiennikow.
I tu jest problem. Firmy takie, jak ATE, TRW wypisuja w katalogach straszne glupoty. Do MPSa tarcze, ktore oferuja maja srednice 300mm. W naszych wozach – przod ma 320mm.

Znalazlem pasujace tarcze EBC. |Czytalme na ich temat rozne opinie. Z tego, co sie orientuje, to Misiek mial jakies doswiadczenie z ta firma. Poradzcie mi na szybko – kupowac zamiennik EBC standard? (nie mylic z turbo groove)
A moze znacie inne firmy produkujace tarcze do naszych samochodow; tarcze, ktore beda dostepne od reki ;)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 6 sie 2010, 10:03

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wymiana tarcz wiaze sie z koniecznoscia zmiany klockow? Czy moge spokojnie uzywac obecnych?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 6 sie 2010, 10:21

http://allegro.pl/item1177583231_tarcza ... _2005.html

te wydają się ciekawe zapewne do 3 pasuja tez, a co do wymiany to wszedzie mówią ze jak tarcze to i klocki ale ile w tym naciągania klienta bądż teorii innych nie wiem.Mnie tez czeka wymiana niebawem a w związku z planowanymi modami chciałbym cos co lepiej hamuje niz te seryjne co mam(poprzedni właściciel tylko klocki wymienił).apropo w beemce miałem 320mm tez i kupiłem trw tarcze po 200 zł szt i klocki ate i stawała dęba a moc podobna jak w mps.

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 6 sie 2010, 10:32

Dzieki za info. Niestety musialem juz zamowic. Wzialem zamienniki OEMow z EBC. Na obecna chwile DBA sa ciut dla mnie za drogie. Zobaczymy po montazu, czy bedzie koniecznosc zalozenia nowych klockow. Obecne byly zakladane w kwietniu na przetoczone tarcze. Licze na to, ze scieraja sie "na plasko".
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 6 sie 2010, 13:05

oki,

zdaj relacje jak sie sprawują

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 6 sie 2010, 13:15

Zaraz po zalozeniu jade w podroz ~3000km. Oby nie bylo z nimi problemow :)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 16 sie 2010, 14:57

Zamontowane w piatek. Na dotarcie w sobote zrobilem 500km :) Tarcze sprawuja sie lepiej od oryginalnych. Takie mam przynajmniej wrazenie. Wazne, ze hamuja. Po doswiadczeniach MIska z Turbogroove balem sie ich jak ognia.
Na torze jeszcze nie sprawdzalem – zona zabronila przed wyjazdem na urlop: buzdzet na naprawy zostal juz zamkniety :P

Dziwna rzecz natomiast zaobserwowalem przy samej wymianie. Stare tarcze sa nierowno starte. Prawa jest zdecydowanie ciensza od lewej.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed

cron