[DISI] Strojenie i sonda

Postprzez fazer72 » 4 sty 2011, 16:56

Eeee to ja figura jezdem bo AFR mam ogarnięte na poziomie 11,5 -10,5 przy WOT :D

Co prawda mierzone nie szerokopasmówką, a z sondy L więc hgw jakie jest faktycznie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 4 sty 2011, 17:07

fazer72 napisał(a):Eeee to ja figura jezdem bo AFR mam ogarnięte na poziomie 11,5 -10,5 przy WOT :D

Co prawda mierzone nie szerokopasmówką, a z sondy L więc hgw jakie jest faktycznie ?


1. Ty masz program więc ktoś kto go robił dla 44 ogarnął Ci AFR

<czarodziej>

3. bo ja wiem czy taka figura <zeby>
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:23 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez gucior » 4 sty 2011, 17:50

misiekwaw napisał(a):
gucior napisał(a):ale ja go właśnie nasłałem, żeby sprawdził, czy nie kupiłeś go od jakiegoś rzeźnika tutaj na miejscu – taki w USA to ja znalazłem dawno ale wszelkie moje zakupy zza kałuży nigdy nie zakończyły się sukcesem bo zawsze towar był zagubiony... <lol>


no własnie mój kupiłem za kałużą i przerabiałem u "rzeźnika" na miejscu, ale podstawą był daszek zza kałuży

gucior napisał(a):Wierzę, że jak już auto zrobię i w SSG i w BLS to na któryś spot w końcu dotrę to będzie sposobność pogadać o tych dziwnych silnikach itd...


BLS <co?>

gucior napisał(a):Fenix – napisz jaki masz AFR na wolnych obrotach a jaki na WOT, dodatkowo to co sugerowałem powyżej czyli telefon do SSG bo coprawda Goofi jest dziś trochę zakręcony ale coś mądrego może podpowie...
t.


jak nic nie jest rzeczywiście zepsute to na wolnych ma ~14,7 a przy WOT obstawiam niskie 9 <peace>


K... na racingforum.pl napisał(a):.... BLS to Warszawski tuner Porscha :D :D


Tam właśnie oddaje mazdę po SSG na naprawę po stłuczce ;)

P.S. Fenix – jak z AFR?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 4 sty 2011, 18:39

SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...

co to WOT? <zawstydzony>

aha Gucoior gadales z tym z poznania? ja juz pisalem po rozmowach z 44 i nim , gostek z mapteka wzbudził u mnie nadzieje...ale wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 4 sty 2011, 19:33

1. Ty masz program więc ktoś kto go robił dla 44 ogarnął Ci AFR
2. Nasza OEM sonda jest szerokopasmowa, a mapa paliwa nie ma czasu wtrysku tylko zadany/oczekiwany AFR do którego ECU ma dążyć

<czarodziej>

3. bo ja wiem czy taka figura <zeby>


ad.1 Pan austriak ogarniał temat
ad.2 no to moje ECU zdanża z zadaniami
ad.3 fuk ju ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 4 sty 2011, 19:35

gucior napisał(a):
misiekwaw napisał(a):BLS <co?>


Tam właśnie oddaje mazdę po SSG na naprawę po stłuczce ;)


aaaaa ten zakład blacharski, Hondy <co?>

eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...


taaa, zwłaszcza Hondy hahaha
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:22 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 4 sty 2011, 19:38

Ludziska ja sie na elektronice az tak bardzo nie znam :( nie wiem jaki jest AFR. Daniel powiedział tylko że auto jest masakrycznie przelane. To on sobie jeździ autem z podpietym kompem i jakieś tam pomiary ogląda. Ja milcze obok jako pasażer i słucham co sam do siebie gada ;) Na jakim poziomie powinien być AFR? wiem tyle ,że na jego pomiarach sonda na zimnym ma +9 -9 czego? sam nie wiem co to za wskaźnik. I to by bylo w normie... Natomiast po zagrzaniu auta wzrasta to do nawet +49. z tego co podsłuchałem to chyba wtedy się przelewa. Jade jutro ostatni raz bo już mnie krew zalewa. jeśli się nie uda to gdzie radzicie się udać? I nie wymieniam nic część po części na razie padła diagnoza ,że to może być 1sza sonda. Jeśli się okaże ,że nie to nie mam nic zamiaru więcej wymieniać. A jeśli kolejni He-Mani do ,których się udam nic nie będą mogli poradzić to zacznę wyjmować każdy "mod" po kolei począwszy od FMIC...

Jak macie jeszcze jakieś mądre pytania to prosze pytać spiszę na kartce i zadam je jutro Danielowi ,który mam nadzieje zaspokoi waszą ciekawość ;)
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez FeniX » 4 sty 2011, 19:45

eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...


wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...



No tak tylko dlaczego Map-Tek najdroższy??
Myślę ,że jest tak jak wszyscy przypuszczamy. czyli jest jeden program. Bo jak nawet zainstalujesz wydech i dolot to geniusze juz sie boja podjąć tematu... już nie wspomne co bedzie jak sie pochawale ,że mam wieksze turbo + FMIC
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez gucior » 4 sty 2011, 19:47

eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...

co to WOT? <zawstydzony>

aha Gucoior gadales z tym z poznania? ja juz pisalem po rozmowach z 44 i nim , gostek z mapteka wzbudził u mnie nadzieje...ale wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...


1) SSG stroi auta u Doktora

2) WOT to wide opet throttle czyli pełne otwarcie przepustnicy czyli ogień :D

3) gadałem z maptekiem na jesieni jak odbierałem samochód z SSG po pierwszych zmianach – problem jest taki, że jak ten team od SSG nie podejmie się strojenia będę sam za miesiąc testował maptek

misiekwaw napisał(a):
gucior napisał(a):
misiekwaw napisał(a):BLS <co?>


Tam właśnie oddaje mazdę po SSG na naprawę po stłuczce ;)


aaaaa ten zakład blacharski, Hondy <co?>

eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...


taaa, zwłaszcza Hondy hahaha

eempes6 napisał(a): co to WOT? <zawstydzony>


wide open throttle – pełne otwarcie przepustnicy


BLS to Porsche a nie Honda <lol> <lol> ;) ;) Ostatnio jak byłem na oględzinach swojego auta to stało więcej 997 niż Hąd ;)
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 4 sty 2011, 19:57

<mam cos zj.... z cytowaniem

nie wiem czy hondy czy BOMBY na forum widzialem gdzie wysylaJA FURY KTORE TRAFIAJA DO NICH Na mody i strojenuie , dz za odp co to wot :*

Fenix tego sie nie dowiemy co do ceny .....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 4 sty 2011, 20:40

Dowiemy... Map-Tek ok 4tys 4turbo 3tys. wiec dziwi mnie ze Map-Tek im robi mape a oni ja "sprzedajá" taniej
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 4 sty 2011, 20:46

chodzilo mi o to czy za ta sama mape biora inne pieniądze.....(gdyz twierdza(MAP-tek iz jest to ichniejsza mapa)...ale rozkminieni zostali chyba i wszysxcy maja to samo a ceny biora z <dupa>

dodam ze kazdemu inna cene mówia......(np mnie samemu hahaha hahaha hahaha )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 5 sty 2011, 12:31

FeniX napisał(a):Dowiemy... Map-Tek ok 4tys 4turbo 3tys. wiec dziwi mnie ze Map-Tek im robi mape a oni ja "sprzedajá" taniej


4turbo? Ci od EVO/Imprez/GT-R mają ofertę na strojenie DISI???
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez DISItune » 5 sty 2011, 12:43

sądze że koledze się pozajączkowało z 44tuning

w każdym razie na stronie 4turbo w spisie modeli Mazdy sa dwie i oczywiście nie jest to DISI
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 5 sty 2011, 14:30

ta, już kiedyś do nich (4T) dzwonilem w tej sprawie – nie mieli i nie planowali niczego takiego
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez FeniX » 5 sty 2011, 20:27

oczywiście chodziło o 44 tuning. U mnie sprawa odroczona do kolejnego czwartku... bedziemy szukac nieszczelności w dolocie. przerabiac rure od IC tak aby seryjna pucha od dolotu mogla wejsc. co do AFR to Daniel nawet nie zakladal swojej sondy do strojenia gdyż nie chciał jej popsuc nadmiarem paliwa.. Najpierw auto musi zaczac jeździć normalnie a poźniej je będzie można stroić... taka konkluzja z tego. Wymiana sondy na niewiele sie zdała tak jak to ktoś przewidywał :D

Natomiast jak znajdziemy "świnie" myślę ,że będzie [tiiit] ;) tzn limitery biegow out moze v-max limiter tez out. i o wiele bardziej precyzyjne strojenie niż gdziekolwiek indziej ;) No nie musze chyba dodawać ,że jak chłopak sobie poradzi Z DISI po tylu modach to bedzie bezkonkurencyjny w PL ;) w strojeniu MPS , CX-7
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 5 sty 2011, 20:34

trzymamy kciuki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 5 sty 2011, 20:42

Ja też, Danke :D
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez DISItune » 5 sty 2011, 20:46

FeniX napisał(a):oczywiście chodziło o 44 tuning. U mnie sprawa odroczona do kolejnego czwartku... bedziemy szukac nieszczelności w dolocie. przerabiac rure od IC tak aby seryjna pucha od dolotu mogla wejsc.


FeniX napisał(a):co do AFR to Daniel nawet nie zakladal swojej sondy do strojenia gdyż nie chciał jej popsuc nadmiarem paliwa.. Najpierw auto musi zaczac jeździć normalnie a poźniej je będzie można stroić... taka konkluzja z tego. Wymiana sondy na niewiele sie zdała tak jak to ktoś przewidywał :D


FeniX napisał(a):Natomiast jak znajdziemy "świnie" myślę ,że będzie [tiiit] ;) tzn limitery biegow out moze v-max limiter tez out. i o wiele bardziej precyzyjne strojenie niż gdziekolwiek indziej ;) No nie musze chyba dodawać ,że jak chłopak sobie poradzi Z DISI po tylu modach to bedzie bezkonkurencyjny w PL ;) w strojeniu MPS , CX-7
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:21 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 5 sty 2011, 21:42

Jeżeli zalożenie seryjnego dolotu rozwiąże problem to prawdopodobnie zdecyduję się na Dolot typu custom performance W SSG stożkowy a później korekta w TTC ;) bo inaczej się z suką nie dogadam :D
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed